Trouw 10-02-04
“Voor moslims is het bijna ’40-’45 ”
“ Het zal niet lang meer duren tot Nederlandse moslims worden gedeporteerd zoals tijdens WOII het me de joden gebeurde,denkt Yasar Vural CDA-statenlid te Zuid-Holland.”
“Na 11 september 2001 is bijna iedere moslim verdacht.Het liefst wil iedereen weten wie moslim is.
Het beleid is om de islam van alles schuld te geven.”
Niet de islam,maar wat men ervan gemaakt heeft.
Door huwelijksmigratie tegen te gaan,worden mensenrechten ingekrompen.
Wie haalt het meest een huwelijkspartner uit het land van herkomst? Een man.Waarom?Omdat een vrouw gehoorzaam moet zijn.Dus haar bek moet houden.
En de huwelijksmarkt?Duizenden staan er in Marokko op een overzeese partner te wachten.Niet eens de jongeren zelf.Wat familie zegt,zal ook gebeuren.Wtf eigen mening?!
“Moslimjongeren die solliciteren,worden veel eerder afgewezen dan een paar jaar geleden.”
Gek,hè!Als er zo veel werklozen zijn.Voor een allochtoon in het algemeen, is het veel moeilijker een werk te vinden dan voor een Nederlander.Het lijkt me sterk dat het alleen aan deze factor ligt.De capaciteiten zijn ook niet onbelangrijk.
Dhr.Vural schrijft ook:”Heeft u de kranten niet onlangs gelezen? In Zaandam is een Marokkaanse jongen door de politie mishandeld.Joden hadden toch geen schuld? Maar die schuld werd gevonden”
Hoe vaak zijn de andere mensen door de moslimjongeren mishandeld,zelfs vermoord?
Die Haagse leraar had toch geen schuld?!Wat was de schuld van Anja Jos?En van die jongen die het voor een oud mevrouw opnam,en later doodgetrapt werd?
“Net als toen worden de sociale problemen op een bepaald groep afgewenteld.”
Maar wat was er ongeveer ¾ van deze problemen de groep zelf veroorzaakt?
Nooit bij jezelf gezocht?Waarom zou je?Het is toch zo makkelijk een zondebok te vinden.
Ik ben geen ik en het paard is niet van mij.
Respect,tja....
Jammer dat de feiten op zo’n manier verdraaid worden
Wat vinden jullie ervan?