Advertentie | |
|
![]() |
|
ik kan je niet precies vertellen wat de opleiding inhoudt, maar ik kan je wel vertellen dat het erg handig is om naar een open dag te gaan. daar zijn leraren van de opleiding die jou vanalles over de opleiding kunnen vertellen. daar heb je egt het meeste aan!
natuurlijk kun je ook gewoon op sites van hogescholen kijken wat die over de opleiding vertellen, bijv. op www.hvu.nl en www.han.nl suc6! ![]() |
![]() |
|
ik kan je niet precies vertellen wat de opleiding inhoudt, maar ik kan je wel vertellen dat het erg handig is om naar een open dag te gaan. daar zijn leraren van de opleiding die jou vanalles over de opleiding kunnen vertellen. daar heb je egt het meeste aan!
natuurlijk kun je ook gewoon op sites van hogescholen kijken wat die over de opleiding vertellen, bijv. op www.hvu.nl en www.han.nl suc6! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Commerciële Economie, Small Business & Retail Management of Bedrijfskunde ? eenstudent | 0 | 29-06-2016 16:02 | |
Studeren |
Commerciele Economie DiceGFX | 0 | 23-02-2012 19:40 | |
Studeren |
Commerciële economie? crass_pepper | 0 | 19-09-2006 11:04 | |
Studeren |
IBMS, Commerciele economie, MER, Handelswetenschappen??? The Senna Fan | 1 | 18-11-2004 13:47 | |
Algemene schoolzaken |
Commerciële economie: Groningen of Zwolle? mirrie-1986 | 20 | 12-07-2004 19:03 | |
Algemene schoolzaken |
Commerciele economie òf communicatie???? InekeDijkstra86 | 20 | 01-11-2003 19:21 |