Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2004, 16:27
Fleur
Fleur is offline
Ik ga vrijdag 27 februari met mijn vriend een lang weekend (tot en met dinsdag) naar Londen.
De vliegreis hebben we al geboekt, we zoeken nu alleen nog een leuk, maar vooral goedkoop hostel of hostel in Londen. (voorwaarde is wel dat de met zijn 2-en op een kamer kunnen en een eigen badkamer en douche hebben)

Heeft er iemand ervaring met bepaalde ho(s)tels die iig leuk zijn en waarvan de prijs niet te hoog ligt?

Ik ben al op verschillende sites aan het kijken, maar ben benieuwd naar ervaringen van mensen hier.

B.v.d.
Oud 06-02-2004, 15:11
Verwijderd
Voor de reis naar Rome met een vriendin hebben we via Bootsnall.com een hotel/hostel kunnen boeken. Het gaat om een hotel dat (ook) 4 persoonskamers als slaapzalen verhuurt. We zitten daar met z'n tweeen, maar misschien komen er nog 2 vrouwen bij... en misschien niet.
We betalen ongeveer 18 euro per nacht inclusief ontbijt.
Als je een 2 persoonskamer wil kan die prijs wel een stuk hoger zijn: ongeveer 25-30 euro per nacht.
Oud 06-02-2004, 15:40
Miracle
Miracle is offline
Ik heb werkelijk geen idee wat goedkoop is, maar ik ben in de herfstvakantie ook naar Londen geweest. Toen hadden we gewoon een reis geboekt waarin we niet voor het hotel konden kiezen. We kwamen toen in het Inverness Court Hotel terecht. Daar hebben we twee nachten geslapen.
In onze folder stond het als **+. Ik vond het hotel best oke. Niet luxe, maar gewoon en schoon. Je kunt ook ontbijten in het hotel en dat is erg oke.
Reisgenoten hebben er wel veel meer last gehad. Zo had een oude vrouw een trap in haar kamer, wat voor haar erg lastig was. Of dat er gezeik was bij de receptie.
Je kunt hier ff kijken, of het hotel intypen bij Google.

Ik weet niet of je het risico wilt nemen om via internet te boeken, maar anders kun je ook via een reisorganisatie boeken.
Veel plezier alvast, alleen is Londen wat kort voor een weekend.
Oud 08-02-2004, 09:12
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
The generator. Daarzaten wij metschool dus het zal wel goedkoop geweest zijn .

Regels voor berichten