Advertentie | |
|
![]() |
|
ja dat was www.bonzaikittens.com (zoiets) of www.bonzai.com
Daar stopten ze dan katjes in flessen, maar dat is dus zeker weten nep
||
Citaat:
ik vin het iig afschuwelijk, en ik denk dat iedereen het erover eens is dat het geen kunst is dus dit kan mis. beter naar f&f gaan..
||
Citaat:
Nee, tis Fake. Wat niet wegneemt dat die poesjes wel in een fles zijn gepropt voor de foto en imo zeer ziek is.
|
ik denk dat ik dit beter kan sluiten, voordat 100 mensen gaan roepen hoe zielig het is.
er is destijds een hoop aandacht aan besteed. het was een grap van mensen die heel veel mensen een mailtje hebben gestuurd en dat mailtje is ontzettend veel doorgestuurd. iedereen was geschokt, er kwamen handtekeningenlijsten dat dit op moest houden, enz. en op een gegeven moment, toen het echt leuk was geweest, hebben ze verteld dat 't een grap was en dat ze hun doel hadden bereikt. ik geloof dat hun doel het aantal bezoekers op de site was of het aantal mensen dat in hun gastenboek had geschreven ofzo. maar dat weet ik niet zeker eigenlijk. iig is dit dus niet echt. daarom denk ik dat we de topic beter kunnen sluiten, omdat er helemaal niet zo'n kunstenaar is. als iemand het er niet mee eens is, moet ie maar ff contact met mij opnemen of naar feedback gaan. voor contact met mij: zie info of msn: klaagpaal@hotmail.com
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 52 deel 2. Verwijderd | 400 | 28-10-2008 07:00 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 52 Spelleider | 500 | 15-10-2008 10:25 | |
De Kantine |