Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
een heel ander soort cabaret is het. de door jou genoemde cabaretiers vind ik totaal niet leuk, maar lebbis en jansen (en andere cabaretiers) wel. het is gewoon compleet andere humor. en ik vond de conference wel heel goed, op dat linkse geklets na. zoals iemand al zegt: te moralistisch en té links.
||
Citaat:
Maar je weet het nooit..
|
Ik vond ze wer geweldig. Wat ik wel jammer vond dat ze duidelijk erg links (qua politiek zaten), maar over die oorlog niet echt met goede argumenten kwamen, een beetje jammer. Maar de rest vond ik echt wel goed, ze praten snel, maar daar ben ik aan gewend (ik praat zelf ook erg snel..).
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb gemist (ja bier is sneller op dan je lief is), weet iemand waar ik stukken terug kan zien of wanneer hij op tv komt.
eerst had ik hier caberetmp3.nl voor maar die is weg ![]()
|
![]() |
|
Nou, mijn reactie nog even (ik had de eerste try-out gezien van deze voorstelling) er is verbassingwekkend weining veranderd.
Ze hebben nog wat nieuwe zaken aanbod laten komen maar voor de rest toch hetzelfde als wat ik al gezien had ![]()
|
CABARET vind ik gaaf! maar lesbisch&jansen (zoals mun pa het laatst verkeerd zei) vond ik heel erg
![]() Ik heb ze nog nooit echt leuk gevonden.. Cabaret is voor mij cabaret als er gelachen kan worden... Ik weet dat er ook cabaret bestaat dat over "serieuze" dingen gaat... en emotioneel van aard zijn, maar die vind ik niet leuk... Lebbis&jansen vallen voor mij ook onder deze groep...j wel jammer eigenlijk... tis wel een leuk stel..... blauw haar he? ![]() |
![]() |
|
Veel te doorzichtig, te simpel en te dom. Als je zonodig je politieke voorkeur door iemands strot wilt duwen, sluit je dan aan bij een politieke parij. Maar als je het op het podium doet, verpak het geheel dan in een intelligent en subtiel jasje en dus niet in datgene wat wij gezien hebben. Jemig wat was dat tenenkrommend slecht, zeg. De ene voorspelbare grap na de andere. Dolf jansen heeft in zijn hele carriere nog nooit een leuke grap gemaakt, maar dat zou eventueel opgevangen kunnen worden door zijn podiumvriendje Sibbel. Helaas beschikt ook hij niet over enig talent en dat is wat mij betreft de doodsteek voor dit debiele duo. Wat een stel vieze, enge sekteleiders zijn dat
![]() (Trouwens, door die afschuwelijke haakneus van Hansje Sibbel is het vaak extra moeilijk om je te concentreren op de grappen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar Lebbis en Jansen vond ik niet echt super. Komt vooral door Lebbis, die vind ik niet zo leuk. |
|
|