Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2004, 15:53
Moos(je)
Moos(je) is offline
Hallo daar!

Al druk bezig voor je examens? Heb je al een studie gekozen?

Als je interesse uitgaat naar werktuigbouwkunde op universitair niveau, of al hebt besloten deze richting op te gaan, dan heb ik misschien wel een aanrader voor je.

Ik ben vorig jaar begonnen met de studie Werktuigbouwkunde, en heb dus het verplichte boekenpakket aangeschaft.

Ik heb echter na het 1e trimester, besloten met de studie te stoppen. Was nie echt wat voor mij, kwam ik achter . Maargoed, ik hield er wel een gloednieuw boekenpakket aan over. En die wil ik kwijt. En zo'n verplicht pakket voor je 1e jaar, dat is heel veel geld waard. Nu wil ik mijn pakket weer doorverkopen. En ik heb gekeken op de site van bol.com, om te kijken hoe duur de boeken zijn. Nu komt er uit dat het hele pakket (dat je aan moet schaffen) rond de 540 euro ligt!! En das heel veel geld. Ik heb dat pakket (9 boeken waarvan 5 niet gebruikt) voor maar 275 euro klaarliggen voor een nieuwe werktuigbouwkunde student.

Mocht je geintresseerd zijn in deze aanbieding, dan gewoon ff reageren op dit berichtje.

Nou, veel succes met alles!

Groet
Oud 08-02-2004, 15:57
Verwijderd
> Vraag & Aanbod
Oud 09-02-2004, 14:15
Moos(je)
Moos(je) is offline
Staat nu ook bij vraag & aanbod.

groet
Oud 09-02-2004, 17:06
autodropje