Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
mijn buren wegen eg nix, zijn volgens mij ondervoed ofzow, maar ze lopen de trap af alsof ze een tientonner zijn, is best vervelend
vroeger waren ze altijd ruzie aan t maken in de douche=erg gehorig ![]() me zus heeft een onderbuurvrouw en die maakt nogal veel geluid als er een man bij haar thuis is ![]() dus das ook nie eg lekker wakker zijn midden in de nacht want dan hoor je dat bed kraken en dat mens gillen ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb nooit ruzie met mijn buren. Wel had ik ooit buren met 5 dochters, de oudste trouwde op haar 19e omdat ze zwanger was, de op één na oudste trouwde op haar 18e omdat ze zwanger is, en van de jongste kregen we onlangs een kaartje dat ze een kind had gekregen; ze was toen 19 of 20. De jongste twee zijn nu 10 en 12 ofzo, dus het zal niet zo heel lang meer duren voordat zij ook kinderen hebben.
|
![]() |
|
Wij hebben thuis een houten trap en die zit tegen de muur aan, hoe zachtjes je er ook vanaf loopt het maakt gewoon altijd herrie..
Nou is onze buurman zo'n chagerijnige vent dat ie elke keer als er iemand van de trap afloopt boos op de muur gaat bonken en lopen schelden, maar als bij ons dan rond een uur of 9 iedereen het huis uit is gaat ie zn radio keihard aanzetten, dan kun je bij ons in het hele huis gewoon letterlijk horen wat er op de radio is..
|
Ow leuk topic! Wij hebben sinds een paar maanden een nieuwe buurman die nog nooit van regels heeft gehoord. Tot laat in de nacht gaat hij door met keiharde muziek. Hij ontvangt vrienden die tot de volgende ochtend herrie blijven schoppen. Mijn ouders hebben al 5 keer een klachtenbrief opgestuurd, maar het lukt niet om hem stil te krijgen. Wat een kl**tzak!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij hebben niet zo'n problemen met de buren. We wonen in een hoekhuis dus sowieso niet echt lastig. Aan de rechterkant wonen een stel Fransen waar je geen last van hebt, en een stukje verder een gezin, die zijn wel irritant, erg zeikerige mensen maar goed. Daar hebben we niet zo veel contact mee.
|
![]() |
|
nou mijn rechter vastzittende buren heb ik net al beschreven.. mijn linker los staande buren zin tof.. daar pas ik ook best vaak op, hele lieve kindjes. (ben wel blij dat ik dara neit aan vast zit, die maken denk ik ook enorme herrie)
alleen dat meisje heeft een soort fietsbel dat heeeel hard beltonen afspeelt. en als je dan slaapt aan de straatkant, wil je dat kind als ze om 9 uur sochteds langskomt soms wel eens vermoorden.. maar ze is wel lief de rechter zijn zo erg ![]()
|
Ik heb nooit ruzie met de buren.. Wel leuke gesprekjes,
en één keer een gezamenlijke barbecue. (da's makkelijk, aangezien we de tuin deels delen ed.) Wat wel grappig is, is dat de buurman altijd piano gaat spelen als ik begin met dwarsfluit. (en soms omgekeerd.) ![]()
|
Verwijderd
|
nou, ik woon nogal vrijstaand zeg maar
![]() de ene buren (gezin met drie kleine kinderen) kan ik vanaf ons huis nog niet eens zien en de andere buren kun je in de verte zien, die mensen zijn net hier komen wonen, een meisje, papa, mama, ik heb ze een keer ontmoet.. ze lijken heel aardig ![]() dus ach ![]() |
![]() |
|
hehe ik trapte vroeger altijd de bal in de tuin van de buren en daar kon ie soms heel boos om worden, en een keer mocht ik mijn bal niet meer terug
![]()
|
Verwijderd
|
Achter ons wonen studenten die het leuk vinden om met warm weer tot half drie snachts bier te zuipen in de tuin om daarna ruzie te gaan maken als ze teveel op hebben, verder is het ook leuk als ze in de tuin vlees gaan roosteren, maar sinds een buurvrouw daar de tuinslang op heeft gehouden en d epolitie heeft gebelt hebben ze dat nooit meer gedaan
![]() Ik denk dat mijn buren ook nog weleens gek worden van mn onvakkudig gitaar gepruts ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Spellen voor als je van de wereld bent Verwijderd | 248 | 09-09-2004 16:23 | |
Games |
Saaiste game ooit HaLO gAmEr | 133 | 08-03-2004 05:41 | |