Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
www.scooter-freaks.nl misschien?? Daar heeft een tijdje geleden een link op gestaan naar een site over dat soort dingen... maar dat wordt vaak veranderd dus...
![]() |
![]() |
|
Nee alleen voor mijn 'vrienden'natuurlijk, als ik niet harder zou willen rijden dat zou ik hem wel afvoeren, ik heb gewoon geen zin in boetes, degene voor mij had een boete van 115 euro, je zou maar net 3 keer gepakt worden 3 keer 115 euro is wel 345 euro duszz.
maar trouwens bedankt voor de reacties Groeten bastian |
![]() |
||
Citaat:
bij mij werkt de shook als begrenzer, je rijd naar zijn top 50 je drukt de shook in, 60-65, wierd
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Gewoon rondrijden man oowk al is je scooter opgevoerd... dan word je een x genaaid nou en.... je hebt er toch weer een tijd mee rondgereden en als je weet waar de controles zijnmoet je daar oowk niet langes rijden.... houw www.scooterfreakz.nl drom in de gaten daar staan de rollerbanken op aangegeven... duzz en niet van die batjes shit hier op zetten van rijd dan 45 want dat schiet toch niet op.. gwn 100 met je scooter dat is het echte werk...
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zie je op het nieuws/hart van nederland de familie van een overleden scooterrijden bij een kruispunt staan. "ja hier kwam een auto uit, hij had geen kans en knalde er zo op". conclusie 1: geen verkeersinzicht conclusie 2: die scooter ging te hard, anders kon ie wel remmen. scooters zijn niet om 100 mee te rijden, zeker niet in nederland. je bent niet alleen gevaarlijk voor jezelf! @TS: ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maarre goed dat je niet zo hard wilt rijde.. beter wat zachter en veilig op je bestemming kome dan helemaal kapot onderuit gaan.. heb een paar gezichtjes gezien die met 100 op hun bek zijn gegaan.. nou.....is nie mooi hoor !
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Met het oog op die scooter wet.... WillKillForSex | 41 | 08-11-2004 15:51 | |
Software & Hardware |
[Software] Datalimiet begrenzer.. Spray rebel | 2 | 03-10-2004 12:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
scooters, de regering moet nie zo zeiken LinkinFre@k | 317 | 29-10-2003 08:45 | |
De Kantine |
Opgevoerde scooter Upke | 252 | 24-05-2003 11:33 | |
De Kantine |
wat is de geilste auto waar je in gereden heb? Schuah | 122 | 14-11-2002 18:34 |