Advertentie | |
|
![]() |
|
Uhm, ik weet t niet hoor, maar misschien is het handig om eens over haar heen te komen.
Je moet nu snel een move maken met de kans op wederom een afwijzing en anders is het echt verstandig om je zinnen es van haar af te zetten. Je bent nu al 6 jaar met haar bezig, je bent drie jaar geleden afgewezen en nog steeds heb je niet verder gekeken dan haar?? Zo lang bij iemand blijven hangen zonder dat er echt iets van komt lijkt me niet echt goed voor je. Dus mijn advies: je kan nog wel eens proberen om wat met haar te krijgen, maar daar moet je niet te lang mee wachten (natuurlijk moet je het wel enigzins subtiel aanpakken). En als het niks blijkt te kunnen worden kijk dan of je vrienden kan worden, maar zorg er dan wel voor dat je over haar heen raakt. En MSN, pfff MSN is zo anders dan real life.
||
Citaat:
Er lopen veel meer leuke meiden rond op deze aardkloot die net zo goed bij jou kunnen passen als zij doet.
||
Citaat:
|
![]() |
Argh, gare Sjaken!
Misschien ben ik wel ongelooflijk manisch over haar, maar ik voel me er min of meer goed bij. Het contact snel met haar verbreden lijkt me een goede optie, vrienden worre etc. Hopelijk wordt het wat of kom ik over haar heen, MAAR IK ZWEER JULLIE, DAT ALS JULLIE HAAR ZOUDEN ZIEN OF MEEMAKEN JE NIKS ANDERS MEER WIL. Zonder geintjes, je zou haar echt de ware vinden.
|
|