Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2004, 09:15
Thompie
Thompie is offline
Is het daar ook zo dat je bij sommige discotheken persee een lange broek aan moet (ondanks het warme weer ofzow) of kun je in de meeste disco's gewoon in korte/driekwart-broek binnen komen?
Oud 12-08-2004, 14:15
luckyleo
luckyleo is offline
ik ben er paar keer geweest afgelopen weken, maar wij kwamen overal binnen in ieder geval, maar wij hadden dan ook wel allen lange broek aan. Bij de 3 echt grote disco's denk ik ook dat je dat het beste kunt doen, gezien de brute beren die voor de deur staan.
Verder is de Venga Beach club echt een aanrader! Vet gezellige tent.
Oud 12-08-2004, 17:32
uggemenugge
uggemenugge is offline
voor de vrowuen t liefst zo sletterigmogelijk heb ik gezien daar

maar volgens mij doen ze niet moeilijk over kleding
Oud 12-08-2004, 19:13
Thompie
Thompie is offline
Citaat:
luckyleo schreef op 12-08-2004 @ 15:15 :
ik ben er paar keer geweest afgelopen weken, maar wij kwamen overal binnen in ieder geval, maar wij hadden dan ook wel allen lange broek aan. Bij de 3 echt grote disco's denk ik ook dat je dat het beste kunt doen, gezien de brute beren die voor de deur staan.
Verder is de Venga Beach club echt een aanrader! Vet gezellige tent.
Was het niet warm zat om in een korte broek rond te lopen of deed je dat overdag en 's avond dan een lange broek aan?

Ik zal es kijken of we daarheen gaan........thnx voor de tip.
Oud 13-08-2004, 12:46
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Thompie schreef op 12-08-2004 @ 20:13 :
Was het niet warm zat om in een korte broek rond te lopen of deed je dat overdag en 's avond dan een lange broek aan?

Ik zal es kijken of we daarheen gaan........thnx voor de tip.
nee, overdag ist wel warm en liep ik gewoon in korte broek, maar 's avonds is het normale temperatuur voor een lange broek, dus totaal niet zweten ofzo. Tevens hebben alle tenten dikke vette airco's, dus is het nooit te warm.
Oud 18-08-2004, 10:40
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Een lange broek is 's avonds wel aan te raden denk ik, misschien laten ze je anders niet binnen, en ik heb me regelmatig rotgezweet met name naar het centrum toe lopen (we moesten over een paar heuvels ) maar in de tenten zelf is het goed te doen.

Regels voor berichten