![]() |
|
Dit jaar is het weer zover, Outerbrains wordt dit jaar voor de 2de keer(toch?) gehouden. Dit maal is het op de Informatica Communicatie Academie (ICA) van het HAN in Arnhem. Van 27 tot 29 feb.
Toegang is ?30, en als je van tevoren reserveert ?25 Voor meer informatie zie http://www.outerbrains.nl/2004/ Ik wil er zelf wel naartoe, maar dat hangt ervan af wie van mn vrienden meekomt. In mn eentje daarnaar toe is nou niet bepaald feest. En daarnaast wou ik gewoon weten of er iemand van jullie daarheen gaat? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar daar ken ik het idd ook van ![]() En ik ga niemand overtuigen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
O ik dacht dat H4H dood was. Tegenwoordig maken ze blijkbaar ook reclame.
Er staat weinig informatie op de site. Zeg maar gerust niks. Wat kun je er nou eigenlijk zoal doen, behalve het voor de hand liggende warez uitwisselen en een of andere vage wedstrijd? Als je op een demoscene party komt weet je wat je te wachten staat en kun je je daar op voorbereiden maar in dit geval zou ik het niet weten? Kom gewoon gezellig naar FOSDEM, dan weet je tenminste wat je te wachten staat en de organisatie waagt zich niet aan het lamme gedoe rondom "hacking" vs "cracking". Toegang is gratis. Slaapplaats & vervoer niet.
|
![]() |
|
|