Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2004, 21:25
Verwijderd
ik ben totaal anti kamperen.
wat is er nou leuk in een tentje zitten met alleen maar mensen om je heen die je raar aankijken?
Of met zn 4ren in een kleine sleurhut?
nou wie is het met me eens:

kamperen sucks!!!
Advertentie
Oud 06-02-2004, 21:33
Verwijderd
Ik vind kamperen helemaal niet erg. En op festivals kamperen is helemaal geweldig
Oud 06-02-2004, 22:05
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik ben het met je eens. Als ik op vakantie ga moet alles veel luxer zijn dan thuis.
Oud 06-02-2004, 22:07
PV
PV is offline
ach het heeft wel wat, even niet zoveel luxe.

op kamers gaan heeft bijna hetzelfde effect
Oud 06-02-2004, 22:32
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik ga elke zomer kamperen.

En hoe.

Op een camping in een klein dorpje. Ver van enig cafe, geen zwembad, geen grote winkel, geen discotheek, geen recreatieteam.

Dus, kamperen, JA.

Maar niet op zo'n hell on earth (lees: jongerencamping).
Oud 06-02-2004, 22:39
Verwijderd
kamperen sucks, geef mij maar een lux hotel
Oud 07-02-2004, 00:08
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Ik heb met m'n vriendin een week gekampeerd in een mooi gebied in de Ardennen. Ja, dan is het wel leuk. Samen laat wakker worden, eitje bakken op een gasstelletje, beetje omgeving bekijken, muziek luisteren en bier drinken.. grote zooi in het tentje. Zeker wel relaxt. Het is alleen met wie je het doet, waar en hoe.

Laatst gewijzigd op 07-02-2004 om 00:11.
Oud 07-02-2004, 08:33
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik vind het leuk... ik hou van kamperen... altijd gezellig enzo en dan leer je de dingen thuis pas echt te waarderen
Oud 07-02-2004, 09:56
Verwijderd
Ik zou willen dat ik op vakantie ging, dus zeur niet.
Oud 07-02-2004, 11:11
Toet0r
Toet0r is offline
als je op vakantie gaat en je gaat in een huisje/hotel met tv, eigen badkamer, keuken etc. kan je net zo goed thuis blijven..
Oud 07-02-2004, 11:56
Verwijderd
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 07-02-2004 @ 12:11:
als je op vakantie gaat en je gaat in een huisje/hotel met tv, eigen badkamer, keuken etc. kan je net zo goed thuis blijven..
ik vind juist dat je je op vakantie moet kunnen ontspannen. Met kamperen lijkt het me meer een soort stress kamp
Oud 07-02-2004, 12:05
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 07-02-2004 @ 12:56:
ik vind juist dat je je op vakantie moet kunnen ontspannen. Met kamperen lijkt het me meer een soort stress kamp
Maar waarom zou je dan bakken met geld gaan betalen voor een hotel als je thuis dezelfde spullen etc heb?
Oud 07-02-2004, 12:12
Verwijderd
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 07-02-2004 @ 13:05:
Maar waarom zou je dan bakken met geld gaan betalen voor een hotel als je thuis dezelfde spullen etc heb?
ten eerste, hotels zijn niet heel duur als je het vergelijkt met kamperen.
Ten tweede, hotels zijn luxer dan thuis want schoonmaken, bed opmaken en koken hoeft niet.
ten derde....... het is gewoon veel leuker dan kamperen
Oud 07-02-2004, 12:37
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 07-02-2004 @ 13:12:
ten eerste, hotels zijn niet heel duur als je het vergelijkt met kamperen.
Ten tweede, hotels zijn luxer dan thuis want schoonmaken, bed opmaken en koken hoeft niet.
ten derde....... het is gewoon veel leuker dan kamperen
als je een niet al te luxe camping neemt ben je stukken goedkoper uit dan een hotel en bij een boer is het nog weer goedkoper meestal.
ach, bed opmaken en koken hoef ik thuis toch niet en schoonmaken, daar gaat de tijd ook niet inzitten.
Leuker, nee vind ik niet. Ik vind het altijd geweldig om 's avonds, als we dan ein-de-lijk klaar zijn met afwassen, in een stoel neer te ploffen om dan gezellig te kletsen, een boek te lezen of een spelletje te doen bij het licht van de gaslamp. Of s avonds nog even een wandelingetje ofzo..

Pff nu ik dit typ heb ik zin om op vakantie te gaan
Oud 07-02-2004, 13:03
Verwijderd
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 07-02-2004 @ 13:37:
als je een niet al te luxe camping neemt ben je stukken goedkoper uit dan een hotel en bij een boer is het nog weer goedkoper meestal.
ach, bed opmaken en koken hoef ik thuis toch niet en schoonmaken, daar gaat de tijd ook niet inzitten.
Leuker, nee vind ik niet. Ik vind het altijd geweldig om 's avonds, als we dan ein-de-lijk klaar zijn met afwassen, in een stoel neer te ploffen om dan gezellig te kletsen, een boek te lezen of een spelletje te doen bij het licht van de gaslamp. Of s avonds nog even een wandelingetje ofzo..

ag afwassen vind ik vreselijk, koken ook. Bed op maken ook. en bij de boer lijkt me alleen maar saai en stinken
Oud 07-02-2004, 13:28
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 07-02-2004 @ 14:03:
ag afwassen vind ik vreselijk, koken ook. Bed op maken ook. en bij de boer lijkt me alleen maar saai en stinken
afwassen is 5-10 minuten werk. Koken doen mn ouders altijd (anders zouden ze het niet overleven) en het nut van je bed opmaken zie ik niet in.
Je hoeft ook niet de hele dag voor je tentje te gaan zitten en je hoeft ook niet in de varkensstal te slapen
Oud 07-02-2004, 13:40
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 06-02-2004 @ 22:25:
ik ben totaal anti kamperen.
wat is er nou leuk in een tentje zitten met alleen maar mensen om je heen die je raar aankijken?
Of met zn 4ren in een kleine sleurhut?
nou wie is het met me eens:

kamperen sucks!!!
zeker nog nooit naar lowlands geweest?
Oud 07-02-2004, 14:17
Verwijderd
lowlands lijkt me wel leuk maar gewoon zo'n camping in frankrijk. Bleh
Oud 07-02-2004, 16:20
Verwijderd
ik ga met mijn vriend 17 dagen naar Argeles sur Mer (frankrijk), op een camping in een huurtent van GoGo-tours en het lijkt mij hardstikke leuk! en het is stukken goedkoper dan een hotel.

ik heb er onwijs veel zin in!!!
Oud 07-02-2004, 16:41
Verwijderd
niks mis met kamperen, alleen als het de hele tijd slecht weer blijft wordt het vervelend.

voordeel is ook dat je het weer fijn vindt om weer de luxe van thuis te hebben en alles want wij zijn verwende mensen in nederland!
Oud 07-02-2004, 16:59
Verwijderd
Citaat:
STUFF schreef op 07-02-2004 @ 17:41:
niks mis met kamperen, alleen als het de hele tijd slecht weer blijft wordt het vervelend.

voordeel is ook dat je het weer fijn vindt om weer de luxe van thuis te hebben en alles want wij zijn verwende mensen in nederland!
das wel zo, maar ik ben juist mn thuis gaan waarderen door dat luxe. k denk dan dat ik dat mag meemaken.
Oud 07-02-2004, 17:08
merijn
merijn is offline
Kamperen is echt een geweldige uitvinding.

Ga eens een paar weekjes naar Ethiopie. Dan is kamperen al in Nederland al een hele luxe hoor
Oud 07-02-2004, 17:14
Verwijderd
Citaat:
merijn schreef op 07-02-2004 @ 18:08:
Kamperen is echt een geweldige uitvinding.

