Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2004, 18:21
floortje87
floortje87 is offline
Luister, ik heb nog een vraagje!

*Wanneer je een jongen af trekt komt hij dan vrijwel altijd klaar? en hoe lang duurt dat ongeveer?

**En wanneer je met een jongen gezellig bezig bent hetzij afrtrekken, vrijen of lekker ligt te knuffelen kan dan zijn piemel in 1 keer slap worden?

Hoe voor kom je dat?
Gebeurt dat vaak?
Hebben jullie daar ervaring mee?
En als dat gebeurt kan hij hem dan zo weer omhoog krijgen?

*** Wanneer je met een jongen naar bed gaat, met condoom komt hij dan altijd wanneer hij dr helemaal in zit klaar?
En voel je daar wat van?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 18:24
Bada Bing
Bada Bing is offline
laten we het aan sarah - vragen

Laatst gewijzigd op 13-05-2011 om 18:09. Reden: achternaam op verzoek verwijderd
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 18:28
.boris
.boris is offline
zal hier eens even een paar dingen uitleggen...

een jongen komt niet altijd na dezelfde tijd klaar, soms na 1 minuut soms na 10 minuten en soms na 2 uur, natuurlijk kan een jongen een slappe krijgen tijdens het vrijen maar dat is echt alleen als het meisje niks haar best doet. Sex met condoom is tenminste veilig dus ik ben een voorstander maar een jongen hoeft niet altijd klaar te komen...

zo dat was weer een wijze les van startrak...
Oud 08-02-2004, 18:35
Verwijderd
Citaat:
floortje87 schreef op 08-02-2004 @ 19:21:
*Wanneer je een jongen af trekt komt hij dan vrijwel altijd klaar? en hoe lang duurt dat ongeveer?

**En wanneer je met een jongen gezellig bezig bent hetzij afrtrekken, vrijen of lekker ligt te knuffelen kan dan zijn piemel in 1 keer slap worden?

Hoe voor kom je dat?
Gebeurt dat vaak?

*** Wanneer je met een jongen naar bed gaat, met condoom komt hij dan altijd wanneer hij dr helemaal in zit klaar?
En voel je daar wat van?
* Uhm volgens mij komen jongens meestal wel klaar als je ze een beetje ''goed af trekt. En de ene keer is dat nou eenmaal sneller dan de andere. Net zoals bij meisjes, ik bedoel wie komt er nou altijd precies na dezelfde tijd klaar, dat kan gewoon niet.

** Met een slap wordende piemel heb ik eigenlijk geen ervaring, tenminste niet zomaar. Als een jongen klaar is gekomen, dan wordt zijn piemel binnen enige tijd wel weer slap, maar dat is wel logisch. Op de rest van die vragen kan ik dus geen antwoord geven, daar heb ik geen ervaring mee. Ga er eigenlijk ook van uit dat dat niet al te vaak gebeurt.

*** Als je het met een condoom doet, kan de jongen nog steeds klaarkomen hoor. Het kan natuurlijk ook gebeuren dat hij niet komt (al komt dat niet echt vaak voor is mijn idee), maar dat kan ook gebeuren zonder condoom.
Als meisje voel je het ''spuiten'' dan natuurlijk niet, omdat daar de condoom zit. Wel kan je het bijvoorbeeld merken aan hoe de jongen ademhaalt.

Nog 1 wijze tip ... ik zou je niet zoveel zorgen maken als ik jou was. Als het komt, dan komt het, en dan gaat het allemaal vanzelf!! Maak je er vooral niet te druk over, en doe alleen dingen die jezelf wilt!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 18:48
elledc
elledc is offline
Je hebt het over een piemel alsof het een oncontroleerbaar gebruiksvoorwerp is

Maargoed, test het eens uit, dan weet je direct meer
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 19:11
Liss
Liss is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 08-02-2004 @ 19:48:
Je hebt het over een piemel alsof het een oncontroleerbaar gebruiksvoorwerp is

Maargoed, test het eens uit, dan weet je direct meer
Zat ik ook aan te denken toen ik het las ja
Oud 08-02-2004, 19:27
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
gaar schreef op 08-02-2004 @ 19:24:
What's your problem? Ze geeft alleen maar uitgebreid antwoord, is dat zo erg?

Laatst gewijzigd op 13-05-2011 om 18:09. Reden: achternaam verwijderd
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 19:46
fortuna
fortuna is offline
Piemel kan ook wel even slap worden om niets hoor, maar na een minuutje doet hij het weer vanouds!
Ik heb zo langzamerhand wel wat ervaring, en de ene keer lukt het gewoon wat beter dan de andere keer. En gaat het niet helemaal lekker, dan niet getreurd, het zal de volgende keer wel waar wat beter gaan. En als het niet goed gaat, wat maakt het uit? Het is misschien wat vervelend en ongemakkelijk, maar er zal daarom niets in jullie relatie veranderen. Seks probeer je ten slotte samen..

Maar het gaat meestal wel goed hoor, maak je geen zorgen! t Kan misschien geen kwaad om het er even over te hebben, dat je eenbeetje nerveus bent omdat je nog onervaren bent. Misschien zit hij wel met precies hetzelfde.

Nog even kleine toevoeging: in een andere post vertelde je dat hij al stapels ervaring had en jij nog nauwelijks. Hij weet dus wel wat hij zelf graag wil, als je er niet zeker van bent of je iets niet goed doet, kan je hem gewoon vragen natuurlijk, dat hoort hij helemaal niet gek te vinden. Communicatie is the answer bij weten wat jij en de ander lekker vinden en graag doen.

Veel plezier!

Laatst gewijzigd op 08-02-2004 om 19:51.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Communicatie is the answer bij weten wat jij en de ander lekker vinden en graag doen.

Veel plezier! [/B]
precies, en als een jongen zegt: ''pijpen slet'', dan behoor je dat ook te doen als vrouw zijnde.

een grapje op zn tijd kan geen kwaad
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 22:48
Dennis27
Dennis27 is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 08-02-2004 @ 23:35:
precies, en als een jongen zegt: ''pijpen slet'', dan behoor je dat ook te doen als vrouw zijnde.

een grapje op zn tijd kan geen kwaad
Stiekem meende je het wel
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 01:32
Verwijderd
Citaat:
Dennis27 schreef op 08-02-2004 @ 23:48:
Stiekem meende je het wel
nee, want anders had ik de kleingeschreven regel wel weggelaten
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 03:12
GRRR
GRRR is offline

Als je er niks van bakt dan gebeurt er niks behalve dat hij in slaap valt of begint te gapen. je kunt maar beter pijpen

ja, wederom als je niet aantrekkelijk genoeg bent of als hij toch homo in the closet blijkt te zijn

Hoe voor kom je dat? een baard groeien of een voorbinddildo kopen
Gebeurt dat vaak? weet ik veel. ik ken jou verder niet
Hebben jullie daar ervaring mee? ik ben een geile beer dus nee
En als dat gebeurt kan hij hem dan zo weer omhoog krijgen? als je hem pijpt wel ja

En voel je daar wat van?

ja, je voelt zijn penis samen trekken en als hij gaat schreeuwen, dan moet je hem weer pijpen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 15:49
snarl
snarl is offline
Citaat:
grl schreef op 08-02-2004 @ 20:27:
What's your problem? Ze geeft alleen maar uitgebreid antwoord, is dat zo erg?
nee, das juist goed. daar heb je tenminste wat aan. ik heb er iig veel aan gehad.

ik bedoelde dus niet jouw opmerking, grl, maar die van gaar

Laatst gewijzigd op 09-02-2004 om 15:56.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 15:51
Verwijderd
Citaat:
gaar schreef op 08-02-2004 @ 19:24:
Zeg, zeik 'es niet zo op Sarah. Zij kan er ook niks aan doen dat ze een uitgebreider seksleven heeft dan jij.

