Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De eerste kan ik.. En dat was het dan ook wel weer. ![]()
||
Citaat:
2e niet, geloof ik. 3e kan ik wel met m'n duim, niet met m'n middelvinger. En dan nog iets wat in de familie zit en op zich een aantal mensen wel kunnen, maar toch niet normaal is ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Paren vormen met je hand: ![]() Andersom: ![]() En die twee dan een aantal keer snel na elkaar ![]() Duim tot je pols (jammer dat m'n pols in de weg zit, anders.. ![]() ![]() ![]() Vingers op verder afstand van elkaar dan gemiddeld: ![]() Alle vingers tot achter de doorgetrokken lijn van de hand zelf: ![]() Vinger naar achter buigen: ![]() Vingertjes over elkaar: En andersom: Dat viel best mee toch? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Offtopic: jij hebt iets te fanatiek je piano/viool oefeningen gedaan? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik kan ook wel wat dingen met men handen. Maar dat komt vooral omdat ik hele lenige gewrichten heb. K kan namelijk ook op de zijkanten van men voeten lopen. Op men enkels zegmaar. Of mijn duim en wijsvinger meer dan 180 graden uit elkaar doen. Die paren en men topje zo bewegen.. tsja.. en duim op pols.. die middelvinger is trouwens wel errug freaky...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe ziet jou knuffeltje eruit? Repsaj | 129 | 29-02-2004 12:59 |