Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2004, 18:28
Mira Dos Santos
Mira Dos Santos is offline
Hoi allemaal,
Een jaar geleden ben ik verkracht, hierna kostte het mij ontzettend veel moeite vertrouwen in mensen te hebben en ik heb toen bijna gezworen dat ik nooit meer zou kunnen liefhebben. Langzamerhand kreeg ik mijn vertrouwen terug en raakte verliefd op een jongen, we kregen wat (4maanden geleden), ik ben 3/4 weken geleden met hem naar bed geweest, daarna had ik daar verschrikkelijk spijt van (mede doordat het condoom knapte ). Ik heb het hem verteld en 2 weken gelelden dupte hij me. Volgens mij krijg ik nooit meer vertrouwen in mannen, ik voel me echt verschrikkelijk klote...
Oud 28-01-2004, 18:34
elledc
elledc is offline
Waarom dumpte hij je? Omdat je spijt had van die keer?
Dat zou toch wel een beetje lullig zijn van hem vind ik...
Ik denk dat het belangrijk is in je relatie over je gevoelens en eventuele angsten te babbelen. Als je vertelt aan je vriend dat je verkracht bent geweest en dat je het moeilijk hebt daarmee, en als hij echt van je houdt, dan dumpt hij je niet.
Anyway, je bent nog jong, en geloof me, er bestaan goeie jongens die wél zacht en lief kunnen zijn...
Veel sterkte meis!!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 19:13
Verwijderd
Weet hij ook waar die spijt vandaan komt?

Sommige mensen zijn klootzakken maar kunnen dat aardig verbloemen... maar het blijven klootzakken.

Er is niets wat je kan doen om dit te voorkomen, maar je moet wel in je achterhoofd houden dat de meeste mensen gewoon erg lief zijn
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 19:15
Chosen
Chosen is offline
Nee precies... ik vind het een beetje vreemd dat hij je gelijk zo snel dumpt.... blijkbaar betekende je niet zo veel voor hem dan. Maar je moet wel weten dat er ook jongens zijn die wel lief en aardig etc zijn. Weetje? die dude klinkt trouwens echt als een eikol
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 19:44
Mira Dos Santos
Ja, hij dumpte me daarom. Hij zei dat hij geen relatie zonder seks kon hebben (ik zei dat ik voorlopig geen sex wou). Ik heb hem toen verteld dat ik verkracht ben, eerst vond hij dat heel erg en begreep hij me, toen vroeg hij wanneer, en toen ik zei dat het een jaar geleden was, vond hij me een aansteller.
Ik wist niet dat je je zo in mensen kan vergissen....
Oud 28-01-2004, 19:45
Maarten
Maarten is offline
Ah damn dat is erg lullig ja...

Mira Dos Santos.. geef de hoop niet op! Er zijn echt wel lieve en betrouwbare mannen out there somewhere. Je hebt gewoon enorm veel pech gehad denk ik...

Hoop dat je meer geluk hebt volgende keer
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 20:00
*Madel*
*Madel* is offline
Ik denk dat je eerst toch geen eens rustig voor jezelf moet verwerken wat er allemaal in je verleden is gebeurt en dan pas weer een serieuze relatie beginnen (zeg niet dat je dat niet hebt gedaan, begrijp me goed, maar misschien toch nog niet helemaal)

Denk wel dat je verkeerde persoon tegen het lijf bent gelopen (doelt op ex vriendje) want een normaal iemand zou je steunen en juist meer om je gaan geven. Zijn heus wel jongens in de wereld die er normaal mee om kunnen gaan hoor!

Veel succes ermee...
Oud 28-01-2004, 20:42
miekmuis
miekmuis is offline
Tsjah meid, je hebt gewoon een vreselijk begriploze eikel getroffen. Dat risico loopt iedereen. Als je een liefdevolle relatie wilt moet je dat risico nou eenmaal nemen.

Wat ik niet helemaal begrijp is dat je aan een relatie bent begonnen zonder dat je die gebeurtenis hebt verwerkt.
Als je ooit weer van plan bent een relatie te beginnen, zorg dan dat je van te voren die rot ervaring hebt verwerkt. Anders is de relatie volgens mij zoiezo gedoemd te mislukken.

Ik weet verder ook niet zo goed wat ik moet zeggen, maar veel succes in ieder geval, en geef niet meteen de hele mannen wereld op.
Oud 28-01-2004, 20:53
Mira Dos Santos
Ik dacht dat ik het zo kon vergeten.... niet dus, ik denk nergens anders meer aan...
Oud 28-01-2004, 21:04
Doefus
Doefus is offline
Lieve Mira,

k ben 4 jaar geleden ook verkracht, en voelde me in het begin ook zo als jij!als een jongen alleen al naar me keek werd k helemaal gek, raakte ik overstuur. Wij hebben iets meegemaakt wat we nooit meer van ons leven zullen vergeten. Voor jou is het pas een jaar geleden en je hebt het waarschijnlijk nog geen plek in je leven kunnen geven. Het zal nooit een plek krijgen maar er komt een tijd dat je er minder over nadenkt!Dat weet k zeker...En wat de jongens betreft, zodra jij de ware tegenkomt zal je vertrouwen stukje bij beetje terug komen! En als je eenmaal de ware hebt zul je zien dat hij er geen moeite mee heeft om te wachten tot jij er aan toe bent.
Sterkte er mee KuS
Oud 29-01-2004, 20:10
Mira Dos Santos
Bedankt voor jullie lieve reacties, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik ooit nog iemand vertrouw...
Oud 30-01-2004, 15:40
yoepi
yoepi is offline
dat hoef je je nu nog niet voor te stellen
dat komt vanzelf wel
maak je niet te veel zorgen
de ware komt wel
Oud 30-01-2004, 17:22
Doefus
Doefus is offline
precies..niet te veel bij nadenken want dat ga je alleen maar leven met de gedachte...IK MAG NIEMAND MEER VERTROUWEN...het komt vanzelf..
xxx daphne
Oud 30-01-2004, 17:51
Yggdrasil
Yggdrasil is offline
Citaat:
Mira Dos Santos schreef op 28-01-2004 @ 20:44:
, en toen ik zei dat het een jaar geleden was, vond hij me een aansteller.
Ik wist niet dat je je zo in mensen kan vergissen....
Wat een lul zeg! Maar vergeet niet dat er ook andere wel normale jongens op deze wereld rondlopen! Ik hoop van harte voor je dat je die tegenkomt, en dat je vertrouwen weer toeneemt! en dat je gelukkig met hem wordt!

En verkrachters zijn het laagste van het laagste, niet eens te vergelijken met een made, regenworm! Ik zeg dit omdat ik het ook van dichtbij heb meegemaakt!
Oud 30-01-2004, 18:23
Cæles
Cæles is offline
Wat een eikel is die gozer zeg. Maar om nu te zeggen dat je nooit meer iemand kan liefhebben...Ik denk dat je eerst alles moet verwerken (verkrachting dus) En geloof in jezelf! Je bent nog 16, dat betekend dat je nog veel veranderd. Dit beeld zal ook wel veranderen, zolang je jezelf maar niks kwalijk neemt.
Oud 30-01-2004, 18:50
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mira Dos Santos schreef op 28-01-2004 @ 21:53:
Ik dacht dat ik het zo kon vergeten.... niet dus, ik denk nergens anders meer aan...
meis, wat een lul was dat zeg!!
ik snap dat je nu denkt dat je niemand meer moet vertrouwen en het is niet eens erg dat je dat nu denkt. maar het is wel erg als je dat voor altijd blijft denken. Dan heeft die lul namelijk niet alleen deze ervaring verknalt, maar ook de rest van je liefdesleven. Laat hem dat niet aandoen en doe het voorlopig rustig aan. Langzamerhand zal het net als na die verkrachting gaan: je komt iemand tegen en je vertrouwen komt terug.
Misschien kun je je toekomstige jongen vertellen over wat er gebeurd is vóórdat jullie naar bed gaan. Alleen als je dat zelf aan kan natuurlijk.
En verder sluit ik me aan bij de rest van de mensen. Je hebt ontzettend veel pech gehad dat je zo'n jongen trof
Anderen zouden je zeker weten hebben gesteund!
Reageren

Regels voor berichten