Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor de reis naar Rome met een vriendin hebben we via Bootsnall.com een hotel/hostel kunnen boeken. Het gaat om een hotel dat (ook) 4 persoonskamers als slaapzalen verhuurt. We zitten daar met z'n tweeen, maar misschien komen er nog 2 vrouwen bij... en misschien niet.
We betalen ongeveer 18 euro per nacht inclusief ontbijt. Als je een 2 persoonskamer wil kan die prijs wel een stuk hoger zijn: ongeveer 25-30 euro per nacht. |
![]() |
|
Ik heb werkelijk geen idee wat goedkoop is, maar ik ben in de herfstvakantie ook naar Londen geweest. Toen hadden we gewoon een reis geboekt waarin we niet voor het hotel konden kiezen. We kwamen toen in het Inverness Court Hotel terecht. Daar hebben we twee nachten geslapen.
In onze folder stond het als **+. Ik vond het hotel best oke. Niet luxe, maar gewoon en schoon. Je kunt ook ontbijten in het hotel en dat is erg oke. Reisgenoten hebben er wel veel meer last gehad. Zo had een oude vrouw een trap in haar kamer, wat voor haar erg lastig was. Of dat er gezeik was bij de receptie. Je kunt hier ff kijken, of het hotel intypen bij Google. Ik weet niet of je het risico wilt nemen om via internet te boeken, maar anders kun je ook via een reisorganisatie boeken. Veel plezier alvast, alleen is Londen wat kort voor een weekend. ![]()
|