Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Thailand, Maleisië, Australië, Amerika, Afrika, Egypte (niet dat ik dat zou doen, ik houd niet van inentingen, maar stel dat ik dat niet erg zou vinden, dan zouden deze landen/werelddelen me wel wat lijken - Australië en Amerika kunnen sowieso). Het noorden van Zweden lijkt me ook erg leuk en mooi, maar ja, dat kan je altijd nog wel eens doen...de kans om ver weg te gaan heb je niet zo vaak.
|
![]() |
||
Singapore. Mexico. (Indonesië.)
Citaat:
niets aan over... Zonde om je daardoor ervan te laten weer- houden naar één van die landen te gaan. ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn vader en ik hebben een aantal dingen gemeen, misschien moet je daar ns naar kijken, wat vind jij leuk wat je vader ook leuk vindt.
Ik hou van cultuur, techniek, wetenschap en muziek en dat vind mijn vader ook erg leuk. Daarom zou ik naar Amerika gaan. Het schijnt dat het daar heel erg leuk is. Of naar Australie... Maar wenen of berlijn zou ik ook al leuk vinden.. of scandinavie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Met mijn vader?
Dan zou ik naar Egypte gaan, geen twijfel over mogelijk. Dat is mijn papa's grootste wens namelijk. Alleen minder dat ie door zn ziekte niet mag vliegen ![]() ![]() Als ik zelf zou mogen kiezen, zou ik voor Australie gaan. Prachtig lijkt het me daar. Ik weet ook zeker dat ik daar ooit heen ga, al moet ik er mijn hele bezit voor verkopen ![]()
|
indonesië, omdat hij daar als officier is geweest toen nederlands indië onafhankelijk werd en toen een film zag waarnaar ik vernoemd ben
![]() maar eigenlijk zou ik het al geweldig vinden weer een keer samen naar terschelling te kunnen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wil ook niet naar dat soort landen, vanwege de enge ziektes en dieren die er zijn... maar ik moet hoe dan ook ooit naar Egypte en als het kan zo snel mogelijk...dat is de enige uitzondering... ![]() Moet ik die Hepatitis A prik en malariapillen maar voor lief nemen ![]() |
![]() |
|
Nou het probleem is dat ik naar iets andere landen wil dan mijn vader (ander klimaat) Hij wil vooral naar de warmte, van mij mag het ook wel iets koeler zijn
Maar ik zou met hem naar de Antillen gaan, Curacao, Aruba en Bonaire. Das op dit moment ongeveer het enige waar we allebei naar toe willen
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Zou iemand mijn betoog kunnen bekijken? Drater | 0 | 19-02-2013 21:06 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic, #164 Roosje | 483 | 20-07-2011 15:41 | |
De Kantine |
Al vragende wordt men wijs. Nummer zes. Verwijderd | 500 | 25-08-2010 19:21 | |
De Kantine |
hulp aanvaarden van iemand van jouw leeftijd? Fantôme | 56 | 20-06-2005 18:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
Is aan de pil gaan echt nodig? G.T.C. | 72 | 07-10-2004 23:08 | |
Psychologie |
Het onstaan van vooroordelen Menahem | 16 | 06-01-2003 13:50 |