Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
helemaal mee eens ![]()
||
Citaat:
![]() Maar eigenlijk ging het me hier meer om het openbare afkraken van iedereen, ongeacht zijn stijl of gelijkenis aan jou. Als het niet in jouw directe omgeving voorkomt is het slecht. (Het lijkt inderdaad wel veel op elkaar.)
||
Citaat:
Eerdags pak ik mijn knuppel en stop ik het tot hun hart in hun reet. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus je vind jezelf Closeminded en je hebt jezelf zeker hard gedissed. Je bent dus echt geen zak beter als die mensen die je probeert te beschrijven, ik hoop dat je dat heel goed snapt. Je mening durven te geven ![]() daarbij iemand afkraken ![]() Random iemand afkraken ![]() Vooroordelen, hokjesgeesten, mensen op uiterlijk beoordelen, kleding of muzieksmaak ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maargoed het is natuurlijk geen stijl om in het wilde weg mensen af te kraken, iedereen met een beetje fatsoen weet dat wel, maar je mag wat mij betreft wel je mening geven op de manier zoals je dat zelf wilt. en ja ik heb zelf ook een hekel aan altows en hoe ze altijd anders willen zijn dan de rest maar toch precies hetzelfde er bij lopen als 65% van de jeugd. nouja een hekel, ik irriteer me er mateloos aan
||
Citaat:
Maar je moet iemand niet af gaan kraken en de grond in boren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En als mensen afkraken zo leuk vinden, dan gaan ze hun gang maar. Als dat hun enige diepgang in het leven is ![]()
|
tuurlijk is dat geen stijl, dat is gewoon arrogant zijn en van arrogante mensen houd ik niet. Je kunt heus wel zeggen 'dat is niet mijn stijl' oid maar om meteen te gaan gooien met opmerkingen als 'daar wil ik niet dood in gevonden worden' ed is afkraken.
||
Citaat:
Bij kritiek gaat het vaker om dingen niet mooi vinden omdat je een andere smaak hebt of bepaalde gedragingen niet kunnen tolereren omdat jouw normen anders zijn. Daar hoeft niets gemeens aan te zitten.
|
![]() |
Als men zich sowieso nou eens wat minder druk zou maken over hoe anderen je kunnen ergeren en ze lekker gaat negeren of zo...
Kijk gewoon in de richting die je wel aanstaat, al dat gelul over afkraken, als ik dit topic zo doorlees zijn er heel wat het er heilig mee eens dat het niet moet, maar laat hun reactie zien dat het tegenovergestelde waar is. Er gaat zoveel tijd verloren door een plicht die mensen blijkbaar voelen om een ander te beoordelen en dat oordeel ook nog eens duidelijk te laten merken...
Laatst gewijzigd op 24-01-2004 om 14:14. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Wat jij bedoelt is dat er een heel stel "alto's" zijn (en dat zijn echt niet alleen maar "mensen die jij alto's noemt" maar ook andere "groepen") die lijden aan dit "ik-ben-beter-dan-jij-syndroom". Als je de meeste zegt, ben je zelf ook bezig met generalisaties, dat is precies waar jij tegen bent, iig tegen het beoordelen van mensen op "uiterlijke kenmerken" ez Citaat:
Persoonlijk zie ik het als mensen waar op je kan bouwen en zij op jou, willen ze dat niet, verspillen ze zelf de kans ooit nog op jou te bouwen. Wat het forum betreft: (want ik heb inmiddels zelf ook al flink gereplied hier) Het forum is JUIST om dit soort dingen te bespreken, dus ik vind het helemaal niet erg als mensen hier (uitgebreid) hun mening laten horen, dat is de hele essentie van dit topic. @ Otis: volgens mij kunnen de meeste mensen gewoon met elkaar door een deur hoor ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik blijf het verbazingwekkend vinden hoeveel tijd men erin steekt om hun meningen over anderen kenbaar te maken. Men doet maar, ik heb betere dingen te doen. Het zijn telkens dezelfde ellenlange discussies zonder einde, ik zou het gauw zat worden denk ik.
||
Citaat:
En ik zou me er zelf wel een beetje aan irriteren, maar het verder negeren, als ik geen forumbaas was. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() en ja ik heb WEL een social life, maak je geen zorgen, maak je liever zorgen over arrogante mensen ![]() en ik maak me geen zorgen over alle tijd die ik steek in het kenbaar maken van mijn mening, maar ik maak me zorgen over mensen die de gang van zaken niet meer begrijpen, die niet weten hoe ze met elkaar om behoren te gaan en mensen die niet na kunnen denken. ![]() ...... |
![]() |
|
|