Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou het niet gelijk uitmaken als je geen duidelijkheid van hem hebt. Misschien hebben je vrienden wel helemaal geen gelijk. Ik zou er eerst met hem over praten en afwachten. Als je echt van hem houdt dan kun je het toch niet over je hart verkrijgen om het uit te maken en ga je hem toch heel erg missen en krijg je er heel erg spijt van. Dus als ik jou was zou ik eerst afwachten en met hem praten. Het is die drie maanden toch ook goed gegaan??
|
![]() |
|
sorry hoor, wil je niet kwetsen, maar je klinkt behoorlijk naïef.
Dumpen dus ![]()
Laatst gewijzigd op 07-05-2002 om 10:52. |
![]() |
|
Ow ow ow.. verlaag jezelf niet zo!! 'Ik kan niet zonder hem?!' TUURLIJK KAN JE DAT! Je bent niet afhankelijk van hem hoor!! En hij is volgens mij niet zo'n fijn mannetje als ik dat zo hoor.. als je hem al niet kan vertrouwen, waarom heb je wat met hem?! Een relatie zonder vertrouwen is geen echte relatie.. En natuurlijk mis je hem, maar daar moet je nou eenmaal doorheen, dat wordt vanzelf wel minder.. beter dan iets hebben met iemand maar de hele tijd het idee hebben dat je bedrogen wordt, wat misschien nog wel zo is ook!
Kies voor jezelf
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
klein probleempje :bloos: 1xAnoniemx7 | 20 | 30-09-2007 19:46 | |
Psychologie |
Ongeluk tijdens de buitenrit, weer een paard verloren... Eend | 41 | 12-04-2004 16:01 | |
Liefde & Relatie |
Hij wil geen vaste vriendin?!?! :S L-Love | 26 | 30-09-2003 11:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
plannen minister Nawijn NN | 251 | 13-09-2002 14:15 |