Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2004, 09:38
Mirovingion
Mirovingion is offline
't Zit zo: zo'n 3 jaar geleden heb ik contact met haar gezocht om te vertellen dat ik veel voor haar voelde. Mrja, afgewezen en sindsdien niks meer. Nu 3 jaar later hebben we korte gesprekjes (die van mijn kant overigens niet echt soepel verlopen-the nerves!). kheb haar ook bij MSN toegevoegd en éen keer een gesprekje begonnen over *zucht* school... Aangezien ik degene was die begon, denk je dan dat dat een beetje stom staat? Moet ik dat vaker doen? Ze weet iig geval dat ik haar 3 jaar geleden leuk vond, en ik denk dat ze het ook wel merkt dat ik nog steeds kwijl bij haar aanwezigheid. Maar toch, zij begint die korte 'real-life' gesprekjes op school. Pure interesse of meer? Moet ik dit doorzetten door zelf iedere keer op MSN te beginnen (zij doet het niet) of moet ik op haar wachten tot ze zelf contact maakt? In feite ben ik al zo'n 6 jr bezig met haar, en het vreet me langzaam op ...
Oud 01-02-2004, 09:47
Chosen
Chosen is offline
Dude....... 6 jaar? Pfffff....... MAAR oke. Volgens mij moet je niet teveel denken van die korte gesprekjes op school. Je kan beter wachten met echt je move maken tot je zeker weet dat het kan zeg maar. En op MSN staat et denk ik niet zo stom om zelf een gesprek te beginnen hoor, ik bedoel..... waarom zou et stom staan? Alleen omdat zij weet dat je haar 3 jaar geleden leuk vond? Vast niet
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 09:50
Verwijderd
ach, praat gewoon met haar op MSN, kan jou het schelen Ik durfde op school niks te zeggen tegen mijn (nu) vriend.. op msn wel.. zo kwam de relatie
dus zet gewoon door (MSN en op korte gesprekjes op school) maakt niet uit waar je over praat
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 10:07
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
per piacere schreef op 01-02-2004 @ 10:50:
ach, praat gewoon met haar op MSN, kan jou het schelen Ik durfde op school niks te zeggen tegen mijn (nu) vriend.. op msn wel.. zo kwam de relatie
dus zet gewoon door (MSN en op korte gesprekjes op school) maakt niet uit waar je over praat
jaja waar MSN al niet goed voor is... (is blij met vriend )

stom dat mijn ouders het niet altijd willen inzien
Oud 01-02-2004, 10:10
Maarten
Maarten is offline
Ik zou er niet teveel van verwachten...

Als je denkt dat ze andere bedoelingen heeft dan vraag je toch om duidelijkheid? Alhoewel je dan wel de msn gesprekken kan verneuken
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 14:54
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Uhm, ik weet t niet hoor, maar misschien is het handig om eens over haar heen te komen.
Je moet nu snel een move maken met de kans op wederom een afwijzing en anders is het echt verstandig om je zinnen es van haar af te zetten. Je bent nu al 6 jaar met haar bezig, je bent drie jaar geleden afgewezen en nog steeds heb je niet verder gekeken dan haar?? Zo lang bij iemand blijven hangen zonder dat er echt iets van komt lijkt me niet echt goed voor je.

Dus mijn advies: je kan nog wel eens proberen om wat met haar te krijgen, maar daar moet je niet te lang mee wachten (natuurlijk moet je het wel enigzins subtiel aanpakken). En als het niks blijkt te kunnen worden kijk dan of je vrienden kan worden, maar zorg er dan wel voor dat je over haar heen raakt.

En MSN, pfff MSN is zo anders dan real life.
Oud 01-02-2004, 17:36
Mirovingion
Mirovingion is offline
Ja t-beer'83, maar ik heb het gevoel dat zij 'the One' is . Over haar heenkomen zal niet makkelijk zijn of zelfs onmogelijk.
Oud 01-02-2004, 17:48
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Mirovingion schreef op 01-02-2004 @ 18:36:
Ja t-beer'83, maar ik heb het gevoel dat zij 'the One' is . Over haar heenkomen zal niet makkelijk zijn of zelfs onmogelijk.
Ok, maar als het al 6 jaar niks is geworden dan lijkt er volgens mij niet al te veel heil in te zitten. Het is alleen maar slecht voor jezelf, want het vreet je op (jou woorden) en daarnaast heb je ook geen oog voor andere dames. En het is echt niet zo dat als jij haar als 'the One' ziet dat dat ook ooit wederzijds zal zijn.
Er lopen veel meer leuke meiden rond op deze aardkloot die net zo goed bij jou kunnen passen als zij doet.
Oud 01-02-2004, 18:40
Luna
Luna is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 01-02-2004 @ 18:48:
Ok, maar als het al 6 jaar niks is geworden dan lijkt er volgens mij niet al te veel heil in te zitten. Het is alleen maar slecht voor jezelf, want het vreet je op (jou woorden) en daarnaast heb je ook geen oog voor andere dames. En het is echt niet zo dat als jij haar als 'the One' ziet dat dat ook ooit wederzijds zal zijn.
Er lopen veel meer leuke meiden rond op deze aardkloot die net zo goed bij jou kunnen passen als zij doet.
Eens. Ik denk niet echt dat het gevoel wederzijds is, als ik eerlijk ben.
Oud 01-02-2004, 19:39
Curunir
Curunir is offline
It's time to move on...

(persoonlijk vond ik 2 jaar al geen pretje).
Oud 02-02-2004, 17:39
Punkygirl
Punkygirl is offline
Get a life...

Zes jaar man..
Oud 02-02-2004, 19:28
Faery
Faery is offline
Stap over op ICQ, drol.
Oud 02-02-2004, 19:29
snoodaard
snoodaard is offline
Ga ervoor, omarm de kansloosheid.
Oud 02-02-2004, 20:21
Mirovingion
Mirovingion is offline
Argh, gare Sjaken!
Misschien ben ik wel ongelooflijk manisch over haar, maar ik voel me er min of meer goed bij. Het contact snel met haar verbreden lijkt me een goede optie, vrienden worre etc. Hopelijk wordt het wat of kom ik over haar heen, MAAR IK ZWEER JULLIE, DAT ALS JULLIE HAAR ZOUDEN ZIEN OF MEEMAKEN JE NIKS ANDERS MEER WIL. Zonder geintjes, je zou haar echt de ware vinden.
Oud 02-02-2004, 20:42
snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
Mirovingion schreef op 02-02-2004 @ 21:21:
Zonder geintjes, je zou haar echt de ware vinden.
Geloof me maar, écht niet.
Oud 03-02-2004, 14:34
Mirovingion
Mirovingion is offline
Jawel
Oud 03-02-2004, 14:39
juno
juno is offline
Ze kan toch niet de ware van iemand anders zijn, als ze de jouwe al is?

Maar 6 jaar en nog steeds niks...eh, waar gaan die gesprekjes eigenlijk over?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 11:55
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
juno schreef op 03-02-2004 @ 15:39:
Ze kan toch niet de ware van iemand anders zijn, als ze de jouwe al is?
Dat stelde hij idd in het begin wel een beetje.
Reageren

Regels voor berichten