Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Bij
" Bons Bons " Dacht is aan een hartslag, bij het delen 'van mij' dacht ik aan voortplanting, misschien wat basaal, als bacterieën, celdeling ofzo. De spiegel is ook wel met zwangerschap in verband te brengen, maar ik vrees dat ik dat pas zag na je aanwijzing. Over het geheel genomen is het me te vaag. Misschien dat mensen die jou beter kennen er beter mee uit de voeten kunnen, maar ik vat hem niet. Er zal wel weer vrouwelijke intuïtie voor nodig zijn of iets dergelijks grappigs... |
![]() |
|
ik las er geen zwangerschap van af, maargoed..
ik vind het erg goed gezovonden, niet te vergezocht en toch open voor eigen intepretatie, ik vind alleen in de manier waarop je het hier opschrijft dat deze zin: "Ik kijk en zie een spiegel Die niet altijd zo mooi glanst " Niet echt geweldig staat tussen...
|
Dus in feite zie je er niet direct een zwangerschap in, maar als je het weet kan je het er wel uithalen?
En de spiegel in het gedicht past er niet zo goed in, volgens jullie? Okee, bedankt! Als jij als zwangere adolescent dit gedicht zou krijgen, zou je het dan enigszins mis kunnen opvatten (als belediging of zo??) |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |