Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2004, 23:31
Flshman
Flshman is offline
Mijn computer deed de laatste tijd een beetje raar, aantal fouten enzo. Op zich niets mis, want ik gebruik hem al een tijdje en dan gebeurt dat gewoon.
Vandaag besloot ik de boel maar te formatteren en windows Xp opnieuw erop te zetten. Alles ging goed, tot op het moment dat ik Servicepack 1 erop wilde zetten. Het bestand pakt zichzelf gewoon helemaal uit en start daarna op. Echter, na een x aantal seconden sluit hij zichzelf af. Het maakt niet uit bij welke stap ik ben, hij stopt er gewoon mee. Dit doet hij ook bij regedit. Ik heb hem overnieuw gedownload, dus daar ligt het niet aan.

Erg irritant natuurlijk Ik ben gelijk aan het scannen geslagen, 'Antimsblast-EN.exe', 'FixBlast.exe', 'FixWelch.exe', 'Housecall virusscan' en 'stinger'. Maar niets kunnen vinden.

Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen, of wat de oorzaak is?

[edit] Mijn CPU-gebruik is nog vreemder, varierend van 1% tot 100% .. Zo veel vraagt het typen van dit bericht toch niet?

Laatst gewijzigd op 28-01-2004 om 23:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2004, 03:06
Enlightenment
Enlightenment is offline
Voor het installeren van SP1 mag je geen "FCKGW-key" gebruiken. Verder raad ik je aan geen direkte verbinding via het internet te maken. Verbindt via een router/gateway of installeer eerst een firewall, nog voordat je enige verbinding met het internet hebt. Ga dan je windows updaten op www.windowsupdate.com, inclusief SP1 dus.
Oud 29-01-2004, 16:43
Flshman
Flshman is offline
Ik dank u hartelijk! Het werkt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten