Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn ouders vinden hem grappig, beleefd, leuk en aardig. Ze vinden zijn haar ook heel mooi, allebei jaloers
![]() Hij vindt mijn ouders ook aardig, klikt goed. Hij voelt zich thuis bij hen (maar waar niet?) en hij praat leuk met ze.. Hij moest ook huilen toen ze ons vertelden dat ze gingen scheiden, echt lief mannetje. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet of haar ouders er heel gelukkig mee zijn als we samen zouden slapen, maar het gaat er voor ons vooral om dat we 's avonds lekker samen kunnen gaan liggen en bij elkaar zijn ook 's nachts en naast elkaar wakker worden. Mijn indruk is, en die van haar ook trouwens, dat haar ouders samen slapen meteen met seks associeren, terwijl dit echt niet de reden is waarom we samen willen slapen. |
![]() |
|
Goed, hoewel m'n moeder en m'n vriendin twee totaal verschillende mensen zijn. Maar ik merk aan m'n ouders dat ze d'r mogen, omdat ze altijd naar d'r vragen als ik met d'r heb gebeld en ze vaak vragen of ze weer langskomt....
En ik geloof dat zij m'n ouders ook wel aardig vind....hoop ik.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vriend is Koreaans en we hebben al ruim een jaar, hij is twee keer bij mij in Nederland thuis geweest (ik zelf woon in Singapore) waar hij meteen bij me op de kamer mocht slapen. Mijn ouders vinden het een hele lieve jongen maar met het taalverschil zijn er vaak nogal rare situaties... mijn ouders kunnen namelijk niet zo goed engels.. Mijn vriend zelf is echt fan van mijn ouders, hij vindt ze heel erg aardig en heeft ze bijvoorbeeld ook op zn msn....
Zijn ouders zijn behoorlijk traditioneel koreaans, vonden het bijvoorbeeld heel raar om mij te ontmoeten (normaal ontmoet je de vriendin van je zoon pas als er trouwplannen zijn) en ze doen ook heel afstandelijk tegen me.. Alles heel formeel enzo... ik heb ze alleen nog niet zo vaak ontmoet dus heb me nog niet echt kunnen 'bewijzen'... ze hebben namelijk een hele negatieve kijk op Nederlanders...maar laatst kwam zijn moeder ineens aanzetten met een gouden kettinkje met een koreaans hangertje eraan!! Dus op zich zit het dan wel goed denk ik... |
![]() |
|
Bij ons gaat het eigenlijk wel prima tussen mijn vriendje en mijn ouders. Ze kunnen goed met elkaar overweg enzo, van beide kanten uit. Dus dat is wel een groot pluspunt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
onderzoek: kind/jongere met gescheiden ouders Juicee | 22 | 04-01-2010 23:55 | |
Liefde & Relatie |
vader gaat vreemd A red rose | 42 | 20-07-2007 23:14 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Beleidszaken |
ondemocratische benadering de abt van sion | 217 | 19-07-2003 11:03 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |