Advertentie | |
|
![]() |
|
euh, tijdens het internetten staat mijn TV vaak aan.. Telt dat ook mee??? Zoja, kom ik op heel wat uren per dag
![]() Kan gemakkelijk 10h zijn dan.. maar echt bewust kijken is gemiddeld nog 3h per dag ofzo.
|
hangt er vanaf of er wat leuks op tv komt he
![]() ![]()
|
![]() |
Als ik thuis ben bijna nooit, dan zit ik achter de computer. Op mijn kamer in Sittard kijk ik ook geen tv, want die heb ik niet, maar bij anderen toch wel 3/4 uur per dag.
|
Ik kijk zelden tv.
Maar heel af en toe heb ik een tv-kijk-bui, dus dan staat dat ding wel 'n paar uur op een dag aan. Het gemiddelde op een dag zal bij mij 10 minuten zijn, maar dat geeft er dus geen goed beeld van. De modus is in ieder geval 0 uur. ![]() Laatst gewijzigd op 04-05-2002 om 15:44. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
hoeveel uur besteed je aan twitter/facebook/tv/computer enz. 104465 | 7 | 22-02-2011 08:30 | |
Films, TV & Radio |
Hoeveel uur tv kijk jij per dag? rijk_v | 49 | 06-06-2004 10:17 | |
Games |
vragenlijst gamers SuperSanne | 14 | 01-10-2003 21:29 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Tekst naar engels vertalen. Samantha | 8 | 21-09-2003 19:21 | |
Algemene schoolzaken |
theater film en tv wetenschappen (utrecht) anansi_de_spin | 16 | 14-08-2003 11:18 | |
Lifestyle |
tv- en computertijd #JumpDaFuckUp!# | 53 | 16-06-2002 11:45 |