![]() |
|
Twee jaar geleden opperde ik dit
Toen kwam er niets van, maar ik vind het nog steeds een leuk idee. Misschien is het een beter idee om die meeting 's avonds te houden ergens centraal en om dan uit te gaan. Oh ja. Bimeiden. Wie komt? Phileine. En bij gebrek aan recent fotoboek materiaal: Mijn status
Laatst gewijzigd op 15-01-2004 om 15:14. |
![]() |
||
Citaat:
Of je PMt 'em mij en ik zet hem voor je hier.
Laatst gewijzigd op 15-01-2004 om 15:14. |
![]() |
|
Ja, maar het moet niet zo'n saaie Stairway to heaven met glaasjes cola meet worden. Niet dat we compleet over tafels hoeven te gaan kronkelen, maar een beetje spannend mag het toch wel? Er kunnen mensen bij mij in Utrecht blijven slapen. Het is misschien leuker om ook niet op het standaardtijdstip (2 uur op het meetingpoint!) af te spreken, maar rond zes uur, en dan wat eten samen en daarna de stad in.
Maar dat is mijn mening. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*wijst naar Elite*
|
Wat een cool idee.
Ik wil wel komen ![]() ![]() O. En dit ben ik. btw. ik heb wel een vriendje en ben monogaam, maar voor gezelligheid ben ik altijd in ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De 31e kan ik denk ik ook wel. Utrecht of Amsterdam is handig, ligt lekker centraal. Amsterdam ben ik wel bekend in, Utrecht niet. Maar da's niet zo erg, ik kom wel thuis ![]() Ohja. Foto. 1. 2. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus, tot zover: Utrecht, 31-01 Paranoide Moenbloem Phileine Sidhe (als het lukt) ?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kunnen we niet even onze echte namen erachter zetten? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Masha, hou op, ik moet nog dagelijks kunnen functioneren. Ik oohook!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die is al zo oud, die kan wel dicht denk ik? Ennn ik vind eigenlijk dat M|ist wel moet komen ![]() Offtopic: Sidhe add me eens even terug op lj ? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder: waar staat die regel? Ik heb nog nooit van die regel gehoord? Verzin jij het beleid tegenwoordig? Laatst gewijzigd op 15-01-2004 om 18:50. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, deze bi-meet bedoelde je!
Nou, dat lijkt me leuheuk! Inclusief blijven slapen dan, anders moet ik heel vroeg terug. Maar net als spekkiemevrouw ben ik wel monogaam ![]() Ik wou toen ooit ook al komen. Oh, en foto's... Ik heb niet echt recente dingen, lang geen foto's meer gemaakt.. maar er is deze en er is deze. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() (zie fotoboek ergens door op info te klikken)
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Moet het nog wel even bij vriendje checken, maar die vind het vast wel okee. (zaterdag is de enige avond dat we elkaar kunnen zien, niet dat ik toestemming nodig heb hoor ![]() |
![]() |
|
|