Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2004, 19:19
pietervdb
pietervdb is offline
Beste lezer,

Sins kort heb ik een erg irritant probleempje met frontpage.
Ik wil namelijk een *.rar bestand importeren. (ik heb een programmatje van me ingepakt en wil dit op het web zetten)
Normaal kon ik het doen via [bestand] en dan [importeren] maar dat lukt niet meer. hij geeft de fout:

"Er is een fout opgetreden bij het verkrijgen van toegang tot de frontpage webbestanden. Auteurs als u een webserver ontwerpt neem dan contact op met de beheerder van deze website.Webbeheerders raadpleeg het systeemlogboekbestand van de server voor meer info."

Dit alles (het importeren) doe ik niet wanneer ik mijn site upload maar gewoon wanneer ik de site aan het maken ben. Toch lukt het niet en krijg ik deze error

Iemand een idee???
Het is erg gek dat het eerst wel lukte maar sinds hmm deze week niet meer.

Alvast bedankt.

Pieter
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2004, 19:44
apekop123
apekop123 is offline
dus je wilt die rar uploaden en dan op je site een linkje maken?? (of begrijp ik het echt helemaal niet )

upload de file gewoon en open je html file (met kladblok ofzow) en tik gewoon ff de code (als je de code voor hyperlink niet weet zoek ff op google ofzow)
Oud 10-02-2004, 19:47
pietervdb
pietervdb is offline
Citaat:
Drexz schreef op 10-02-2004 @ 20:44:
dus je wilt die rar uploaden en dan op je site een linkje maken?? (of begrijp ik het echt helemaal niet )

upload de file gewoon en open je html file (met kladblok ofzow) en tik gewoon ff de code (als je de code voor hyperlink niet weet zoek ff op google ofzow)
Jah dat lukt, alleen is het erg lastig maar ik heb een andere manier gevonden, ik kopier het in windows explorer in de map ipv in de explorer van frontpage. Toch is het een raar verschijnsel.

Groetjes en bedankt.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 20:02
freyk
freyk is offline
pfff, is het niet handig om een ftp programma erbij te gaan gebruiken???
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 20:06
pietervdb
pietervdb is offline
Citaat:
freyk schreef op 10-02-2004 @ 21:02:
pfff, is het niet handig om een ftp programma erbij te gaan gebruiken???
Doe ik ook hoor ik kopier het eerst in mijn windows explorer (de rar in mijn webmappen) en dan upload ik het met ftp commander!
Effe reclame maken mag altijd. ftp commander is een freeware uploader netzo goed als het al bekende wsftp_pro!

Mijn probleem was dat ik een rar bestand niet kon importeren via frontpage ( in de explorer van frontpage) Als je frontpage hebt weet je wat ik bedoel.

Toch bedankt!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 20:18
freyk
freyk is offline
Citaat:
pietervdb schreef op 10-02-2004 @ 21:06:
Mijn probleem was dat ik een rar bestand niet kon importeren via frontpage ( in de explorer van frontpage) Als je frontpage hebt weet je wat ik bedoel.

Toch bedankt!
Ik gebruik frontpage, maar een bestandje importeren optie heb ik nog nóóit gebruikt (zal het ook nooit doen).
Wat dus de andere zeggen, gewoon de zooi op je ftp zetten en dan gewoon de boel linken.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 22:56
pietervdb
pietervdb is offline
ok
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten