Advertentie | |
|
![]() |
|
Als het alleen om vriendschap zou gaan maakt het me niet uit, kies mijn vrienden sowieso niet uit op hun uiterlijk.
Als ik verliefd zou worden op een dik iemand, prima. Maar de vraag is of ik diegene aantrekkelijk zou vinden en er verliefd op zou worden. Als iemand heel erg dik is acht ik de kans vrij klein dat ik me aangetrokken voel tot diegene (qua uiterlijk), dus verliefd worden heeft dan weinig kans, aangezien dat ook met uiterlijk te maken heeft. Een fijn karakter kan een hoop 'goedmaken' (of schelen als dat aardiger klinkt ![]() Ben iig nog nooit verliefd op iemand geweest die (echt) dik was.
||
Citaat:
![]()
|
Ik zei altijd dat ik niet een dik iemand wilde, maar toch was ik ooit gruwelijk aangetrokken tot een jongen die toch niet de dunste was. Hij was breed. Deels gespierd, maar deels 'dik'. Hij was ook zo'n American Football jongen. Maar als ik me aangetrokken tot hem voel wel, als ik me niet aangetrokken voel kan ik niets met zo iemand nemen...
|
Verwijderd
|
Ik moet me gewoon tot iemand aangetrokken voelen, anders neem ik niets met diegene. Dan maakt het dus niet uit of ie dik, dun, scheel, lang, kort of doof is. Ik moet me gewoon tot die persoon aangetrokken voelen. En als jij dat niet voelt, dan zou ik niets met dr nemen. Niet omdat ze dik is, maar omdat het gevoel mist.
Mensen zeggen te snel dat uiterlijk niet uitmaakt. Maar hoe leuk en lief en aardig iemand ook is, je kunt er niet voor zorgen dat je iemand leuk gaat vinden. Dus misschien denk je dat het gemeen is om haar af te wijzen, maar dat is het niet. Je valt gewoon niet op dr. En dit komt niet persé door het feit dat ze dik is. Voor het zelfde geld kom je over een week een drie keer zo dik persoon tegen en val je daar wel op. Het kan allemaal. Maar je moet je gevoel niet negeren.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het gaat niet echt om mooi of lelijk. Hoe vaak zie je wel niet een supermooi persoon, maar voel je je toch niet aangetrokken tot diegene? Ikke heel vaak. Ik bedoel, het wel of niet een relatie aangaan met een bepaald persoon heeft helemaal niets te maken met mooi of lelijk. Als je verliefd bent zie je toch niets meer. Het gaat om de aantrekkingskracht. En die kan er bij mooie en bij lelijke mensen zijn.
Mooi of lelijk, daarover veranderen meningen nog wel eens, maar aantrekkingskracht is toch gewoon een must in een relatie? Als je haar dan zou afwijzen, dan zou je het doen omdat je dat gevoel mist, niet om het feit dat ze dik is. Zo wel, dan ben je een sukkel, want dan kijk je letterlijk alleen naar het uiterlijk. |
![]() |
|
Als jij je aangetrokken voelt tot die persoon, wat is dan het probleem? niets toch? als je je niet aangtrokken voelt tot die persoon vanwege het uiterlijk (ik heb het beide keren dus voornamelijk over sexuele aantrekkingskracht) dan niet, simpel.
Ik val zelf voornamelijk op het hoofd van iemand. Of iemand wel of niet zwaar is maakt mij niet zo uit eigenlijk, maar misschien komt dat gewoon doordat ik zelf ook tot die toenemende categorie hoor. Ik heb altijd gezegd dat ik niet viel op heel dunne mannen, maar dat blijkt niet waar te zijn... even over dat dikke mensen gezellig zijn, hoezo vooroordelen? ik ben het ook, dik, maar gezellig? Dat heb ik echt nog nooit iemand horen zeggen hoor. Ik denk dat het meer de mensen zijn die tevreden zijn met zichzelf, het beste er van maken, maar er niet over zeuren, dat zij gezellig zijn. Dat kunnen dus ook de dunne mensen zijn, la kunnen die mensen soms net iets sneller echt ijdel of arrogant zijn omdat ze zo graag zo dicht mogelijk bij de perfectie willen komen...
|
Tsja.. ik denk dat het niet zozeer zou gaan om iemands figuur. Als ik naar het uiterlijk kijk, gaat het om het totaalplaatje, niet alleen om 1 aspect daarvan.
