![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(en die mensen moeten eens naar een dokter...) Laatst gewijzigd op 24-01-2004 om 17:06. |
![]() |
|
Lekker hoor.
![]() Alleen soms ben je niet in je hum en heb je geen zin in uitgebreide schijtsessies. Maar afgezien daarvan vind ik het een bijzonder aangenaam tijdverdrijf, zeker met de gameboy erbij ofzo ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
dat klinkt idd heel erg raar!!
Het hoort gewoon bij het dagelijk leven en iedereen doet het, het is natuurlijk vies, omdat er allemaal afvalstoffen inzitten. Maarh et is niets anders dan het voedsel dat je binnenkrijgt met wat enzymen uit je lichaam ertussen(en dan natuurlijk wat gemengt met allerlei lichaamssappen enz) Maar waarom opeens?? Heb je geleerd op school hoe het in elkaar zit of heb je iets erover van iemand gehoord?? |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-01-2004 om 11:20. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
waar ik me alleen altijd aan erger is dat als je dan uit de wc komt bijv in een restaurant of een andere gelenheid, dat mensen dan vies kijken op het moment dat ze jou wc binnenlopen
grrr nee hun ruiken lekker ![]()
|
Op zich lucht poepen op zich erg op, er kleven alleen zoveel nadelen aan zoals poepluchtjes van jezelf maar nog erger die van anderen, het tijdstip wanneer het zich aandient en het schoonmaakgebeuren erna (vooral als er niet voldoende toiletpapier is).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
uitwisselen poep muertesoulfly | 4 | 09-06-2004 19:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
bloed bij poepen en hele erg krampen. konijntje18 | 35 | 11-02-2004 14:16 | |
De Kantine |
Hoe laat poep jij meestal? ArieP | 16 | 08-07-2003 21:22 | |
Flora & Fauna |
Puppy eet eigen poep KrizzZzZZzzjE :P | 32 | 25-05-2003 14:20 | |
De Kantine |
welke figuren poep je altijd,wat voor kleur is je poep wel is geweest Verwijderd | 4 | 05-02-2003 09:16 | |
Games |
poep stonecold | 4 | 09-04-2002 19:46 |