Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Als het koud is: spijkerbroek of een iets nettere broek, blousje (evt. trui erover), als het echt koud is een coltrui Als het niet zo koud is: rokje/spijkerbroek/iets nettere broek met een strak shirtje/polo erop. Schoenen: instappers, Allstars, suede Lumberjacks Ik draag absoluut geen standaard kak kleding, helemaal niet. Draag het meer casual, heb ook zelden meer een kraagje omhoog, of combineer het juist met net iets andere dingen (iets wijdere, nette broek met plooi ofzo).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mm laat ik ook maar een beschrijving maken.. ik draag over het algemeen veel zwart gecombineerd met een fel kleurtje, veel rokken en frutsels, ben heel erg fan van gifgroen, roze, paars, kant en glitters. ik heb eigenlijk een mengelmoes van een hele hoop dingen in mn kast hangen, het is niet echt te omschrijven als een bepaalde stijl. Zo heb ik naast een kilt een lange middeleeuwse rok hangen die afgewerkt is met kant, en daarnaast weer een zigeunerrok. over het algemeen combineer ik oncombineerbare dingen dan ook tot de uitlopendste creaties, wat er onbedoeld voor zorgt dat mensen niet snel hoogte van me kunnen krijgen. mm en qua sieraden heb ik haast alleen maar zilveren dingetjes en een paar spikebandjes.. oewja, niet te vergeten, ik ben ook bloemenfan, want roosjes zijn lief ![]() hmm dit is best een rotbeschrijving geworden eigenlijk :/ |
![]() |
|
tja... uhm... vandaag nog skatebroek gekocht, daarvoor een ribbroek met wijde pijpen en een gothicjurk.. verder draag ik met uitgaan vaak rokken, overdag broeken, in de zomer weer rokken en uhm... pffff... van alles wat...
Ik draag kleding waar ik me goed in voel, dat is niet 1 bepaalde stijl, de ene keer heb ik zin in een wijde broek, dan weer in een jurk of rok.. van alles eigenlijk ![]() |
![]() |
|
uhm wijduitlopende of gewoon wijde broeken.. spijkerbroek of rib vooral... in de zomer weleens linnen en ander dun spul..
kheb paar capuchontruien van bandjes, paar gewone truien, bandshirtjes met lange mouwen, girlies, gewone truitjes... uh van alles wat dus... maar het meest wat ik draag is denk ik girlie met een vest/adidasjuh dr over
|
Hallootjes!!
Mijn kledingsstijl is een beetje netjes en toch ook sportief.. Ik houd heel erg van de kleding van Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Diesel, Oilily (hoezo uitzondering?!) en ook Esprit, Mexx etc. Meestal neem ik kleding wat te combineren is en meestal heb ik ook kleding die in ieder geval niemand anders op mijn school ook aanheeft... maar niet superapart ofzo hoor... xxx diamonde |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Jeu.
![]() Euhm, mijn stijl is redelijk gevarieerd, eigenlijk. Ik ben nogal 'polo-nette-broek-blousjes' opgevoed, dus dat zit er ergens nog wel een beetje in, maar verder zit ik toch meer de wijde-broeken kant op. Meestal gewoon wijde broeken, of wijduitlopende broeken met een shirtje, blousje, vestje, maar ik loop net zo snel in een redelijk strakke spijkerbroek met een polo en daarbij draag ik ook nog eens heel veel rokjes enz. Ik raak in de war. ![]() Conclusie: ik draag eigenlijk alles, behalve zwarte kleding, het moet wel allemaal in (felle) kleur zijn. ![]() |
![]() |
|
Sja.. over het algemeen draag ik wel redelijk wijde broeken, of wijduitlopende. Ik heb ze int zwart, spijker, rib, paars en grijs (ribbroeken zitten lekker zacht
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe ga je om met 'relativiteit' ? Verwijderd | 21 | 18-06-2007 22:33 | |
Lifestyle |
jongens... het aantrekkelijkste bij een vrouw! ziglietje | 91 | 15-09-2005 10:16 | |
De Kantine |
karakteristieken! Veldheer | 27 | 20-05-2004 14:12 | |
Lifestyle |
Belachelijkste kledingsstijl... UnrealMarc | 282 | 04-03-2004 17:43 | |
De Kantine |
Verschil jij veel met je broers of zussen? miro | 63 | 07-12-2003 19:01 | |
Lifestyle |
bloot, bloter, blootst.. Verwijderd | 128 | 24-11-2003 19:53 |