Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2004, 13:26
FastJapie
FastJapie is offline
Hallo,
Heeft iemand meegedaan aan de wiskunde b-dag op 28 novemeber of later? Zoja zou deze mijn een prive-bericht willen sturen?
Het onderwerp was elleboogjes. De titel was:,, Wiskundig door de bocht.''
Oud 01-02-2004, 20:27
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
ik heb mee gedaan, maar waarom zou ik je een PM sturen?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 14:39
FastJapie
FastJapie is offline
Omdat ik graag wat antwoorden zou willen hebben. En als het kan de formule voor het aantal mogelijkheden in een vbalk circuit.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 18:48
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Het enige dat ik nog weet is dat ik vrijstelling heb gekregen van mijn Wiskunde PO van dit jaar, en dat het werkstuk van de wiskunde B dag daar voor telt, het was een 7,5 ofzo.

En dat de meneer van de universiteit ons werkstuk ver uit het beste vond, maar dat de wiskunde leraren van mijn school (iedereen beoordeelde afzonderlijk van elkaar) ons werkstuk een 6,5 gaven, en de ander groep een acht.

Maar goed, al met al wel ontspannen

De formule van het grondvlak had geloof ik te maken met iedere vier een andere optie, dus

y = (x-4)/4 * (x+4)/4
Naja, waarschijnelijk iets anders.. ik weet het niet meer, wij hebben ons werkstuk ook niet eens terug gekregen.
En we hadden nog een mooie formule voor de inhoud van iedere grondvlak afhankelijk van aantal boogjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten