Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2004, 12:16
synclinorium
synclinorium is offline
Wie heeft het gister gezien op NED3?
En wat vond je ervan?

Ik heb het gezien en vond het echt top.
Het ging wel best snel, en dat doorelkaar wat ze soms deden was nogal vaag, maar rest was echt top.

Wat is jou mening erover?
Oud 01-01-2004, 12:25
alpha
alpha is offline
Ik heb het gezien en idd, ik vond het helemaal geweldig! Snel, okay, dat zijn zij altijd, maar juist dat snelle maakt 't 'm.
Oud 01-01-2004, 13:03
Verwijderd
Ik vond het heel erg leuk! In het volkskrant magazine stonden al wat dingen dus ik vond 't heel erg leuk

Dat door elkaar gebeurde geloof ik steeds als het over het koningshuis ging
Oud 01-01-2004, 14:16
Verwijderd
ik vond het echt gaaf.
lebbis en jansen zijn
Oud 01-01-2004, 15:06
beuk
beuk is offline
Ik ben geen fan van ze, en het was weer geheel naar verwachting.

Veel te moralistisch, te ongenuanceerd links (kort door de bocht kan prima in cabaret, maar wees eerlijk en belicht dan alle kanten van de zaak), te chaotisch (soms zelfs onverstaanbaar).

Met een halve glimlach naar gekeken, keer of 5 echt moeten lachen.
Oud 01-01-2004, 16:08
Verwijderd
wel leuk, niet echt super vond ik
Oud 01-01-2004, 19:38
Henkidu
Henkidu is offline
Ik heb een stuk gezien, vind het echt niet om aan te zien. Ze staan daar een beetje flauwe grappen te verkopen, wat kwinkslagen uit te delen. Ik heb misschien één keer moeten glimlachen
Oud 01-01-2004, 21:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Lebbis en Jansen: dat vind ik nou echt leuke humor!! Ze maken de juiste grappen op de juiste momenten, kunnen ook serieus een punt maken op z'n tijd (zoals met dat liedje ergens in het midden van de conference) en hebben een goed samenspel.

Top!
Oud 01-01-2004, 23:46
Fade of Light
Fade of Light is offline
ze zitten duidelijk een groot niveau onder hans teeuwen, theo maassen, youp van het hek, herman finkers etc
Oud 02-01-2004, 09:26
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
Super_Marianne schreef op 01-01-2004 @ 17:08:
wel leuk, niet echt super vond ik
Citaat:
ze zitten duidelijk een groot niveau onder hans teeuwen, theo maassen, youp van het hek, herman finkers etc
*eens*
Oud 02-01-2004, 09:28
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 02-01-2004 @ 00:46:
Ja, maar dan noem je ook wel ff wat mensen zeg. Ze zijn ook anders qua show. Niet echt te vergelijken. Et is wel allebei cabaret. Maar qua niveau is het niet echt te vergelijken.
Oud 02-01-2004, 14:49
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 02-01-2004 @ 10:28:
Ja, maar dan noem je ook wel ff wat mensen zeg. Ze zijn ook anders qua show. Niet echt te vergelijken. Et is wel allebei cabaret. Maar qua niveau is het niet echt te vergelijken.
inderdaad, en dat je Hans Teeuwen bij dat rijtje noemt vind ik vreemd. Ik vind de rest die je noemt erg goed maar Hans Teeuwen is te flauw, te voorspelbaar, en te kijk-mij-eens-leuk-doen.
Oud 02-01-2004, 14:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 02-01-2004 @ 15:49:
inderdaad, en dat je Hans Teeuwen bij dat rijtje noemt vind ik vreemd. Ik vind de rest die je noemt erg goed maar Hans Teeuwen is te flauw, te voorspelbaar, en te kijk-mij-eens-leuk-doen.
100% mee eens!
Oud 02-01-2004, 16:41
bij
bij is offline
Ik vond het toppie en ook goed dat ze neit zo veel zingen . in vergelijking met freek de jonge gelukkig ik vond leuk!
Oud 02-01-2004, 19:00
almighty
almighty is offline
weet iemand of deze oudejaarsconference wordt herhaald, en zo ja, wanneer?
Oud 02-01-2004, 19:23
Balance
Balance is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 02-01-2004 @ 00:46:
mwah, onder dat niveau zou ik het niet noemen.
een heel ander soort cabaret is het. de door jou genoemde cabaretiers vind ik totaal niet leuk, maar lebbis en jansen (en andere cabaretiers) wel. het is gewoon compleet andere humor.

