Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kazaa is een beetje illegaal, dus daar mogen we niet op ingaan. Je kunt wel gewoon vragen wat we je aanraden.
Ik kan nooit zo goed het onderscheid maken tussen trance en andere soorten stromingen in die richting, maar meestal vind ik alles in die richting wel ok. Ik heb wat oude cds met mixen - Trance 100 (4cds) vind ik nog altijd erg goed, al zal vast niet alles wat er op staat onder de noemer trance vallen, beoordeeld door kenners. Mijn meetstaf voor goede trance was vroeger dat of ik moest denken dat ik in een trip zat of dat ik ervan overtuigd was dat de dj in een trip zat. Dus mensen, gewoon over trance, en negeer dat kazaa gebeuren. Als dat niet gaat, sluit ik hem alsnog. |
![]() |
||
Citaat:
dus.
|
@Danceforce:
Als je nou je kaartje voor T.E. verkoopt en voor dat geld techno, drum'n'bass en goa-/psytrance muziek koopt, denk ik dat je leven er na een tijdje een stuk leuker op wordt. Heus. Je kan ook nog een paar jaar wachten totdat je er zelf achterkomt dat trance heel kut is, maar ik kan je dit zeggen: van het opvolgen van een goed advies heeft nog nooit iemand spijt gekregen... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ken geen 'goede trance nummers die hij gewoon op kazaa kan vinden'. Dus ik probeer hem door middel van een goed advies bij te staan in z'n uitzichtloze situatie. Zo kan ik misschien nog iets voor hem betekenen. ![]() beetje flauw is het wel ja
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Trance? Deathborn | 10 | 12-07-2007 16:56 | |
Muziek |
A State of Trance Luminon | 7 | 17-11-2006 01:58 | |
Muziek |
Trance gurdy | 137 | 26-08-2004 00:03 | |
Muziek |
famous trance / dance Flosh | 1 | 25-02-2004 10:17 | |
Lifestyle |
stelling: Mensen afzeiken hoort bij Trance Levensstijl... Verwijderd | 95 | 08-07-2003 19:38 | |
Muziek |
Trance..Hardhouse..Hardstyle..Hardcore Poehee | 20 | 30-07-2002 13:32 |