Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2002, 18:02
Choke
Choke is offline
Heey mensen, er is een Chinees, en die stopt kittens van toen ze geboren waren in flesjes.. die voert hij dan, en laat ze groeien, ze groeien op die manier in de vorm van de fles. Hij verkoopt dit vervolgens als kunst!!

reacties..

PS: er is een site van, als ik hem vind, zet ik hem er ff bij..
Oud 21-01-2002, 18:07
de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
nee das dierenmishandeling

zeker een chinees? die vinden het nogal leuk om dingen te misvormen door ze in een bepaalde vorm te alten groeien erg triest
Oud 21-01-2002, 18:09
~Miracle~
~Miracle~ is offline
Huh? Bedoel je dat hij katten in flesvorm verkoopt? Wat een dierenmishandeling! ('k Vind het btw. op F&F horen.) Het lijkt me ook geen kunstwerk, wat heb je daar nou aan? Die beesten lijden helse pijnen en die gast 'vindt het mooooi'.
Ik heb wel 's eerder van zoiets gehoord, maar dan Chinese meisjes die als ze nog jong zijn een heel klein schoentje aankrijgen met haast geen neus eraan. En die voeten raken dan ontzettend misvormd en groeien in de vorm van zo'n schoentje. Dat hoort bij de traditie voor bruiden...
Vreselijk toch?
Oud 21-01-2002, 18:15
dopehead
dopehead is offline
whawhaa strak wel zielig voor dat beest maar wel grappig opzich.
Oud 21-01-2002, 18:16
de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
Citaat:
dopehead schreef:

Oud 21-01-2002, 18:18
dopehead
dopehead is offline
is iedereen nou against me?
Oud 21-01-2002, 18:19
PV
PV is offline
was fake...
Oud 21-01-2002, 18:33
sandwoman
sandwoman is offline
ja dat was www.bonzaikittens.com (zoiets) of www.bonzai.com

Daar stopten ze dan katjes in flessen, maar dat is dus zeker weten nep
Oud 21-01-2002, 18:40
stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
sandwoman schreef:
ja dat was www.bonzaikittens.com (zoiets) of www.bonzai.com

Daar stopten ze dan katjes in flessen, maar dat is dus zeker weten nep
das het allebei niet.

ik vin het iig afschuwelijk, en ik denk dat iedereen het erover eens is dat het geen kunst is dus dit kan mis. beter naar f&f gaan..
Oud 21-01-2002, 18:48
J-roen
J-roen is offline
d'oh,
een nogal oude grap,
hier was een jaartje terug ofzo ook al een topic over.
nep dus.
Oud 21-01-2002, 20:19
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
dopehead schreef:

ik kots echt op jou...
Oud 21-01-2002, 20:20
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Tis trouwens nie waar,tzijn een stelletje studenten uit amerika die geld binnen krijgen voor elk guestbook enter ze krijgen ofsowiets kweet nie meer precies hoe het zat maar tis dus nie waar.
Oud 21-01-2002, 22:05
godcalledsicktoday
godcalledsicktoday is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Tis trouwens nie waar,tzijn een stelletje studenten uit amerika die geld binnen krijgen voor elk guestbook enter ze krijgen ofsowiets kweet nie meer precies hoe het zat maar tis dus nie waar.

t schijnt idd bullshit te zijn, heb dit verhaal eerder gehoord en nouja als t echt zoow is... dan kots k op die vent (net als k welles ff op dopehead zou willen kotzen )
Oud 21-01-2002, 22:26
drama
drama is offline
Citaat:
Choke schreef:
Heey mensen, er is een Chinees, en die stopt kittens van toen ze geboren waren in flesjes.. die voert hij dan, en laat ze groeien, ze groeien op die manier in de vorm van de fles. Hij verkoopt dit vervolgens als kunst!!

reacties..

PS: er is een site van, als ik hem vind, zet ik hem er ff bij..

Nee, tis Fake.

Wat niet wegneemt dat die poesjes wel in een fles zijn gepropt voor de foto en imo zeer ziek is.
Oud 22-01-2002, 07:33
ekki
ekki is offline
ik denk dat ik dit beter kan sluiten, voordat 100 mensen gaan roepen hoe zielig het is.

er is destijds een hoop aandacht aan besteed. het was een grap van mensen die heel veel mensen een mailtje hebben gestuurd en dat mailtje is ontzettend veel doorgestuurd. iedereen was geschokt, er kwamen handtekeningenlijsten dat dit op moest houden, enz. en op een gegeven moment, toen het echt leuk was geweest, hebben ze verteld dat 't een grap was en dat ze hun doel hadden bereikt. ik geloof dat hun doel het aantal bezoekers op de site was of het aantal mensen dat in hun gastenboek had geschreven ofzo. maar dat weet ik niet zeker eigenlijk. iig is dit dus niet echt.

daarom denk ik dat we de topic beter kunnen sluiten, omdat er helemaal niet zo'n kunstenaar is.

als iemand het er niet mee eens is, moet ie maar ff contact met mij opnemen of naar feedback gaan. voor contact met mij: zie info of msn: klaagpaal@hotmail.com

Regels voor berichten