Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
0900-2358363, is dat het algemene nummer?
Of niet? Zoniet: op het kassabonnetje kijken p Zoja: dan weet ik het ook niet ![]() mag ditnummer wel op het forum? Hij staat ook gewoon in het telefoonboek, denk ik, dus ik vind eigenlijk wel dat het mag. Als het niet mag, dan moet ie maar weg ![]() ![]() |
![]() |
|
Ga naar de site van de nationale telefoon gids en voer bij 'zoek een bedrijf' Vroom en Dreesman in en de plaats, en voila daar is het nr
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
0900-2358363 is het algemene nr. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je het zou proberen, zou je zien dat er dan niet het algemene nr staat maar de nr van het desbetreffende finaal.. |
![]() |
|
Staan die nummers van alle filialen niet vermeld op zo'n reclame folder? Bij de Perry Sport is dat geloof ik wel zo, ik weet niet of dat bij V&D ook zo is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Voor klanten is er alleen het algemene nummer. Als je dat nummer belt wordt je gewoon doorverbonden.
De werknemers hebben wel het telefoonnummer van het filiaal. De telefoons zitten standaard bij de kassa's en het is vervelend als mensen steeds met vragen bellen. Bij "mijn" V&D werd de telefoon ook veel gebruikt voor dingen tussen collega's (heb jij nog een? Wat is de prijs van?). Het is zo dus wel praktisch. Morgen sluiten er trouwens 5 (oid) filialen van de V&D. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|