Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2004, 15:25
Euryalo
Euryalo is offline
ik willen fffkens checken of ik echt superabnormaal en idioot ben..

een meisje bij mij op school vertelde laats een verhaal over een soos oid...en toen zei iets van "ja en toen nam ik een slok bacardi'

en toen reageerde ik (jajaja..kinderachtig) met het heksenafweerteken en schreeuwde keihard bacardisletjeee!!!! door de aula...en begon uit gebreid te vertellen dat ik niet van bacardi hield...te zoet...je proeft de alchol niet..etc.....

ze antwoorde: " met ...ik drink juist bacardi omdat het zoet is en je de alcohol niet proeft'

ik: maar waarom drink je dan geen frisdrank'

zij: omdat iedereen alchol drinkt....

dat is toch suuuuper ziek..dat je iets drinkt om dr bij te horen....ik bedoel maar NORMEN EN WAARDEN...daar zeuren al ons leraren over!!

je drinkt toch....ggee....*zucht*

volgens mij intereseert jullie dit geen fuck he? .....ik stop wel..
Oud 17-02-2004, 15:30
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
LINKINPARKGIRL schreef op 17-02-2004 @ 16:25:
.....ik stop wel..
Oud 17-02-2004, 15:32
Verwijderd
Ik support chaos.
Oud 17-02-2004, 15:33
Verwijderd
sledt met dt

Laatst gewijzigd op 17-02-2004 om 15:37.
Oud 17-02-2004, 15:41
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
dat is toch suuuuper ziek..dat je iets drinkt om dr bij te horen....ik bedoel maar NORMEN EN WAARDEN...daar zeuren al ons leraren over!!
Leraren zeggen over het algemeen wel meer waar niet naar geluisterd wordt, maar dit terzijde... Ik denk dat haar gedrag niet abnormaal is; immers, heel veel jeugdigen zijn makkelijk beïnvloedbaar en bang buiten de groep te vallen. Ikzelf ben onder 'sociale druk' ook gaan roken (en met mij nog vele anderen). Overigens, wat is de reden dat jij alcohol drinkt?!

....
Oud 17-02-2004, 16:14
Euryalo
Euryalo is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 17-02-2004 @ 16:41:
Leraren zeggen over het algemeen wel meer waar niet naar geluisterd wordt, maar dit terzijde... Ik denk dat haar gedrag niet abnormaal is; immers, heel veel jeugdigen zijn makkelijk beïnvloedbaar en bang buiten de groep te vallen. Ikzelf ben onder 'sociale druk' ook gaan roken (en met mij nog vele anderen). Overigens, wat is de reden dat jij alcohol drinkt?!

....
ik drink alcohol omdat ik het lekker vindt....en ben dr mee begonnen toen ik klein was omdat ik het gezellig vond ook een beetje wijn te drinken..

maar als er een feest is waar iedereen alcohol drinkt ..en ik heb zin in een glaasje melk..drink ik een glaasje melk...als je dan alcohol gaat drinken om 'er bij te horen' vind ik dat behoorlijk zwak..
Oud 17-02-2004, 16:17
Verwijderd
vind is met een d.

ik drink alcohol niet omdat ik het lekker vind, maar omdat ik het effect ervan lekker vind. mag dat wel?
Oud 17-02-2004, 16:20
telluriet
telluriet is offline
We3t Je HoE $t0eR aLc0hOl Is?
Oud 17-02-2004, 16:20
telluriet
telluriet is offline
Nee he?
Oud 17-02-2004, 16:23
Euryalo
Euryalo is offline
Citaat:
Katje schreef op 17-02-2004 @ 17:17:
vind is met een d.

ik drink alcohol niet omdat ik het lekker vind, maar omdat ik het effect ervan lekker vind. mag dat wel?
ik zeg alleen maar dat ik het zwak vind als je iets doet waarvan je niet houdt alleen maar om er bij te horen...

als jij het effect lekker vindt drink jij het niet om er bij te horen..maar omdat je het prettig vindt..
Oud 17-02-2004, 16:38
Verwijderd
Ze is nog maar 15, give her a break Komop, iedereen doet wel eens iets om erbij te horen, jijzelf ook met je überdomme reactie 'heksenafweerteken' en 'bacardisletje'. Het is tegenwoordig zo in om te roepen dat iemand een breezahslet is dat je nix anders meer hoort.
En als iemand nu bacardi wil drinken, wtf, ik drink ook bacardi, smirnoff ice en andere zoete zooi, het is lekker en het is alcohol. Maar ik drink even graag een keer wodka of whiskey of whatever.
Wat dat gedoe toch allemaal is met die bacardi...

