Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hier het hele artikel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ruudje!! je bent een eikel.. jammer dat ie weg gaat. Ik zou zo niet weten wie hem op zou moeten volgen, Giel vind ik wel leuk maar die wil niet/ of 3 fm wil niet.
||
Citaat:
het was een reactie op wat hasseltboy zij, ik luister zelf naar meerdere zenders, en al die oordelen over die zenders komen een beetje mn strot uit
|
om even terug te komen op wie er vervanger moet zijn
ik denk dat dolf janssen dit niet kan worden omdat hij toch tijd moet hebben voor zijn programma's in het theater en aangezien hij ook al 2x per week vara laat (TV) doet en 1x leuk is anders (3FM) heeft hij al een druk schema claudia als vervangester voor ruuddewild.nl vind ik een goede oplossing en dan moet er dus nog een nieuwe DJ komen voor tussen 12 en 2 ![]()
|
Verwijderd
|
Claudia vond ik vroeger toen ze na Ruud kwam nog wel leuk, maar ze komt me in de vroege middag onderhand wel de strot uit. Op tv is ze al helemaal niet te pruimen imo
![]() Timor is op zich ook wel een toffe gast, maar niet voor tussen 4 en 6. Voor de avond waar hij nu zit is hij wel perfect. Wie is ook alweer die gast die het programma wel eens heeft overgenomen als de anderen er niet waren? Die vond ik ook goed te doen.(twas toch niet Rob Stenders? Anders moet ik mijn geheugen na laten kijken ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Giel Beelen gaat inderdaad mogelijk naar Yorin, al zijn daar nog geen definitieve uitspraken over gedaan. Zie 't nog wel gebeuren dat Stenders 6-9 blijft en Giel 16-18 of 16-19 op 3FM gaat doen.
'Stenders Laat' lijkt mij niet erg waarschijnlijk, aangezien er dan een vervanger moet komen voor de ochtendshow, en zo veel gegadigden zijn er niet meer. Stenders scoort in de ochtend, dus die willen ze wel op z'n plek houden, denk ik. Gerard Ekdom als vervanger van Ruud de Wild lijkt me een slechte zet: Ekdom is geen echte personality en zal zeker geen extra luisteraars naar 3FM halen (wat namen als Stenders, Evers, Van Inkel en De Wild wél kunnen). Andere optie is: Rick van Velthuysen. Nu nog 538, wél een personality, alleen niet door iedereen gewaardeerd.
|
jajeetje dat is te erg voor woorden! 3fm,BNN en Ruuddewild zijn een perfecte mix! Die kan je nietzomaarr scheiden. En ruud en jeroen uitelkaar.. dat kan gewoon niet! Alleen als ze met z'n tweeen is het juist leuk
![]() ..een trouwe luisteraar ![]() ![]()
||
Citaat:
Ja ook om of het leuk is maar hij heeft al tijdje bij 538 gewerkt en dat hield ie toen ook uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|