Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat een eikel is die gozer zeg. Maar om nu te zeggen dat je nooit meer iemand kan liefhebben...Ik denk dat je eerst alles moet verwerken (verkrachting dus) En geloof in jezelf! Je bent nog 16, dat betekend dat je nog veel veranderd. Dit beeld zal ook wel veranderen, zolang je jezelf maar niks kwalijk neemt.
||
Citaat:
![]() ik snap dat je nu denkt dat je niemand meer moet vertrouwen en het is niet eens erg dat je dat nu denkt. maar het is wel erg als je dat voor altijd blijft denken. Dan heeft die lul namelijk niet alleen deze ervaring verknalt, maar ook de rest van je liefdesleven. Laat hem dat niet aandoen en doe het voorlopig rustig aan. Langzamerhand zal het net als na die verkrachting gaan: je komt iemand tegen en je vertrouwen komt terug. Misschien kun je je toekomstige jongen vertellen over wat er gebeurd is vóórdat jullie naar bed gaan. Alleen als je dat zelf aan kan natuurlijk. En verder sluit ik me aan bij de rest van de mensen. Je hebt ontzettend veel pech gehad dat je zo'n jongen trof ![]() Anderen zouden je zeker weten hebben gesteund!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het missen van liefde en daardoor depressief. Kevin v L. | 91 | 20-11-2005 12:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[kort verhaal] Liefhebben en liefvinden oo0oo | 12 | 30-07-2004 17:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Andere kijk op multicultuur door een moslimbroeder Boosoog | 2 | 20-10-2003 14:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Respect Hannibal | 7 | 02-05-2002 18:50 | |
ARTistiek |
Respect Hannibal | 6 | 13-09-2001 17:00 |