Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
voor mij is het de eerste keer. maar ik heb wel jarenlang op dansen gezeten en treed elk jaar op het open poium van school, das wel erg leuk altiijd.
||
Citaat:
Wel is het heel leuk hoor, je wordt echt beziggehouden, in Assen (waar ik was) was er een grote zaal waar afwisselend muziek en dans was, daar zat iedereen te wachten enzo. De seer is goed!
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ben wel vrijwilliger bij de rest natuurlijk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb een keer megedaan, maar toen was de kunstbende 1 week, nu is het toch maar 1 dag lang?
Naja die week was echt cool, we gingen vaak uit met zijn alle, en we kregen soorten stages die leiden tot een optreden.. Ik vind het jammer dat ze dat niet nog een keer doen ![]() Het was namelijk een leuke ervaring, aan het eind werd er gestreden door bepaalde mensen voor een beker... Ik heb daar zelf niet aan meej gedaan maar ik heb een stage gevolgd met allerlei soorten dans... Er waren toen ook veel aardige mensen, en ik heb niks naars meej gemaakt... Maar ik doe dit jaar niet meer meej, kvind het minder geworden allemaal dus ik w8 tot ze weer zoiets organiseren... Het was toen in Rotterdam.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Kunstbende 2007 Toddish | 6 | 18-02-2007 20:29 | |
ARTistiek |
De Kunstbende M-Bas | 33 | 20-06-2005 10:36 | |
ARTistiek |
kunstbende poetic_tragedy | 21 | 26-02-2005 23:53 | |