Advertentie | |
|
![]() |
|
Ach ik zou me er niet zo druk om maken als ik jou was. Dat ze haar vader heeft gezegd dat je haar vriend bent is misschien wel alleen om een beetje vertrouwen op te wekken bij haar vader, want als ze zegt dat jullie eigenlijk nog een beetje vreemden zijn voor elkaar en willen kijken of het irl klikt klinkt dat natuurlijk wel iets minder betrouwbaar.
Het lijkt me wel handig as je haar van te voren even opbeld, dan horen jullie elkaars stem en weet je iets zekerder dat het goed zit. Dat ze verliefd op je zegt te zijn, tsjah misschien is dat gewoon een verwoording voor haar gevoel, maar bedoeld ze meer dat ze je leuk vindt. Als jullie elkaar ontmoeten zien jullie wel wat daaruit voortvloeit en dan kun je altijd nog zeggen dat je een stapje terug wilt en het bij chatten houden.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Lijkt me leuk om dat meisje eens te ontmoeten. Maar, jij bent 18 jaar, hoe kan die vader dan 'willen' dat jij niet alleen met de trein teruggaat? Woon je in zo'n criminele omgeving dan?
En waarom spreek je niet gewoon overdag af, en dan gewoon rond een uur of 6 weer terug naar huis. Zo houd je het leuk en gezellig, en kan je alletwee je gang gaan zonder dat die vader zich er eventueel mee bemoeit. Is zij trouwens ook 18? |
![]() |
||
Citaat:
Verder; ik denk dat t écht verstandig is om de eerste keer niet zo 'heel lang' af te spreken... STEL, het klikt niet in 't echt, of het valt gigantisch tegen (of zij vindt dat), dan is de schade nog beperkt.. ![]() Als het niet goed aanvoelt, (nog) niet doen! Succes, Danny
|
Als je er zo mee zit, kunnen jullie dan niet gewoon beter op een zaterdagmiddag ofzo iets afspreken? En dan in de stad, samen een cafeetje pakken of iets dergelijks. Dan kunnen jullie daarna zelf nog vertrouwd met de trein weer naar huis.
Edit: Als dat op msn inderdaad de vader was, dan zou ik niet vreemd opkijken als jij daar bij dat meisje komt en dat dan de hele familie op de bank zit. Onder het mom van, even kennismaken met de nieuwe vriend van onze dochter ![]() |
![]() |
||
![]() |
Als haar vader denkt dat jullie al met elkaar gaan, misschien zelfs al tijdje. Dan is zijn gedrag, dat hij je naar huis wil brengen niet zo vreemd.
Toch zou ik ook de eerste keer overdag afspreken en niet al te lang. bovendien op een plek waar veel mensen zijn en alleen met haar. Anders kan er altijd iets gebeuren, wat je leiver niet hebt. Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Situatie..wat zouden jullie doen? J'Landa | 10 | 18-10-2005 11:20 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
jullie mening gevraagd, wat zouden jullie doen? poezewoefke | 2 | 07-05-2004 14:28 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen?? Carintjuh | 18 | 22-12-2003 14:45 | |
Liefde & Relatie |
Heren wat zouden jullie doen als je vriendin onverwacht zwanger blijkt te zijn??? Imke_BF | 100 | 22-06-2003 22:42 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen als... Missy1234567890 | 6 | 24-09-2002 17:43 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen? Examen-boy | 3 | 12-07-2002 09:56 |