Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar de gas die gelijk uit het patroon komt is erg koud (vraag me niet hoeveel, ik weet het verder ook niet) maar het is iig dan onder nul. Als je het even laat in een ballon, dan neemt het bv kamer temp. aan... het woord afkoelen is idd dan niet goed gebruikt... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Na enig onderzoek (
![]() Vanmiddag even uitproberen, laat wel weten wat het wordt ![]() Zijn trouwens aardig cheap, 10 patronen (goed voor 20x plezier) voor €4,- Okidokie |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.erowid.org daar staat heel veel info over diverse drugs. + tripverslagen ![]() Dus de volgende keer dat je een domme vraag wilt stellen, kijk eerst even daar. er staan tevens nog meer goeie links in het announcement ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dit kan je kopen in buisje. Alleen het gas is moeilijk uit eht buisje te krijgen zonder eht daarvoor bestemde apparaat. Dit apparaat is een slagroomspuit. Alleen als je er dan geen slagroom indoet spuit ie dus alleen lachgas. En de dude van eht topic heeft dus wel lachgas, maar net zo'n spuit en vraagt dus om alternatieven. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Sow jongens. In ieder geval. Zo'n Halfords pomp werkt niet. Althans de patronen van Blokker niet. Ze hebben een ander formaat en bovendien geen schroefdraad op de kop. Hierdoor kun je die N2o patronen niet op dat pompje draaien.
Van betrouwbare bron ( ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 26-02-2004 om 01:17. |
![]() |
||
Citaat:
waarom heb je nog lachgas nodig
|
![]() |
laats ging er iets mis....ik had met een dartpijltje de patroon te diep ingedruk, Dat dong schoot uit mijn handen, en kwam op mijn broek terecht. Teringkoud, en op mijn boven been zat een blauwe plek, die een paar dagen later geel werd, en nog later zelfs ging vervellen, en de huid eraf.
Andere keer dat ik hem te diep indrukte schoot dat ding keihard door de kamer, stuiterde echt van muur naar muur. Dussss..: Doe het voorzichtig!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Lachgas gebruiken, wat en hoe? napoleonzuurtje | 27 | 13-08-2018 13:41 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[SK] AmmoniumNitraat Ox | 14 | 16-09-2008 15:57 | |