Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
is dit een theater met een beetje pit erin? en dat de jongeren aan zal spreken? want de jongeren die wij willen bereiken hebben over het algemeen niet echt heel veel kaas gegeten van theater. dus het moet wel echt aan spreken.......
|
Als je naar www.theaterbenjamin.nl gaat, dan ga je naar de site die theater maken voor jongeren over allerdaagse onderwerpen zoals pesten ed. Maar ze brengen het net even anders, waardoor het aanspreekt bij jongeren van alle niveaus.
In een zo'n voorstelling (ik denk niet dat hij nu nog draait) wordt er bijvoorbeeld kauwgom tussen het brood gedaan die het slachtoffer opeet en vervolgens in het publiek spuugt. Je zou kunnen denken dat het vies is maar het spreekt wel aan (en het komt niet echt in het publiek terecht) Maar ik snap niet helemaal of je nou ideeen zoekt om theater te maken om voor jongeren te spelen, of juist om door de jongeren zelf te laten spelen.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() De voorstelling Marathon vond ik helemaal gewelig. Het enige probleem is dat je een speelvlak van 10x10x4 moet hebben. Ik weet niet hoe groot jullie podium is. ‘Marathon’ is geïnspireerd op de film ‘They shoot horses, don’t they?’ (1969) van Sydney Pollack, een meedogenloos portret van een dansmarathon. Een uitputtingsslag inclusief liefde, wanhoop en verraad. Leeftijd: vanaf 14 jaar Speelperiode: maart t/m mei 2004; oktober en november 2004 Discipline: dans/theater Duur: 60 minuten Speelvlak: 10x10x4 Max. bezoekers: 400 vrije vst, 250 schoolvst in theater Bijzonderheden: dans- en/of spelworkshops op aanvraag Meer info op: http://www.stipprodukties.nl/ |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hoe kom ik eroverheen??? schaapje2702 | 17 | 13-08-2012 20:45 | |
Eten & Drinken |
vuurwerk artikelen kevinkuyer | 0 | 05-01-2010 10:44 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Iemand Aub??? Samar | 6 | 19-10-2008 20:31 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Leuke voorstellingen in de buurt van Leiden? Raico | 0 | 25-12-2007 00:04 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Psychologie |
hoe kan ik steun bieden? kleine_meis | 9 | 12-01-2003 17:49 |