Ik kan mij herinneren dat mijn ex mij vertelde dat ie vroeger geen bier lustte (en toen ik hem kende, zoop hij liters), ik vroeg hem waarom hij dan is doorgegaan met bier drinken, gewoon omdat iedereen het dronk.
Oud 17-02-2004, 17:24
Demiurge
Demiurge is offline
Waarom irriteer ik me zo aan Alto's die zo appart van de rest van de maatschappij willen zijn terwijl dat juist tegenwoordig helemaal hip is. Oh yeah, een heksenteken, als jij me kan uitleggen wat een heksenteken is en wat de betekenis is als je het in combinatie met het woord "becardisletje" gebruikt vind ik je erg knap.
Oke, ik geil er wel op maar dat terzijde.
Oud 17-02-2004, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 17-02-2004 @ 17:38:
Ze is nog maar 15, give her a break Komop, iedereen doet wel eens iets om erbij te horen, jijzelf ook met je überdomme reactie 'heksenafweerteken' en 'bacardisletje'. Het is tegenwoordig zo in om te roepen dat iemand een breezahslet is dat je nix anders meer hoort.
En als iemand nu bacardi wil drinken, wtf, ik drink ook bacardi, smirnoff ice en andere zoete zooi, het is lekker en het is alcohol. Maar ik drink even graag een keer wodka of whiskey of whatever.
Wat dat gedoe toch allemaal is met die bacardi...

Ik kan mij herinneren dat mijn ex mij vertelde dat ie vroeger geen bier lustte (en toen ik hem kende, zoop hij liters), ik vroeg hem waarom hij dan is doorgegaan met bier drinken, gewoon omdat iedereen het dronk.

precies hokjes geest.

Als ik jou zo hoor dan denk ik dat je jezelf alternatief vindt linkinprak girl, en jou nick bevestigd dat alleen maar.
Daar komt nog eens bij dat jullie 15 zijn en dat dat dan nog niet zo van toepassing is vind ik.

Geloof me ik heb ook een hekel aan die mensen, maar ik laat ze wel in hun waarde. Dus doe gewoon jou ding en zij het hare en uiteindelijk gaan jullie dood en zijn jullie allebei tevreden over je leven.
Oud 17-02-2004, 17:49
Verwijderd
denk om je bloeddruk
Oud 17-02-2004, 17:55
coopergirl
coopergirl is offline
^ inderdaad. Ik sluit me aan bij Mutant en Ezblade. Overigens, wat ik lichtelijk tegenstrijdig vind, is het feit dat jij de term 'normen en waarden' typt, maar vervolgens imo bevooroordeeld en denegrerend je mening schetst...

Ikzelf erger mij ook wel eens aan sommige 'wannbe's', maar niet iedereen staat even stevig in zijn schoenen en doet soms misschien uit een soort onzekerheid mee.
Oud 17-02-2004, 18:40
blackfairy
blackfairy is offline
to coopergirl..

en trouwens..TS.. niet spotte met bacardi he!!.. bacardibreezah is de naam die jij zoekt
Bacardi puur ruleert de wereld namelijk.

Verder snap ik je reactie totaal..aangezien iedereen in zn leven welis zo'n periode heeft waarin je de rest van de 'soorten' mensen zwaar afschuwelijk vind.. maar ok dat drankje moet ook zn geld terugverdiene.. en t is populair dus ja.. wat wil de consumptiemaatschappij nog meer..
Oud 17-02-2004, 18:50
O.B.
O.B. is offline
Ook zwak is alcohol drinken, terwijl je het heel erg vies vind, en dat zeggen dat je het drinkt omdat je het lekker vind, terwijl je het stiekem toch doet om erbij te horen(ben ik te volgen?)
Ik heb menig ventje gezien die na iedere slok bier een smerig trok, en dat dan weer zo snel probeert te verbergen.
Zeg dan dat je het drinkt om erbij te horen..of drink het gewoon niet...Zo zijn er bij ons op school dus ook veel mensen die roken om erbij te horen, en niet over hun longen dus.
Oud 17-02-2004, 18:55
Warsocket
Warsocket is offline
ontopic:
Kvind jouw reactie eigelijk sneuer als iemand die eens wat drinkt om er bij te horen (of het nog wil leren)

offtopic: Ik vindbacardi-lemon met cola ook lekker
ben ik nu ook gelijk Th@ Br€€z@hP!mP ofzo

vooroordelen vooroordelen
Oud 17-02-2004, 19:02
Verwijderd
Toestand, gelukkig drink ik nauwelijks, ik ben niet zo'n meeloper
Oud 17-02-2004, 21:45
wouterq
wouterq is offline
Wat zit jij je ongelofelijk druk te maken meisje LINKINPARKGIRL. Dat dat meisje er bij wilde horen is een compleet menselijke gedachte. Het is tegenwoordig bij sommige groepen echter stoer om andere mensen collectief af te zeiken om hun nadoegedrag. Dit vertoont iedereen echter en laat ze lekker. Een breezer mag zij lekker vinden en al vind ze het niet lekker dan mag ze het best drinken, alleen de mensen die daar moeite mee hebben zijn echt zielig.

