Ik moet eigenlijk vandaag stoppen met de pil, maar wil liever meteen aan de volgende strip beginnen zodat ik in de vakantie niet ongesteld word. Heeft iemand van jullie dit al eens gedaan? Ik slik de pil nu drie maanden en heb het nog nooit gedaan namelijk..
Ik doe het ook wel eens.. maar toch lijkt het me niet echt gezond? kweet niet hoor, misschien kan het geen kwaad; maar als het geen kwaad kon.. zou niemand toch meer ongesteld zijn
Ik heb wel eens gelezen, dat iemand gewoon altijd de pil doorslikte en nooit meer ongesteld wordt.... (of wil zijn) Het lijkt me persoonlijk niet zo goed.. want het bloed moet er toch op een of andere manier uit... Ik kan niet zo goed tegen het doorslikken van de pil (daar is hij te licht voor denk ik) want ik krijg tussentijdse bloedingen...
Ik merkte dat ik meer bloedde en dat het iets eerder begon, maar verder had ik nergens last van.
Ik geloof trouwens dat er een nieuwe pil komt, eentje die je door kunt slikken waardoor je niet meer ongesteld hoeft te worden. En het is niet schadelijk voor je lichaam.