en ik vond de conference wel heel goed, op dat linkse geklets na. zoals iemand al zegt: te moralistisch en té links.
Oud 02-01-2004, 20:28
Nuck
Nuck is offline
Niet bijster leuk, maar ik heb dan ook niet de hele conference gezien.
Oud 03-01-2004, 11:57
alpha
alpha is offline
Citaat:
almighty schreef op 02-01-2004 @ 20:00:
lijkt mij eigenlijk niet, het was namelijk op oudjaarsavond op tv, maar ook 1 januari tegen 2'en dus het is al herhaalt zeg maar.
Maar je weet het nooit..
Oud 03-01-2004, 12:01
Verwijderd
Ze hadden af en toe wel goede en grappige stukjes, over die ''Pastasaus" bijvoorbeeld, dat vond ik erg grappig. Maar het haalt het niet bij Youp of Freek vind ik.
Oud 03-01-2004, 12:05
Balance
Balance is offline
Citaat:
almighty schreef op 02-01-2004 @ 20:00:
is al geweest
Oud 03-01-2004, 14:08
Angel
Angel is offline
Ik vond ze wer geweldig. Wat ik wel jammer vond dat ze duidelijk erg links (qua politiek zaten), maar over die oorlog niet echt met goede argumenten kwamen, een beetje jammer. Maar de rest vond ik echt wel goed, ze praten snel, maar daar ben ik aan gewend (ik praat zelf ook erg snel..).
Oud 03-01-2004, 14:09
Angel
Angel is offline
Citaat:
Mushu schreef op 03-01-2004 @ 13:01:
Ze hadden af en toe wel goede en grappige stukjes, over die ''Pastasaus" bijvoorbeeld, dat vond ik erg grappig. Maar het haalt het niet bij Youp of Freek vind ik.
Ik zag laatst die show van Freek de Jonge (Parlando), maar die vond ik echt heel slecht. Had ik niet van hem verwacht. Ik zat maar te wachten totdat hij eens met een 'leuke grap' kwam, maar dat kwam er niet. Dan vond ik Lebbis&Jansen echt veel en veel beter.
Oud 04-01-2004, 12:49
Verwijderd
ik vond er sirieus geen reet aan, laat een oudjaarsconferance maar aan youp van het hek over
Oud 04-01-2004, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Nordland schreef op 04-01-2004 @ 13:49:
ik vond er sirieus geen reet aan, laat een oudjaarsconferance maar aan youp van het hek over
helemaal mee eens.
Oud 07-01-2004, 14:05
tinus11
tinus11 is offline
ik heb gemist (ja bier is sneller op dan je lief is), weet iemand waar ik stukken terug kan zien of wanneer hij op tv komt.

eerst had ik hier caberetmp3.nl voor maar die is weg
Oud 07-01-2004, 15:01
jet
jet is offline
ik heb een try out gezien... die wa swel erg grappig
Oud 08-01-2004, 23:34
PeTAR19
PeTAR19 is offline
Nou, mijn reactie nog even (ik had de eerste try-out gezien van deze voorstelling) er is verbassingwekkend weining veranderd.

Ze hebben nog wat nieuwe zaken aanbod laten komen maar voor de rest toch hetzelfde als wat ik al gezien had
Oud 09-01-2004, 14:18
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ach, kijk... als er niks leukers op tv is dan is een oudejaarsconference altijd wel leuk
Zo af en toe was het wel grappig, maar viel eigenlijk wel tegen ja
Oud 17-01-2004, 17:13
artnael
artnael is offline
CABARET vind ik gaaf! maar lesbisch&jansen (zoals mun pa het laatst verkeerd zei) vond ik heel erg ....

Ik heb ze nog nooit echt leuk gevonden.. Cabaret is voor mij cabaret als er gelachen kan worden... Ik weet dat er ook cabaret bestaat dat over "serieuze" dingen gaat... en emotioneel van aard zijn, maar die vind ik niet leuk... Lebbis&jansen vallen voor mij ook onder deze groep...j

wel jammer eigenlijk... tis wel een leuk stel..... blauw haar he?
Oud 17-01-2004, 17:20
GinaGina
GinaGina is offline
ik vond het geweldig heb me helemaal stuk gelachen
Oud 17-01-2004, 17:38
Dinalfos
Dinalfos is offline
Veel te doorzichtig, te simpel en te dom. Als je zonodig je politieke voorkeur door iemands strot wilt duwen, sluit je dan aan bij een politieke parij. Maar als je het op het podium doet, verpak het geheel dan in een intelligent en subtiel jasje en dus niet in datgene wat wij gezien hebben. Jemig wat was dat tenenkrommend slecht, zeg. De ene voorspelbare grap na de andere. Dolf jansen heeft in zijn hele carriere nog nooit een leuke grap gemaakt, maar dat zou eventueel opgevangen kunnen worden door zijn podiumvriendje Sibbel. Helaas beschikt ook hij niet over enig talent en dat is wat mij betreft de doodsteek voor dit debiele duo. Wat een stel vieze, enge sekteleiders zijn dat .

(Trouwens, door die afschuwelijke haakneus van Hansje Sibbel is het vaak extra moeilijk om je te concentreren op de grappen )
Oud 17-01-2004, 17:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ik vond het geweldig heb me helemaal stuk gelachen
Oud 28-01-2004, 12:00
aïda
aïda is offline
ik heb lebbes en janssen voor het eerst gezien in deze show, en ik vond het werkelijk fantastisch! ook zo grappig wanneer ze door elkaar gaan praten en ieder het over zijn 'ding' heeft. komisch!
Oud 30-01-2004, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 02-01-2004 @ 15:49:
Hans Teeuwen moet het inderdaad vaak hebben van het fysieke, van het soort humor dat nergens op slaat. En van zijn mimiek. Daarom heeft ie zijn haar ook vaak strak achterover, dan komt zijn mimiek beter naar voren.

Maar Lebbis en Jansen vond ik niet echt super. Komt vooral door Lebbis, die vind ik niet zo leuk.
Oud 09-02-2004, 19:07
xx
xx is offline
Het is een beetje een late reactie maar ik vond Lebbis en Jansen echt super!!!!!!!!

xx
Oud 11-02-2004, 08:32
sas
sas is offline
Ik vond de show heel goed. Alleen vind ik Lebbis solo nog beter. Ik ben gister naar zijn show vuur geweest. Hij is echt grappig.

Regels voor berichten