Het uiterlijk moet mij aanspreken, ik moet me tot hem aangetrokken voelen, eerder kan ik niet verliefd op iemand worden. Dus ja, het uiterlijk speelt voor mij, net als het innerlijk een rol bij het verliefd worden op iemand.
|
Verwijderd
|
Ligt eraan. Als diegene wel dik is, maar voor de rest een lief/leuk gezicht heeft enzo, dan zal dát mij niet tegenhouden om verliefd te worden (ongeacht of andere dingen mij wél tegenhouden). Als diegene ook zo'n pafferig gezicht heeft met lange hangwangen en oogjes die diep diep weggezonken in het vet zijn, dan zal ik waarschijnlijk toch heel wat minder gauw verliefd worden. Als ik al verliefd zou zijn en diegene zou dan dik wórden, dan zou dat ook niet erg zijn.
Maar ik wordt hoe dan ook niet verliefd op iedereen die een goed karakter heeft, natuurlijk. Laatst gewijzigd op 06-02-2004 om 11:16. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik het toch wel ergens erg zou vinden, hoe stom ik dat ook zelf vind. Maar goed als je echt verliefd wordt, dan maakt het natuurlijk niet meer uit.
Voor vriendschap vind ik het een stuk minder belangrijk, dan gaat het vooral om het innerlijk (en het ligt er ook wel aan hoe iemand eruit ziet, want als je dik bent maar je draagt leuke kleren, je hebt een leuk kapsel en je draagt make up, dan zie je er toch heel anders uit dan wanneer je dik bent en in een trainingspak loopt). Mijn vriendje zou het niet veel uit maken. Het boeit hem ook niet zo heel erg als mensen dik zijn (hij vindt dun ook niet echt mooi, hij vond me ook mooier toen ik dikker was). |
![]() |
|
![]() |
Het is voor mij een combinatie van innerlijk en aan aantrekkelijk uiterlijk (voor mij). Ik val niet op mensen die wat dikker zijn (tot nu toe dan). Dat is gewoon zo. Ik kan ze wel als goede vrienden zien en zelfs wel wat meer voor ze voelen, maar ik zou geen relatie met ze willen hebben omdat ze voor mij niet aantrekkelijk zijn en ik dus nooit meer dan vriendschap met ze zou kunnen onderhouden.
|
![]() |
|
Ik geloof niet dat ik verliefd zou kunnen worden op een dikker persoon (eigenlijk best naief, maar ja). Het spreekt me gewoon niet aan.
Voor vriendschappen maakt uiterlijk op zich niet echt uit, maar in een relatie speelt het wel degelijk een rol. Wat niet betekend dat ik iets zou willen met een heel erg mooi meisje die oppervlakkig is.
|
Ik moet nog wel een manier zien om sex met hem te hebben. Dat niet zijn buik ervoor zit zeg maar
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En bij dikke mensen met een "ik eet te vet en sport te weinig probleem", constateer ik ook niet echt vaak een doorzettingsvermogen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat zou je doen als... Michel1992 | 2 | 26-05-2009 11:50 | |
De Kantine |
Nog 5 maanden te leven. Wat zou je doen? Verwijderd | 49 | 12-01-2009 17:26 | |
De Kantine |
Wat zou je doen als je een dag ... mocht zijn Verwijderd | 113 | 27-10-2008 08:32 | |
De Kantine |
Hoe zou je reageren in de situatie?/ Wat zou je doen als..? Missy | 360 | 06-06-2008 01:44 | |
De Kantine |
Wat zou je doen als....... BananaSplit | 226 | 30-01-2006 14:21 | |
Seksualiteit |
Wat zou je doen? AngelLena | 29 | 24-05-2004 21:15 |