Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
kweek geen TL dat moet je niet doen, als je een lamp gaat kopen voor een beetje planten, koop je een 400 of een 600 watt natrium.
En zorg voor goede afzuiging. http://www.wietforum.nl is hier goed voor |
![]() |
|
![]() |
http://www.highgrow.us/index.html
hier kun je dat wietgroei programma wel downloaden, tis gewoon freeware
||
Citaat:
das helemaal niet waar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
van ongeveer -3 tot 7: Zuur 7: PH-neutraal 7+: Basisch |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Het is heel simpel, je legt je zaadjes op een nat stuk keukenrol. De ontkiemen, als je zo'n groen sliertje ziet, stop je ze in een klein potje met potgrond, na een week ofzo stop je ze in een grotere enz. tot ze uiteindelijk bij het plafond zijn. Let er wel op dat je alleen de vrouwtjes laat staan, dit zijn die die ruiken, de mannetjes gelijk weghalen, anders ga je telen en dat is niet echt de bedoeling denk ik. Hierna snijd je heel de plant af en hang je hem op zijn kop ongeveer een maand aan het plafond. Dan is het wel gedroogd en kun je gaan smoken.
Ik weet niet hoeveel planten je wilt, maar ik heb er destijds 20 gehad en dat was best wel wat. Daar heb ik twee jaar mee gedaan en ook nog eens veel uitgedeeld en verkocht enzo. Maar goed, ik wens je er veel succes mee. Binnenkort ga ik mijn eigen paddo's kweken (ja kweken) en dat wordt denk ik iets lastiger, want aan wiet verbouwens is echt niets aan!
||
Verwijderd
|
Citaat:
klikkerdeklik |
![]() |
||
Citaat:
![]() zijn r nog meer manieren om mannetjes - vrouwtjes te scheiden? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
kwil wiet gaan verbouwen op me kamer maar wanneer, hoe??:P alle tips zijn welkom BierBrood | 3 | 26-04-2006 15:27 | |
Liefde & Relatie |
Meisje met problemen, foute jongen (serieuze vraag) hhendrikxx | 30 | 03-04-2005 16:09 | |
Lifestyle |
wat heb je nieuwww? suikerprinses | 500 | 08-12-2004 18:05 | |
Drugs & Alcohol |
Meeting. Verwijderd | 431 | 29-11-2004 20:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Cursus wiet kweken op dvd Sjied No Clue | 14 | 22-04-2004 08:09 | |
Liefde & Relatie |
Vrouwe je ken beter kippe houwe Dotcom | 21 | 01-06-2003 23:10 |