Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
je kan je haar inderdaad laten verfen in welke kleur jij wil,
het is allemaal gratis. het liefst zoek ik mensen met lang haar, waar ik aardig veel mee kan doen, bijvoorbeeld schuine pony's knippen, het styleren dat je kaarsrecht glad (en niet pluizig) haar krijgt, verfen enz. ook zoek ik mensen die het leuk lijken om een keer dreads te hebben. (In rotterdam zul je het ook zeker hebben, veel mensen zoeken modellen voor hun kapsalon. er staan ook wel eens advertenties in kranten van bepaalde kappers of kapperscholen) ik zal mijn emailadres even geven, en zouden de mensen die geintereseerd zijn mij dan en mailtje willen sturen? dan schrijf ik zo snel mogelijk terug voor een afspraak. de kapperszaak waar het is ligt midden in het centrum van haarlem. alvast bedankt naomi naomimccount@hotmail.com |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben geïnterresseerd, kijk maar in het fotoboek of je wat met mij haren kan. Maar model staan? wat moet je dan precies doen? Want ik weet niet of ik wel een goed gezicht (ofzo) ervoor heb..
Ik woon niet in Haarlem, maar ik heb ov dus stuur maar een mailtje als ik in aanmerking kom. |
|
|