Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoi.....doe ipv shag in je joint geen shag in je joint, nicotineproducten werken tegengesteld als wiet (zie de uitjebol site)......http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/
|
![]() |
|
![]() |
brainwave generator
ik heb hem ook van dit forum..maar ik ben er zaterag HEEEEL hard van gaan trippen!!AAnrader!! |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() alleen volgens deze link is het best slecht http://www.totse.com/en/drugs/otc/na...are168929.html
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ff serieus: dat me hersenen af en toe een beetje verkloot worden (al dan niet blijvend) geen problemen mee, maar dan moet het wel de moeite waard zijn geweest... En dus niet dat vage flauwvallen waar die 'Crying smile' het over had. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
vriend van heeft wel een goede manier om van de wereld te raken gevonden. koop een scooter rij met een km of 60 en laat je voorwielblokkeren. Nu moet je ff goed mikken zodat je met je borst op je stuur land. En tada, vijf minuten dood, door een hartstilstand. nu na 2 maanden is die weer uit het ziekenhuis.
Tip voor de idioten: NIET DOEN!!!! (je hebt van die mensen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
zéker een goed alternatief voor bepaalde psychedelics ![]() *kuch* Nee, toch liever niet. |
![]() |
|
Ontzettend ongezond idd
Ik heb ooit eens iets gelezen ivm een meisje die dat de eerste maal probeerde... Ze moest opgenomen worden in het hospitaal en ze herinerde zich niets meer van het voorval (verschillende feiten van voor ze out ging herinnerde ze zich ook niet meer) Niet doen dus ![]()
||
Citaat:
Zou ik ook niet doen, aangezien die dingen allemaal tot cannabis horen (of aanverwant zijn iig), en een vaporizer is een manier om cannabis te nuttigen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Student en depressief: wat te doen? tim0thy | 9 | 19-07-2014 14:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De File Issun | 6 | 19-12-2009 09:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het grote Israel topic, nr. zoveel Gatara | 411 | 28-01-2004 20:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |