*ziet de toekomst somber in*
Ik zit nu in het 2e jaar van mijn opleiding Spw.
Net een halfjaar stage gelopen, wat op zich redelijk ging, en nu heb ik sinds een week een nieuwe stageplaats.
ik vind het vreselijk. Elke dag ga ik met tegenzin en vaak kom ik gewoon jankend thuis, omdat het echt niks voor mij is
Nu heb ik pas met mijn mentrix een gesprek gehad, over dat ik het niks aan enzo vond, maar ze zei dat ik het perse af moest maken.
Het idee, dat ik daar nog een halfjaar, 5 dagen per week moet zitten maakt me echt helemaal gek
Ook zit momenteel de vrienden en thuissituatie niet echt lekker, wat dus ook meeteld.
Nu kreeg ik dus afgelopen week een mailtje met mijn cijferlijst. Nou ja je raad het al, vrolijk werd ik er niet van
En nee, ik heb wel degelijk geleerd en heb niet de rol van luie harry op me genomen
in de mail stond ook dat, als ik in dit halfjaar niet alles op een rijtje krijg, ik van de opleiding af wordt gegooid.
nu heb ik dus 2 opties ;
- Mezelf een halfjaar kwellen en proberen er iets van te maken.
(met het risico dat ik het alsnog niet haal en dus een kwellend, halfjaar weggegooid heb.)
- Nu stoppen, mezelf een depressie besparen,
maar wel zonder opleiding zitten en een studieschuld krijgen die niet bepaald laag is
ikzelf zou ontzettend graag optie 2 kiezen, en een halfjaar voor mezelf houden om mijn leven weer een beetje op de rails te zetten.
Eindelijk de dingen doen die ik zou willen doen en alles wat ik afgelopen halfjaar heb verwaarloosd, te herstellen.
Nadelen; zie hierboven
ik wil zo graag mijn opleiding afmaken, maar dat kan gewoon niet als ik mezelf door zo'n hel moet trekken.
ik weet het allemaal niet meer en de tranen staan gewoon in mn ogen
Wat zouden jullie doen als je in mijn schoenen stond?