ik ben dus 19, vanaf mijn 14 lang haar gehad, en heb ik het vorig jaar afgeknipt, omdat ik al een tijdje inhammen begon te krijgen.
Na dat ik het afgeknipt had kon je pas goed zien dat het kaalworden al redelijk bezig was, mijn haar bleek dunner dan ik gedacht had, en met lampen erop kun je er erg goed doorheen kijken. Tis altijd één van mijn grote angsten geweest om kaal te worden, kvond het ook best erg om mijn lange haar af te moeten knippen...(moeten?, ja want als er iets vershrikkelijk is dan is het wel een man met lang haar en een kale plek of volledig kale schedel)
Ik heb er dus wel een tijdje mee gezeten ,ook denkend van : ooh god wat gaat me vriendin hier van vinden..(die boeit het dus eigenlijk niet...de schat

Ben ook naar dermatologen geweest, die allemaal hetzelfde zeiden : ''erfelijk..sorry niets aan te doen.. behalve godgruwelijk dure operaties''
Nu heb ik er eigenlijk wel mee leren leven...Kheb het al een keer kaal geschoren (helemaal) en zo gek stond dat niet...mijn plan is dan ook om als het veel erger wordt dat te gaan doen.
vervelende is wel dat als je het zelf een beetje geaccepteerd hebt dat er altijd mensen zijn die zeggen : hey...je word al kaal!! (met een eventuele lach erachteraan). ..alsof je dat zelf niet weet...