Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2004, 16:49
Audioslave
Audioslave is offline
Ok, het zit zo: ik ben verliefd op een meisje maar er zijn enkele problemen. Ze zit op m'n school en ik praat geregeld met haar, ze vind me ook tof (zo heb ik de indruk). Ik kan wel weinig met er praten want m'n vrienden haten haar en haar vriendinnen. Er zijn zo veel groepen op m'n school, nu moet je weten m'n vrienden zijn een beetje 'nerds' of 'seuten' (welk woord ze ook gebruiken in Holland ) dus ze jagen sowieso bijna elk meisje weg. Dit is dan weer nadelig voor mij.

Twee weken geleden was er een fuif en hebben we de hele avond samen doorgebracht (ik en dat meisje dus), ook al was haar vriend er. Probleem nr. 2 dus: ze heeft al een vriend.

Vandaag is het vrijdag, ik zou graag nog is gaan feesten met haar maar ik durf niet te bellen, ik heb haar nummer ook niet en het is niet de gewoonte dat je naar elkaar belt... als dat gebeurt dan heb je er wel een goede reden voor en als ze het aan haar vriendinnen verteld komt iedereen weer alles te weten (en krijg ik weer een hoop roddels en gezeik op men dak).

Wat doe ik eraan ...

Iemand suggesties
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2004, 16:52
marieke_temp
marieke_temp is offline
als je haar leuk vindt maar ze heeft een vriend: jammer voor jou.
ze brengt een avond op een feestje met jou door als haar vriend er ook is, maar daar zou ik niet te veel achter zoeken.
Oud 30-01-2004, 17:04
Audioslave
Audioslave is offline
Ja oké, maar het is toch normaal dat je die avond doorbrengt met je vriend, zeker als het nog maar een week is.

Ik wil er ik geef niet zo vlug op hoor... maar ik durf haar nu ook niet te bellen .
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:29
Last Resort
Last Resort is offline
heeft ze geen msn? msn is ideaal
Oud 30-01-2004, 17:31
Euphemia
Euphemia is offline
Weet je al wanneer/of ze het gaat uitmaken met die vriend?
zoja, grijp die kans dan!
zonee, dan zou ik het maar hierbij laten..! Anders loop je (denk ik) kans dat haar vriend straks nog voor je deur staat, en dat wil je denk ik liever niet
Oud 30-01-2004, 17:34
fractuur
fractuur is offline
msn is idd ideaal.

Maar ze heeft een vriend en daarmee is het voor jou bekeken, voorlopig. Maar aangezien ze een week met hem heft moet je je niet inbeelden datze hem voor jou dumpt; maak je alsjeblieft geen illusies. Het is lullig, maar ik vrees dat het zo zit..
Oud 30-01-2004, 17:40
Maarten
Maarten is offline
MSNis niet zo ideaal... je mist de gezichtsuitdrukking waar meestal meer informatie uit te halen is dan woorden ;p

MSN met webcam.. maar dat is ook niet hetzelfde want je kijkt niet echt naar elkaar zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:45
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 30-01-2004 @ 18:40:
MSNis niet zo ideaal... je mist de gezichtsuitdrukking waar meestal meer informatie uit te halen is dan woorden ;p
Helemaal mee eens, ik msn dan ook alleen met bekenden waarbij ik het gezicht erbij kan "verzinnen".

Maar goed, je kan haar gewoon een keer bellen. In het ergste geval wordt je afgewezen in het beste geval niet.
Je kan het ook van de andere kant zien, ik weet niet hoe lang zij en haar vriend elkaar al kennen maar als je er tussen wilt komen dan moet dat nu (als je er tussen wilt komen), of wachten tot het misschien weleens uitgaat... Succes!
Je kan haar natuurlijk zelf ook gewoon je gevoelens vertellen en duidelijkheid vragen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:56
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Dat je gezellig met een meisje kan praten en dat jij haar leuk vindt betekent nog niet dat iets met je wil. (Dit is erg belangrijk voor elke jongen om te onthouden)
Als ze een vriend heeft lijkt het mij vrij nutteloos om te proberen iets met haar te krijgen. Ze heeft niet zo maar iets met hem. Zodra ze geen vriend meer heeft dan kan jij misschien iets proberen. Maar verder kan je wel nog een leuke avond met je hebben en kunnen jullie iets samen gaan doen als vrienden. Maar hou dan wel goed in het oog dat ze een vriend heeft en dat ze die niet voor niets heeft.
En waarom zou je je druk maken over roddels, pfff boeiend. Zolang jij maar de waarheid weet, als je bang bent voor roddels dan heb je een groot probleem, want er worden wel vaker dingen over mensen verteld achter hun rug om. Dat houdt je echt niet tegen.
Oud 30-01-2004, 17:57
Audioslave
Audioslave is offline
Ze heeft geen MSN, en dan nog
als je tijd hebt om op MSN te zitten kan je evengoed in het echt bij iemand zitten
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 18:45
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Audioslave schreef op 30-01-2004 @ 18:57:
Ze heeft geen MSN, en dan nog
als je tijd hebt om op MSN te zitten kan je evengoed in het echt bij iemand zitten
Op msn kan je met meerdere mensen tegelijk in gesprek zijn. Gaat dus niet helemaal op
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 19:01
Audioslave
Audioslave is offline
Ja, maar dat is geen echt gesprek
niet dat ik nooit MSN hoor, maar een MSN-gesprek is voor mij van geen enkele waarde
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 20:50
Audioslave
Audioslave is offline
Heb dan maar geen actie ondernomen
geduld uitoefenen was de raad van een vriendin
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 21:22
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Ach, het gaat om Jou en niet om je vrienden. Natuurlijk snap ik dat je niet geheel 'verstoten' wil worden, maar ik neem aan dat je nog wel eens niet bij je vrienden bent?
Spreek gewoon iets af ofzo.
Niet te moeilijk doen hè.
Oud 30-01-2004, 22:31
elledc
elledc is offline
Hier gebruiken ze 'kneus' of 'sul' denk ik in de plaats van 'nerd' en 'seut' Ik ben ook Belg hoor.

Anyway, MSN is idd niet zo'n goed alternatief want is nogal onpersoonlijk. Daarbij heeft ze een vriend Dat wordt extra moeilijk... Afwachten zou ik doen. En misschien niet teveel hopen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 23:44
Balance
Balance is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 30-01-2004 @ 23:31:
Hier gebruiken ze 'kneus' of 'sul' denk ik in de plaats van 'nerd' en 'seut' Ik ben ook Belg hoor.
sul?! dat woord gebruik ik dus echt nooit.
nee hoor, het is gewoon 'nerd' of idd 'kneus'

maar goed: zij heeft een vriend: klaar, afblijven dus.
gewoon in contact komen kan wel, maar zij moet hoe dan ook die stap zetten om het voor jou uit te maken met die andere jongen. Pas dan is het tijd voor jou om in actie te komen. Anders krijg je gehannes tussen jou en die andere jongen wie ze nou leuker vindt en voor wie ze nou moet kiezen.
Niet aan beginnen gewoon. Vrienden en vriendinnen zullen het jóu gaan kwalijk nemen dat je hebt lopen stoken.
Wachten dus en tot die tijd: proberen een gewone vriendschap met haar op te bouwen.
Reageren

Regels voor berichten