Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat je gezellig met een meisje kan praten en dat jij haar leuk vindt betekent nog niet dat iets met je wil. (Dit is erg belangrijk voor elke jongen om te onthouden)
Als ze een vriend heeft lijkt het mij vrij nutteloos om te proberen iets met haar te krijgen. Ze heeft niet zo maar iets met hem. Zodra ze geen vriend meer heeft dan kan jij misschien iets proberen. Maar verder kan je wel nog een leuke avond met je hebben en kunnen jullie iets samen gaan doen als vrienden. Maar hou dan wel goed in het oog dat ze een vriend heeft en dat ze die niet voor niets heeft. En waarom zou je je druk maken over roddels, pfff boeiend. Zolang jij maar de waarheid weet, als je bang bent voor roddels dan heb je een groot probleem, want er worden wel vaker dingen over mensen verteld achter hun rug om. Dat houdt je echt niet tegen.
|
Ach, het gaat om Jou en niet om je vrienden. Natuurlijk snap ik dat je niet geheel 'verstoten' wil worden, maar ik neem aan dat je nog wel eens niet bij je vrienden bent?
Spreek gewoon iets af ofzo. Niet te moeilijk doen hè. ![]()
|
![]() |
Hier gebruiken ze 'kneus' of 'sul' denk ik in de plaats van 'nerd' en 'seut'
![]() Anyway, MSN is idd niet zo'n goed alternatief want is nogal onpersoonlijk. Daarbij heeft ze een vriend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nee hoor, het is gewoon 'nerd' of idd 'kneus' ![]() maar goed: zij heeft een vriend: klaar, afblijven dus. gewoon in contact komen kan wel, maar zij moet hoe dan ook die stap zetten om het voor jou uit te maken met die andere jongen. Pas dan is het tijd voor jou om in actie te komen. Anders krijg je gehannes tussen jou en die andere jongen wie ze nou leuker vindt en voor wie ze nou moet kiezen. Niet aan beginnen gewoon. Vrienden en vriendinnen zullen het jóu gaan kwalijk nemen dat je hebt lopen stoken. Wachten dus en tot die tijd: proberen een gewone vriendschap met haar op te bouwen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Liefdesprobleem Verwijderd | 30 | 03-01-2005 09:24 | |
Liefde & Relatie |
Crazy for this girl Sithan | 56 | 10-01-2004 17:12 | |
Liefde & Relatie |
wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker devilcat | 327 | 24-10-2003 08:33 | |
Liefde & Relatie |
Is dit een reden om het uit te maken ? Mss Maddocks | 19 | 23-05-2003 20:06 | |
Psychologie |
proberen te voelen hoe iemand anders zich voelt?! framboosje | 4 | 06-02-2003 17:14 | |
Liefde & Relatie |
voel me ff slecht, maar heb raad nodig! lieve | 13 | 27-12-2002 22:17 |