Advertentie | |
|
![]() |
|
Op www.ultimate-guitar.com kun je veel akkoorden vinden, die je dus ook op de piano kunt spelen.
Op www.tabsrus.nl zijn veel Nederlandse nummers te vinden... Nu ff wat nummers: Elton John - Your Song Krezip - I would stay Nathalie Imbruglia - Torn (Gitaar) Veldhuis & Kemper - Ik wou dat ik jou was (Leuk om met z'n 2en te doen) Hier gelijk de akkoorden van Veldhuis & Kemper: G - D/F# - Em - G/D C - C/B - A - D Dit het hele nummer door herhalen... Dit is dezelfde toonsoort als op de CD Succes!!!
||
Citaat:
Tears in heaven van Eric Clapton White flag van Dido is ook heel mooi, hoewel ik daar alleen de akkoorden van kan vinden, dus geen uitgeschreven bladmuziek... succes! |
![]() |
|
Ligt er een beetje aan wat je niveau is qua pianospelen. En natuurlijk van wat voor stijl je houdt. Redelijk rustig zo aan je eigen verzoeknummers te zien...
Wat tips: She couldn't laugh - Twarres Winter - Tori Amos Fine - Krezip Don't speak - No doubt Dido - Life for rent/White flag/Mary's in India enz. Andere leuke nummers zijn al genoemd... Nou, succes! De muzieklerares van mijn vriendin zoekt de nummers zelf uit. Ze luistert het liedje en kan dan zelf de (moeilijke) bladmuziek erbij schrijven. Zo zing ik altijd de liedjes mee die zij van haar lerares opgekregen heeft. Kun je er niet op zo'n manier aankomen? Of via een vriendin ofzo?
|
Hoi, er is een tijdschriftje wat elke maand uitkomt met bladmuziek van de top 10 van de maand
![]()
|
liedje dat ik samen met Mad P heb geschreven:
op de geitenboerderij op de geitenboerderij eten we elke avond prei en dat maakt ons zo blij en dat maakt ons zo blij wil je ook een beetje prei kom dan naar de boerderij want dat maakt ons zo blij
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Typische dingen van jullie als stelletje drukknoopje | 146 | 26-12-2007 01:52 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Kunsttaal, wie? FreeZzze | 500 | 02-05-2006 18:59 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Blanke superieuriteit AsianDF | 500 | 06-01-2005 14:39 | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Cadeau Topic Verwijderd | 411 | 06-01-2004 09:35 | |
Vrije tijd |
Is Joden een goede geuzennaam? zlatani9 | 69 | 10-09-2003 16:31 |