En wat je ook zegt:

OVERRULED
Oud 17-02-2004, 22:04
SkaCrazy
SkaCrazy is offline
Tequila met citroen en zout ^_^
Oud 17-02-2004, 22:20
C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
wouterq schreef op 17-02-2004 @ 22:45:

En wat je ook zegt:

OVERRULED
+ zooi andere reacties in dit topic....

Gha gha gha, wat zijn wij D&A'ers toch héérlijk kinderachtig, vinden jullie ook niet?

Bai de wee (niet zeuren over m'n spelling nou he...) ik denk idd dat IEDEREEN wel een op de één of andere manier bloot staat aan groepsdruk en met de groep meedoet in het één of ander. Alcohol is daar idd wel een treffend voorbeeld van misschien... net als roken, taalgebruik, kleding, wel-of-geen-broodtrommeltje-mee-naar-school, etc. etc...
Oud 17-02-2004, 22:27
bruud
bruud is offline
pff ikwilerbijhoren gelul ...

als mijn vrienden de hele dag poep gingen eten zou ik het ook doen na een tijdje.

gelukkig heb ik dan weer geen vrienden
Oud 17-02-2004, 22:49
funkypunk
funkypunk is offline
Who cares....?

jij bent sowieso ook in hokkjes aan het denken...
je naam is; LINKINPARKGIRL
je bent; 15
je vindt het nodig zulke puberale bullshit wat overal voorkomt hier te posten

tja
Oud 17-02-2004, 23:35
apekop123
apekop123 is offline
ik drink ook wel is om bezopen te raken nix mis mee

en tja zij is misschien een bacardisletje, maar jij gaat er over posten dus wat maakt jou dat dan???
Oud 17-02-2004, 23:39
apekop123
apekop123 is offline
ff offtopic

ik vind iemand wel stoer die een naald heroine in z'n arm zet om erbij te horen

Ik bedoel dat vergt toch een aardige dosis lef moet ik zeggen.
Oud 18-02-2004, 06:50
Demiurge
Demiurge is offline
Citaat:
C r Y p S schreef op 17-02-2004 @ 23:20:
+ zooi andere reacties in dit topic....

Gha gha gha, wat zijn wij D&A'ers toch héérlijk kinderachtig, vinden jullie ook niet?

Bai de wee (niet zeuren over m'n spelling nou he...) ik denk idd dat IEDEREEN wel een op de één of andere manier bloot staat aan groepsdruk en met de groep meedoet in het één of ander. Alcohol is daar idd wel een treffend voorbeeld van misschien... net als roken, taalgebruik, kleding, wel-of-geen-broodtrommeltje-mee-naar-school, etc. etc...
idd, iedereen heeft wel groepsdruk en wil erbij horen, ikzelf durf ik eerlijk te zeggen ben beetje begonnen met roken omdat ik dan een excuus had bij sommige lui te staan en ik wou het natuurlijk uitproberen. Uiteindelijk kom je erachter dat het lekker is en hou je zo'n gewoonte, waarom begin je anders met roken?
Oud 18-02-2004, 09:46
Blenderhead
Blenderhead is offline
hoezo proef je bij bacardi de alcohol niet??

en LINKINPARKGIRLLL, je hebt heeeeeeeeeeeelemaal gelijk. Echt goed van je dat je het ziet :

het interesseert ons echt geen ene fuck!
Oud 18-02-2004, 12:32
sui
sui is offline
Citaat:
LINKINPARKGIRL schreef op 17-02-2004 @ 16:25:
ik willen fffkens checken of ik echt superabnormaal en idioot ben..
check
Oud 18-02-2004, 12:49
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 18-02-2004 @ 10:46:
hoezo proef je bij bacardi de alcohol niet??
idd hoezo? Bacardi is vrij sterk spul... ooooooooh wacht! Ze bedoelt niet de echte bacardi/rum maar die gekleurde troep...

Citaat:
het interesseert ons echt geen ene fuck!
buiten dat is het een onsamenhangend verhaal waarin ze zelf al aangeeft wat voor antwoorden ze verwacht en waarop ze exact de antwoorden kreeg die ik verwachtte dat ze zou krijgen... DUS topic gesloten!
Oud 18-02-2004, 14:14
Verwijderd
stiekem vind ik dat wel jammer
Oud 19-02-2004, 20:37
Verwijderd
best wel. maar ja, regels zijn regels
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten