Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2004, 16:25
Some
Some is offline
Ik heb een poosje geleden iemand ontmoet op de chat. Ik ging eens puur uit verveling chatten en zo kwam ik aan de praat met een meisje en ze bleek nog leuk te zijn ook en ze vind mij ook leuk. Maar we hebben elkaar nog niet gezien en dat wil ik gauw eens doen. De laatste dagen kwam het ter sprake om elkaar eens te gaan ontmoeten. Maar nu sprak ik dr vader van haar op msn en die vertelde dat ze echt verliefd was op me (kan, maar vind ik wel snel als we elkaar alleen qua foto's kennen en via de chat) en die zei dat ze niet alleen met de trein mag komen savonds... (begrijp ik) (15 minuten rijden denk ik) Maar hoe dan ook.. die vader wil me thuis brengen vertelde hij, rond een uur of 2 snachts want hij moet nog wat doen en ik mag van hem niet alleen naar huis met de trein, tegenwoordig gebeuren er rare dingen vertelde die.
Wat moet ik doen? ik spreek dr vanavond weer hoe of wat maar ik ken ze beide niet en dat meisje had tegen dr pa gezegd al dat ik haar vriend was. IK vind het een beetje wazig en je weet maar nooit tegenwoordig? Is het goed bedoeld, kan ik ze niet vertrouwen want die vader (en zij) blijven vreemd. Of zal ik gewoon zeggen dat ik het eng vind om in de auto met hem te stappen en alleen wil komen. Of alleen wil afspreken met haar...

Wat zouden jullie doen ??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2004, 16:30
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
ik vind het wel een beetje vreemd zo hoor..
want je kent haar niet, je kent haar familie niet, en zij heeft al gezegd dat je dr vriend bent...dat klopt niet
ik zou gewoon zeggen dat je prive met haar af wilt spreken, want als je elkaar voor het eerst ziet lijkt het me ook best wel onwennig. En igg je niet door die vader thuis laten brengen
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 16:31
Gothic
Gothic is offline
Je kan toch gewoon eerlijk zijn, dat je graag voorzichtig bent? Als ze een beetje normaal is en als ze je aardig vindt, begrijpt ze dat wel lijkt mij. Haar vader wil tenslotte ook dat zij voorzichtig is...
Oud 20-02-2004, 16:31
Verwijderd
Bel haar op, praat met haar en haar vader en vraag om duidelijkheid.

Natuurlijk is er een kans dat die vader een satanist of iets dergerlijks is, maar na een goed telefoongesprek met beide, en uitwisseling van telefoonnummers is de kans erg klein dat ze je een loer draaien.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 16:36
Bloompje
Bloompje is offline
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje vreemd dat je haar vader op MSN sprak, en dat hij je al wil thuis brengen enz....

of ligt dat aan mij?!
Oud 20-02-2004, 16:37
Prune
Prune is offline
ik zal eerst iets gaan doen, gewoon met z'n tweeen...en als ze bevalt....kan je wel wat afspreken.....toen ik voor het eerst bij me vriendin was, was er gelijk de hele familie want dat kleine broertje was jarig, maar jah, heb je gelijk wel alles gehad
Oud 20-02-2004, 16:55
The0
The0 is offline
wie zegt dat dat 'er vader was en niet zijzelf?
Oud 20-02-2004, 17:03
Some
Some is offline
Citaat:
The0 schreef op 20-02-2004 @ 17:55:
wie zegt dat dat 'er vader was en niet zijzelf?
Ja dat dacht ik dus ook...... mischien chat ze zelf wel nu.

Maar moet zeggen .. zij typt niet zo snel en die vader typte heel anders dan haar. Maargoed dat zegt natuurlijk niets maar waarom zou ze daar over moeten liegen..

Ze komt als het goed is vanavond er nog op hoe of wat... ik w8 af.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 17:17
miekmuis
miekmuis is offline
Ach ik zou me er niet zo druk om maken als ik jou was. Dat ze haar vader heeft gezegd dat je haar vriend bent is misschien wel alleen om een beetje vertrouwen op te wekken bij haar vader, want als ze zegt dat jullie eigenlijk nog een beetje vreemden zijn voor elkaar en willen kijken of het irl klikt klinkt dat natuurlijk wel iets minder betrouwbaar.

Het lijkt me wel handig as je haar van te voren even opbeld, dan horen jullie elkaars stem en weet je iets zekerder dat het goed zit.

Dat ze verliefd op je zegt te zijn, tsjah misschien is dat gewoon een verwoording voor haar gevoel, maar bedoeld ze meer dat ze je leuk vindt. Als jullie elkaar ontmoeten zien jullie wel wat daaruit voortvloeit en dan kun je altijd nog zeggen dat je een stapje terug wilt en het bij chatten houden.
Oud 20-02-2004, 17:17
JantjePietje
JantjePietje is offline
Ken je de Nederlandse film Spetters? Daarin wordt Maarten Spaanjer anaal verkracht in een net afgebouwde treinstation.
Dus weet waar je aan begint.
Oud 20-02-2004, 17:19
Some
Some is offline
Citaat:
JantjePietje schreef op 20-02-2004 @ 18:17:
Ken je de Nederlandse film Spetters? Daarin wordt Maarten Spaanjer anaal verkracht in een net afgebouwde treinstation.

dank je wel hhaha
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 17:19
Some
Some is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 20-02-2004 @ 18:17:
Ach ik zou me er niet zo druk om maken als ik jou was. Dat ze haar vader heeft gezegd dat je haar vriend bent is misschien wel alleen om een beetje vertrouwen op te wekken bij haar vader, want als ze zegt dat jullie eigenlijk nog een beetje vreemden zijn voor elkaar en willen kijken of het irl klikt klinkt dat natuurlijk wel iets minder betrouwbaar.

Het lijkt me wel handig as je haar van te voren even opbeld, dan horen jullie elkaars stem en weet je iets zekerder dat het goed zit.

Dat ze verliefd op je zegt te zijn, tsjah misschien is dat gewoon een verwoording voor haar gevoel, maar bedoeld ze meer dat ze je leuk vindt. Als jullie elkaar ontmoeten zien jullie wel wat daaruit voortvloeit en dan kun je altijd nog zeggen dat je een stapje terug wilt en het bij chatten houden.
Mee eens
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 20:21
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Lijkt me leuk om dat meisje eens te ontmoeten. Maar, jij bent 18 jaar, hoe kan die vader dan 'willen' dat jij niet alleen met de trein teruggaat? Woon je in zo'n criminele omgeving dan?

En waarom spreek je niet gewoon overdag af, en dan gewoon rond een uur of 6 weer terug naar huis. Zo houd je het leuk en gezellig, en kan je alletwee je gang gaan zonder dat die vader zich er eventueel mee bemoeit. Is zij trouwens ook 18?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 20:53
Jules
Jules is offline
Als het maar 15 minuten rijden is kan je toch ook gewoon overdag heel kort een keer iets afspreken? De stad in ofzo?
Oud 20-02-2004, 20:53
Danny
Danny is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 20-02-2004 @ 21:21:
Lijkt me leuk om dat meisje eens te ontmoeten. Maar, jij bent 18 jaar, hoe kan die vader dan 'willen' dat jij niet alleen met de trein teruggaat? Woon je in zo'n criminele omgeving dan?

En waarom spreek je niet gewoon overdag af, en dan gewoon rond een uur of 6 weer terug naar huis. Zo houd je het leuk en gezellig, en kan je alletwee je gang gaan zonder dat die vader zich er eventueel mee bemoeit. Is zij trouwens ook 18?
Eens.

Verder; ik denk dat t écht verstandig is om de eerste keer niet zo 'heel lang' af te spreken... STEL, het klikt niet in 't echt, of het valt gigantisch tegen (of zij vindt dat), dan is de schade nog beperkt.. (Ik weet niet hoe goed jullie elkaar 'kennen', maar ik krijg de indruk niet zo superbijstergoed..."ik ken ze beide niet".. maar enig vertrouwen in die avond/middag is wel vereist denk ik..)

Als het niet goed aanvoelt, (nog) niet doen!

Succes,

Danny
Oud 21-02-2004, 13:01
DeathKnight
DeathKnight is offline
Je bent 18? Waarom zou je dan niet alleen met de trein kunnen reizen?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 13:14
The0
The0 is offline
Ja, reis naar haar ipv zij naar jou. Spreek af ergens waar het heel druk is, om het Maarten Spaanjer effect te verkleinen
Oud 21-02-2004, 18:29
Gaea
Gaea is offline
Als je er zo mee zit, kunnen jullie dan niet gewoon beter op een zaterdagmiddag ofzo iets afspreken? En dan in de stad, samen een cafeetje pakken of iets dergelijks. Dan kunnen jullie daarna zelf nog vertrouwd met de trein weer naar huis.

Edit: Als dat op msn inderdaad de vader was, dan zou ik niet vreemd opkijken als jij daar bij dat meisje komt en dat dan de hele familie op de bank zit. Onder het mom van, even kennismaken met de nieuwe vriend van onze dochter
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 02:09
kayce
kayce is offline
Als haar vader denkt dat jullie al met elkaar gaan, misschien zelfs al tijdje. Dan is zijn gedrag, dat hij je naar huis wil brengen niet zo vreemd.
Toch zou ik ook de eerste keer overdag afspreken en niet al te lang. bovendien op een plek waar veel mensen zijn en alleen met haar. Anders kan er altijd iets gebeuren, wat je leiver niet hebt.

Citaat:
JantjePietje schreef op 20-02-2004 @ 18:17:
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 11:40
Faery
Faery is offline
Kerel, je bent 18. In wat voor kutgrap trap je als je je laat brengen door die vader? :\
Reageren

Regels voor berichten