![]() |
|
Ik heb een paar filmen, eentje van 1400 MB en een ander van 2 x 700 MB. Het zijn allebei DivX filmpjes.
Nu wil ik ze op een dvdtje branden, maar het zou handig zijn als ik ze ook op een dvd-speler kan kijken. 1. Ik weet dat ik ze waarschijnlijk naar (S)VCD om moet zetten, maar moet dit persé?? 2. Moet ik er dan ook een menutje bij maken omdat het meerdere films zijn?? 3. En hoe moet dit? En ik heb wel een programmatje (expert avi joiner, http://www.aviexpert.com ) waarmee ik de film van 2 x 700 om kan zetten in eentje van 1400, dat lijkt me handiger. 4. Heb je bij dit soort cut/ join programma's ook goede en slechte op het gebied van kwaliteit?? thanks |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
In de meeste gevallen zul je het om moeten zetten naar svcd, want de meeste dvdspelers leest geen DivX/Xvid.
Maar volgens mij kan hij alleen svcd lezen vanaf een gewone cd... En meerdere betwijfel ik al helemaal.. Maar kijk anders eens op www.vcdhelp.com.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar onze blokker DVD-speler van 50,- is toch beter :/ Maar vanaf 120,- kun je wel een divx/dvd-speler kopen.. K|I|S|S is zo'n merk.. |
![]() |
|
|