Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2004, 23:47
Roeleke
Roeleke is offline
Probleempje met America's Army: ik kan zogezegd wel inloggen bij Personnel Jacket (dan krijg ik de melding Transmission Completed) maar als ik dan 'n map wil starten, weigert ie omdat ik zogezegd 'n Invalid Password heb.

Anybody?
Oud 13-02-2004, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Roeleke schreef op 07-02-2004 @ 00:47:
Probleempje met America's Army: ik kan zogezegd wel inloggen bij Personnel Jacket (dan krijg ik de melding Transmission Completed) maar als ik dan 'n map wil starten, weigert ie omdat ik zogezegd 'n Invalid Password heb.

Anybody?
Nog nooit gehad.. Misschien firewall ofzo? dat hij wel uitgaand verkeer laat gaan maar geen inkomend verkeer?? ik zou het niet weten (geen problemen mee dus) maa rik zet meestal mijn firewall uit.. gevaarlijk maar ik heb een image van mijn pc

Greet*Z
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 19:20
[eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Citaat:
lullow schreef op 13-02-2004 @ 20:03:
Nog nooit gehad.. Misschien firewall ofzo? dat hij wel uitgaand verkeer laat gaan maar geen inkomend verkeer?? ik zou het niet weten (geen problemen mee dus) maa rik zet meestal mijn firewall uit.. gevaarlijk maar ik heb een image van mijn pc

Greet*Z
Ondertussen is't opgelost. Weet ook niet wat 't probleem was, maar geen last meer van gehad...
Oud 13-02-2004, 19:45
professor2
professor2 is offline
amerkas army propaganda spel
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 17:21
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
professor2 schreef op 13-02-2004 @ 20:45:
amerkas army propaganda spel
Daar let ik niet op hoor Amerika kan den boom in, maar zo'n gratis shooter die toch best wel ok is, laat maar komen hoor
Reageren

Regels voor berichten