Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zie meer heil in een absolute meerderheid van VVD-PvdA, samen 88 zetels. Dan is wel nodig dat Rutte en Schultz c.s. de VVD wat meer naar links trekken, meer naar de progressief-liberale kant, en de PvdA íets rechtser van het midden gaat zitten dan ze nu zit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gemeentes hebben veel meer 'potjes' die afgestemd zijn op hun lokale beleid en lokale problematiek. Het is een veel helderder financiële structuur. Landelijk is dat helemaal niet zo. Bovendien omvatten de landelijke financiën alle gemeenten, terwijl een gemeente alleen zijn eigen boeltje hoeft te bestieren. Wat ik er eigenlijk mee bedoel (ik kom nu niet zo goed uit m'n woorden) is dat een gemeente best links beleid kan voeren, als de toestand daar naar is. In Nijmegen is dat toevallig zo: weinig onrust, goede financiële positie. Landelijk is dat niet zo: veel gemor, meer diversiteit, een krappe beurs. Dan is het geen goed plan om een stel financiële nitwits aan het hoofd te zetten, terwijl wat mij betreft genoeg mensen van de VVD allang hebben bewezen dat ze goed met cijfertjes kunnen omgaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nieuw voorstel, jij haalt alle socio-liberalos weg bij de VVD zodat D66 weer wat groter wordt. Dan maken we er een PvdA-GL-D66 kabinet van.
|||
Verwijderd
|
NN schreef op 07-02-2004 @ 13:23:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mooi dat je je kunt vinden in mijn idee. Happydeath, snel aan het werk. Voor 2006 moeten julie weer goed zijn voor 20 zetels. ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik zie dan nog meer heil in een CDA - PvdA combinatie, ookal zal dat niet gebeuren, maar de VVD is voor mij een partij die niets goeds kan brengen op de gebieden die ik belangrijk vind. Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar je hebt gelijk, het leven in zwaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alsjeblieft géén GL of SP in de regering. Ik wil als ik straks afgestudeerd ben nog wel graag íets meer verdienen dan een vuilnisman. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar vooruit, ik ben in een toegeeflijke bui vanavond. GL mag dan eventueel nog wel in de regering, als ze netjes zijn, maar de SP absoluut niet. Dan is het echt tijd voor burgerlijke ongehoorzaamheid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
moet veerman aftreden ? Pr0f | 69 | 03-09-2005 17:57 | |
Europese Grondwet Verwijderd | 491 | 16-05-2005 16:17 | |
De Jong wil uit LPF-fractie stappen UnknoWn EntiTy | 122 | 15-10-2002 08:19 | |
Minder of geen geld voor niet-commerciele zenders? LostProphetX | 7 | 30-09-2002 09:07 | |
Linkse politici durven zich niet te uiten mcsun | 52 | 24-07-2002 21:04 |