Ga eens een paar weekjes naar Ethiopie. Dan is kamperen al in Nederland al een hele luxe hoor
is ethiopie dan zo erg? kan je btr naar midden amerika gaan, das erger.
Oud 07-02-2004, 17:26
Verwijderd
Eerst was ik ook heel erg tegen kamperen en leek het mij niets aan. Ik vond ook dat een vakantie luxe moest zijn, maar we hebben nu 2x met een camper een rondreis gemaakt en geloof me het is zeker zo leuk als in een huisje zitten. Eigenlijk is het veel gezelliger, maar wel wat krapper.
Oud 07-02-2004, 17:37
Verwijderd
Citaat:
bootz schreef op 07-02-2004 @ 18:26:
Eerst was ik ook heel erg tegen kamperen en leek het mij niets aan. Ik vond ook dat een vakantie luxe moest zijn, maar we hebben nu 2x met een camper een rondreis gemaakt en geloof me het is zeker zo leuk als in een huisje zitten. Eigenlijk is het veel gezelliger, maar wel wat krapper.
dan heb je teminste je eigen wc en douche nog. Ik wordt al misselijk als ik aan die viese wc's en douches denk op die campingen
Advertentie
Oud 07-02-2004, 17:44
Verwijderd
Dat klopt, ik kan me nog een camping in Letland herinneren waar ik eigenlijk niet heen wilde, maar ja als je moet ...
Oud 07-02-2004, 18:55
Verwijderd
Citaat:
bootz schreef op 07-02-2004 @ 18:44:
Dat klopt, ik kan me nog een camping in Letland herinneren waar ik eigenlijk niet heen wilde, maar ja als je moet ...
ja als het moet dan moet je, maar in een hotel is het bijna altijd schoon en gewoon lekker fris
wat moet je trouwens in letland?
Oud 07-02-2004, 21:36
Verwijderd
Ik heb totaal geen problemen met kamperen, we doen het zelf alleen nooit Maar heb het al wel een aantal keren met vrienden gedaan en dat was leuk Alleen voor langer dan een week heb ik liever iets anders
Oud 07-02-2004, 21:43
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 06-02-2004 @ 22:25:
wie zou je dan raar aankijken?
ik vind kamperen geweldig, het heeft wel iets.
Oud 07-02-2004, 22:00
Verwijderd
Citaat:
dionnetje schreef op 07-02-2004 @ 22:43:
wie zou je dan raar aankijken?
ik vind kamperen geweldig, het heeft wel iets.
wat heeft het dan?
Oud 08-02-2004, 09:08
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 07-02-2004 @ 13:37:

Aaah hier krijg ik ook kampeerkriebeld van. Het hele sfeertje is toch veel leuker dan in een hotel? Je hebt veel meer contact enzo. Lekker onder de sterren met een gaslampje erbij uren zitten praten.... en als het regent op je tentje, oeee .

Doe mij maar kamperen?

(Wie gaat er mee en betaalt ook even voor mij? )
Oud 08-02-2004, 09:34
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 07-02-2004 @ 23:00:
wat heeft het dan?
lastig uit te leggen.. maar 'het leven' in een tent is zo anders dan hoe je normaal leeft dat het iets bijzonders heeft.. ik vind hele kleine dingen heel erg leuk, bijvoorbeeld als ik 's ochtends wakker begin te worden en ik de mensen naast me (in andere tenten dus) al hoor praten.. of als ik 's avonds ga afwassen dat ik dan andere mensen van de camping tegen kom.. dat soort dingen vind ik fantastisch
Oud 08-02-2004, 09:56
SlackerBitch
SlackerBitch is offline
ik ben ook niet echt een kampeerfan, maar dat komt vooral door mijn ervaring van vorig jaar (middan in de zon staan zodat je om 8 uur je tent uit wordt gebrand)
kamperen is idd wel gezelliger dan een appartement/hotel, je ziet veel meer mensen, maarja, dit jaar hopelijk wel in de schaduw!
Oud 08-02-2004, 11:08
Verwijderd
Citaat:
SlackerBitch schreef op 08-02-2004 @ 10:56:
ik ben ook niet echt een kampeerfan, maar dat komt vooral door mijn ervaring van vorig jaar (middan in de zon staan zodat je om 8 uur je tent uit wordt gebrand)
kamperen is idd wel gezelliger dan een appartement/hotel, je ziet veel meer mensen, maarja, dit jaar hopelijk wel in de schaduw!
in een hotel ontmoet je ook veel mensen bij het zwembad, eetzaal ed. Maar je hebt je eigen kamer dus wat meer privacy. En het is veel schoner
Oud 08-02-2004, 11:31
Basia
Basia is offline
ik vind kamperen echt super. op een camping is de sfeer zooo anders dan in een appartementencomplex oid. je wordt s ochtends wakker en rolt je tent uit en met jou nog 100 andere lamme mensen. je kunt er lekker de hele dag lam bij lopen. beetje sjokken over de camping daarnaast maak je op een camping echt veel sneller contact omdat je gewoonweg niet de hele dag in je tentje gaat zitten en je dat wel sneller doet in je appartementje.
voor mij wordt t dus na vorig jaar appartementje in calella zeker weer kamperen
Oud 08-02-2004, 12:47
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 07-02-2004 @ 19:55:
ja als het moet dan moet je, maar in een hotel is het bijna altijd schoon en gewoon lekker fris
wat moet je trouwens in letland?
We maakten een rondreis met als doel Finland. Terug zouden we via Zweden gaan en heen via de Baltische Staten. Maar het zijn wel leuke landen hoor.
Oud 08-02-2004, 13:13
Verwijderd
Ik zou willen dat we eens gingen kamperen. Maar mijn ouders houden er niet van, dus huren we vaak een huisje/stacaravan. Maar als ik alleen met vrienden op vakantie mag wil ik graag kamperen, het lijkt me juist gezellig, en zoals velen al zeiden, je gaat alle luxe thuis veel meer waarderen.
Oud 08-02-2004, 13:22
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 06-02-2004 @ 23:07:
ach het heeft wel wat, even niet zoveel luxe.

op kamers gaan heeft bijna hetzelfde effect
Haha mijn zus werd altijd boos als ik bij haar op bezoek kwam en dan zei het is net een camping

@ topicstarter heb je eigenlijk wel eens ooit gekampeerd?

Ik vind dat je een beetje domme dingen zegt, je zou wel naar Lowlands willen, maar niet naar een gewone camping . Op lowlands zijn de wc's 10 keer smeriger dan op een camping hoor, daarnaast zjin het er niet veel en kan je dus eerst in de rij gaan staan. En je tent staat op de tent van je buurman...

En op een camping zijn de wc's niet altijd vies hoor, natuurlijk kan het voorkomen, maar het kan ook gebeuren dat je in een heel vies hotel terecht komt.

Kamperen is echt leuk! Er hangt altijd een hele relaxe sfeer op een camping. Nu hoef je even geen tv te kijken, maar kan je naar fluitende volgetjes luisteren . Wakker worden met vogeltjes, wakker worden door de zon...
Of midden in het bos op een camping staan, die lekkere boslucht om je heen. De hele dag buiten zijn; alles doe je buiten (nou ja bijna alles dan). Iedereen is aardig tegen elkaar.

Zo kan je nog wel even doorgaan. Nee kamperen is super!
Oud 08-02-2004, 13:25
Mother Earth
Mother Earth is offline
Kamperen is echt heel cool
Ik ben vorig jaar met een paar vriendinnen gaan kamperen, ergens op een boerencampingje. Lekker 's avonds kampvuurtje maken en de hele dag buiten zijn enzo.
Oud 08-02-2004, 14:02
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 08-02-2004 @ 14:22:
Haha mijn zus werd altijd boos als ik bij haar op bezoek kwam en dan zei het is net een camping

@ topicstarter heb je eigenlijk wel eens ooit gekampeerd?

Ik vind dat je een beetje domme dingen zegt, je zou wel naar Lowlands willen, maar niet naar een gewone camping . Op lowlands zijn de wc's 10 keer smeriger dan op een camping hoor, daarnaast zjin het er niet veel en kan je dus eerst in de rij gaan staan. En je tent staat op de tent van je buurman...

En op een camping zijn de wc's niet altijd vies hoor, natuurlijk kan het voorkomen, maar het kan ook gebeuren dat je in een heel vies hotel terecht komt.

Kamperen is echt leuk! Er hangt altijd een hele relaxe sfeer op een camping. Nu hoef je even geen tv te kijken, maar kan je naar fluitende volgetjes luisteren . Wakker worden met vogeltjes, wakker worden door de zon...

Of midden in het bos op een camping staan, die lekkere boslucht om je heen. De hele dag buiten zijn; alles doe je buiten (nou ja bijna alles dan). Iedereen is aardig tegen elkaar.

Zo kan je nog wel even doorgaan. Nee kamperen is super!
Nou ik kan zo ook nog wel ff doorgaan over een hotel.
-lowlands is wat anders, dat is een groot evenement waar je niet de hele dag voor je tentje zit. Ik zou wel naar het festival willen maar dat kamperen, dus wat is zeg is niet dom :@

- bij een hotel heb je je eigen kamer waar je met een paar mensen een wc/douche gebruikt. Op een camping gebruikt iedereen dezelfde. Dat kan nooit schoon zijn. Wat als iemand diaree heeft en jij gaat daarop, lekker schoon ---> dan loopt de hele camping ermee.

-als je je gordijn open laat in een hotelkamer wordt je ook wakker door de zon. En bij centerparcs wordt je altijd wakker door de vogeltjes. Die fluiten daar maar aan.

-je hoeft ook niet verplicht de hele dag voor je kamer te gaan zitten of voor je huisje. Je kan lekker op pad, veel hotels staan ook midden in de bossen dus dat is onzin. je loopt zo je kamer af en je bent al buiten.

-En wie zegt dat de mensen op een park of in een hotel niet aardig zijn tegen elkaar. je ontmoet juist altijd andere mensen in het zwembad en tijdens het eten. op zo'n megacamping in frankrijk zit iedereen ver van elkaar. En als dr klachten zijn klaag je gezellig met zn allen. Dr zijn altijd verschillende nationaliteiten harstikke goed voor je talen. En naturlijk laggen om de engelsen en duitsers die erniet uitzien.

Dus al deze dingen die jij zei slaan nergens op want dat krijg je ook in een hotel of een bungalow park.
Oud 08-02-2004, 14:15
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 08-02-2004 @ 15:02:
Nou ik kan zo ook nog wel ff doorgaan over een hotel.
-lowlands is wat anders, dat is een groot evenement waar je niet de hele dag voor je tentje zit. Ik zou wel naar het festival willen maar dat kamperen, dus wat is zeg is niet dom :@

- bij een hotel heb je je eigen kamer waar je met een paar mensen een wc/douche gebruikt. Op een camping gebruikt iedereen dezelfde. Dat kan nooit schoon zijn. Wat als iemand diaree heeft en jij gaat daarop, lekker schoon ---> dan loopt de hele camping ermee.

-als je je gordijn open laat in een hotelkamer wordt je ook wakker door de zon. En bij centerparcs wordt je altijd wakker door de vogeltjes. Die fluiten daar maar aan.

-je hoeft ook niet verplicht de hele dag voor je kamer te gaan zitten of voor je huisje. Je kan lekker op pad, veel hotels staan ook midden in de bossen dus dat is onzin. je loopt zo je kamer af en je bent al buiten.

-En wie zegt dat de mensen op een park of in een hotel niet aardig zijn tegen elkaar. je ontmoet juist altijd andere mensen in het zwembad en tijdens het eten. op zo'n megacamping in frankrijk zit iedereen ver van elkaar. En als dr klachten zijn klaag je gezellig met zn allen. Dr zijn altijd verschillende nationaliteiten harstikke goed voor je talen. En naturlijk laggen om de engelsen en duitsers die erniet uitzien.

Dus al deze dingen die jij zei slaan nergens op want dat krijg je ook in een hotel of een bungalow park.
Denk je dat je op een camping wel de hele dag voor je tentje zit dan En echt Lowlands is toch wel een beetje ''overleven''.
De zon recht op de tentdoek is toch wel anders dan door een raam. En vogeltjes fluiten, tjsaa die hoor ik hier nog wel. Maar vanuit je tentje is dat echt anders!

Ik heb nog nooit diaree gehad hoor op een camping. En vind je een wc niet al te fris, dan ga je toch gewoon een wc verder. Bovendien worden de wc's schoongemaakt, vaak 2 keer per dag.

En ik zeg niet dat mensen niet aardig zijn hoor die in hotels zitten. Dat zal vast wel, maar het is echt anders dan op een camping.

Maar goed ieder het zijne...
Oud 08-02-2004, 15:14
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 08-02-2004 @ 15:15:
Denk je dat je op een camping wel de hele dag voor je tentje zit dan En echt Lowlands is toch wel een beetje ''overleven''.
De zon recht op de tentdoek is toch wel anders dan door een raam. En vogeltjes fluiten, tjsaa die hoor ik hier nog wel. Maar vanuit je tentje is dat echt anders!

Ik heb nog nooit diaree gehad hoor op een camping. En vind je een wc niet al te fris, dan ga je toch gewoon een wc verder. Bovendien worden de wc's schoongemaakt, vaak 2 keer per dag.

En ik zeg niet dat mensen niet aardig zijn hoor die in hotels zitten. Dat zal vast wel, maar het is echt anders dan op een camping.

Maar goed ieder het zijne...
dit topic is geopend om mensen naar hun mening te vragen, niet om mensen aan te vallen op hun eigen mening :@
Oud 08-02-2004, 15:37
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 08-02-2004 @ 16:14:
dit topic is geopend om mensen naar hun mening te vragen, niet om mensen aan te vallen op hun eigen mening :@
Je werkt er zelf net zo jhard aan mee. Ik vindhet trouwens niet echt aanvallen hoor, men komt gewoon met tegenargumenten, dat maakt een discussie juist leuk!

Maar heb je wel ooit echtgekampeerd?
Oud 08-02-2004, 16:46
Verwijderd
Citaat:
maf fluitketeltje schreef op 08-02-2004 @ 16:37:
Je werkt er zelf net zo jhard aan mee. Ik vindhet trouwens niet echt aanvallen hoor, men komt gewoon met tegenargumenten, dat maakt een discussie juist leuk!

Maar heb je wel ooit echtgekampeerd?
Zo is het, het is nooit als aanvallen bedoeld

Nou die vraag nog, heb je wel ooit gekampeerd?
Oud 08-02-2004, 16:56
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
een tentje op 20 meter afstand van een prachtigmooie zee, geweldig
ik moet wel toegeven dat ik nooit een hele vakantie in een hotel of appartement heb gezeten, dus echt vergelijken kan ik het niet. Wel vind ik het heerlijk om 's avonds buiten te koken en te eten, overal vlakbij te zitten, makkelijk contact te kunnen maken met andere mensen en en en
Oud 08-02-2004, 17:04
Dolores
Dolores is offline
kamperen is leuk maar ik ben toch altijd wel weer blij als ik weer thuis ben.. ik mis de luxe dus wel, maar dat maakt het kamperen juist weer leuk
Oud 08-02-2004, 17:05
Verwijderd
Citaat:
dionnetje schreef op 08-02-2004 @ 18:04:
kamperen is leuk maar ik ben toch altijd wel weer blij als ik weer thuis ben.. ik mis de luxe dus wel, maar dat maakt het kamperen juist weer leuk
Ja ik vind het ook altijd wel weer prima om na ruim 3 weken weer thuis te komen.
Oud 08-02-2004, 17:28
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 08-02-2004 @ 17:46:
Zo is het, het is nooit als aanvallen bedoeld

Nou die vraag nog, heb je wel ooit gekampeerd?
ja ik heb wel eens gekampeerd ja, 1x in frankrijk.
1x in domburg.

Als je het zo graag wilt weten
Oud 08-02-2004, 18:10
-Octavius-
-Octavius- is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 08-02-2004 @ 18:28:
ja ik heb wel eens gekampeerd ja,
1x in domburg.
Das héél dicht bij mijn huis

maar uhm.. Kamperen is niets imo, waarom primitief in een tentje zitten als je luxe gewend ben..
Oud 08-02-2004, 18:37
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 08-02-2004 @ 18:28:
ja ik heb wel eens gekampeerd ja, 1x in frankrijk.
1x in domburg.

Als je het zo graag wilt weten
Dank u...

En in domburg, daar heb ik nou juist in een huisjes gezeten...
Advertentie

Regels voor berichten