Laatst gewijzigd op 13-05-2011 om 18:08. Reden: achternaam op verzoek verwijderd
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 15:59
rideparanoia
rideparanoia is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 09-02-2004 @ 16:51:
Zeg, zeik 'es niet zo op Sarah. Zij kan er ook niks aan doen dat ze een uitgebreider seksleven heeft dan jij.
hahahaha niets mis met gaars sexleven tog (dat wordt weer knallen zaterdag )
Oud 09-02-2004, 16:12
Verwijderd
Citaat:
rideparanoia schreef op 09-02-2004 @ 16:59:
hahahaha niets mis met gaars sexleven tog (dat wordt weer knallen zaterdag )
Neuk ze .
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 16:16
juno
juno is offline
Citaat:
floortje87 schreef op 08-02-2004 @ 19:21:
Luister, ik heb nog een vraagje!

Hoe voor kom je dat?
Gebeurt dat vaak?

En voel je daar wat van?

* Dat kan, maar het hoeft niet. Iemand anders aftrekken is nog best moeilijk. Je voelt het immers niet zelf, je bent onhandig, het is allemaal nog nieuw en onbekend. Je kon toch ook niet in een keer fietsen of zwemmen of schaatsen? Helemaal niet erg dus.

** Oja hoor. Is ook niet erg. Kunnen zenuwen zijn, of hij is even afgeleid, of je deed net iets niet helemaal goed. De enen jongen is wat moeilijker dan de andere jongen. Hoe meer JIJ je daar zorgen over gaat maken, hoe erger je hem ook in de stress werkt. Niks van aantrekken dus van een slappe, hij wordt vanzelf wel weer stijf. Ga maar even iets anders doen. Zoenen ofzo.

*** wederom: het kan, maar et hoeft niet. De een komt makkelijker klaar dan de ander. Sommige jongens komen zonder condoom binnen een halve minuut en kunnen het met condoom gelukkig wat langer volhouden, maar andere jongens komen met een condoom niet of nauwelijks.

Het maakt niet uit, wat je doet, met sex. Maak je niet zo'n zorgen joh! Het is heus echt altijd goed, het is geen wedstrijd. Er zit geen jury bij die punten moet geven. Je kunt niet zakken of slagen voor het vrij examen. Er IS geen examen. Sex is gewoon iets wat je met zijn tweeen doet en wat heel fijn en lekker en gezellig is, en wat in het begin altijd vreselijk mislukt en steeds beter wordt. Accepteer dat, en have fun!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 17:00
Bada Bing
Bada Bing is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 09-02-2004 @ 16:51:
nou zo uitgebreid is dat sexleven niet geloof ik.
ze heeft ervaring met 1 gast?
die ze daarna van top tot teen uit den treure analyseert.
boeiend hoor
niet alle jongens zijn hetzelfde en niet alle jongens vinden hetzelfde lekker
Oud 09-02-2004, 17:01
rideparanoia
rideparanoia is offline
helemaal mee eens
Oud 09-02-2004, 17:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
gaar schreef op 09-02-2004 @ 18:00:
nou zo uitgebreid is dat sexleven niet geloof ik.
ze heeft ervaring met 1 gast?
die ze daarna van top tot teen uit den treure analyseert.
boeiend hoor
niet alle jongens zijn hetzelfde en niet alle jongens vinden hetzelfde lekker
Nee, maar er zijn vaak wel overeenkomsten en bovendien pretendeert ze dat ook helemaal niet.

Einde discussie
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 17:04
Bada Bing
Bada Bing is offline

haha
Oud 09-02-2004, 17:05
rideparanoia
rideparanoia is offline
ik denk dat het antwoord op de vragen is:

go ahead and fuck around..

gewoon proberen en dan kom je er vanzelf achter
Oud 09-02-2004, 17:55
skadhd
skadhd is offline
idd,
alles komt goed, t gaat vanzelf zeg maar. zolang je maar weet waar je eigen grenzen zijn, en als je je op je gemak voelt komt t goed

oh k heb mn vent nodig..he need to fuck the pain away!

Regels voor berichten