Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb tot nu toe alleen positieve verhalen over de KUN gehoord, en mijn eigen ervaringen daar zijn ook positief. ![]() |
![]() |
|
Ik ken iemand die er dit jaar aan was begonnen, maar op dit moment al weer is gestopt. Helaas zit hij niet hier op het forum.
Wat ik van hem hoorde is dat je veel zelf moet doen. Werkgroepen, veel leeswerk ect. Maar heel precies weet ik het niet. Wat Nare Man al zei, je kan gewoon heb beste naar een open dag gaan of een keertje meelopen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik dacht dat politicologie een studie was waar je met alle profielen op kan. Maar is het zo dat economie een grote rol speelt binnen politicologie (al dan niet aan de KUN)? Op zich heb ik geen eco, maar wiskundeb1 moet toch ook wel voldoende zijn? Ik heb echt geen zin om een jaar eco in te halen..
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder ben ik jaren (10+) geleden eens bij psychologie geweest voor een aantal testen. |
![]() |
|
Het valt wel mee met hoeveelheid economie. In het eerste jaar krijg je inleiding economie, wat grotendeels een herhaling is van vwo-economie. In het tweede jaar krijg je het vak macro economie 1. (allebei 4 ects) je hoeft geen economie in je pakket te hebben. Er is weinig onderwijs, 4 hoorcolleges per week en dan nog 2/3 werkgroepen. Per jaar maak je twee projecten waar je per stuk 4 weken achtereen full time geacht wordt mee bezig te zijn. De tentamens in het eerste jaar zijn op twee of drie na een formaliteit, de studiedruk komt vooral van de werkstukken die je maakt.
Laatst gewijzigd op 02-02-2004 om 18:04. |
![]() |
|
![]() |
Als je politicologie wilt studeren zou ik dat niet in Nijmegen gaan doen als ik jou was. Is een heel kleine opleiding, en is bovendien meer een combinatie met beleidswetenschappen. Als je voor politicologie kiest kun je daarom beter voor Leiden kiezen, of eventueel voor Amsterdam. maar Leiden staat het best aangeschreven.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Bestuurskunde/Rechten/Politicologie JustHilde | 1 | 08-11-2012 21:43 | |
Studeren |
politicologie? Sociologie? Iets anders, en waar? Twanos | 0 | 16-12-2008 14:32 | |
Studeren |
onderscheid Politicologie en Bestuurskunde NN | 9 | 25-10-2006 13:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
" De nachtmerrie van een links Kabinet " Sanctus | 296 | 06-04-2006 10:24 | |
Algemene schoolzaken |
Politicologie Verwijderd | 25 | 27-06-2004 19:07 | |
Algemene schoolzaken |
Politicologie/Economie KUN Bjorn008 | 2 | 03-05-2004 20:50 |