Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2004, 10:08
load_harmony
load_harmony is offline
bij de HKU kan je een 18+ test doen als je neit voldoet aan de toelatingseisen.

Wie heeft dit wel eens gedaan?
ik vraag me af hoe zwaar die test is en in hoeverre je de skills al moet hebben!

wie kan er wat over vertellen?
Oud 11-02-2004, 11:28
The0
The0 is offline
Op de HKU site kan ik al niets vinden over een 18+ site. Heb er ook nog nooit over gehoord EN iedereen die naar de HKU gaat is praktisch al 18, dus waarom een 18+ test?

Welke skills bedoel je? We weten niet eens wat voor opleiding je van plan bent te gaan doen?
Oud 11-02-2004, 11:54
load_harmony
load_harmony is offline
Citaat:
The0 schreef op 11-02-2004 @ 12:28:
Op de HKU site kan ik al niets vinden over een 18+ site. Heb er ook nog nooit over gehoord EN iedereen die naar de HKU gaat is praktisch al 18, dus waarom een 18+ test?

Welke skills bedoel je? We weten niet eens wat voor opleiding je van plan bent te gaan doen?
van de site gekopierd:
18+/21+ toets
Wanneer je niet over de wettelijk voorgeschreven vooropleiding beschikt (vwo, havo of mbo) kun je toch worden toegelaten tot de faculteit. Dit onder de volgende voorwaarden: wanneer je de toelatingsprocedure hebt doorlopen en - naar het oordeel van de toelatingscommissie - over uitzonderlijke kwaliteiten op beeldend-creatief gebied beschikt (beoordeeld met een acht of hoger), mag je deelnemen aan de 18+/21+ toets. Met deze toets wordt je algemene ontwikkeling getest. De toets bestaat uit een Nederlandse en naar keuze een Engelse, Franse of Duitse tekstverklaring.
Voor de opleidingen BAT Design Technology en BAT Industrial Design and Robotics geldt dat je vóór 1 augustus van dat jaar 21 jaar of ouder moet zijn om mee te doen met de 21+ toets, voor alle overige opleidingen geldt 18 jaar of ouder.

ik zit de denken aan de opleiding Audiovisuele Media.... misschien ook nog ppl die deze opleiding doen?
Oud 11-02-2004, 16:57
brinta
brinta is offline
Ik wil ook meer weten over die 21+ test! Ik wil naar Willem de Kooning-academie. Ik heb al alle informatie van de school opgevraagd, maar ik wil ook graag wat praktijkverhalen over hoe moeilijk de toets is? (Nederlands, Engels en maatschappijleer).
Weet iemand een site waar voorbeeldtoetsen op staan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten