Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Maar ik hoef geen verwijten van andere mensen te horen omdat ik pizza eet. Dat is toch mijn zaak? (en ik eet niet eens pizza ![]() Ik vind het alleen maar merkwaardig dat er iemand zijn koop/eetgedrag wordt aan gesproken. Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik denk idd wel dat mensen die op e&d posten, zich meer bezig houden met wat ze eten dan de gemiddelde mens. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik eet best wel gezond als ik in Nijmegen ben (op mijn kamer dus). Ik kook bijna iedere avond, ook gezond, en heb ook altijd redelijk wat fruit in huis. Natuurlijk kan het wel eens gebeuren dat je wat minder tijd hebt en ff snel iets ongezonders eet, maar dat is bij mijn moeder net zo.
Ook mensen met wie ik omga en met wie ik eet, eten toch eigenlijk allemaal goed. |
![]() |
|
Ik eet echt heel gezond. Ik eet elke dag verse groenten en 2 stukken fruit en nauwelijks tussendoortjes.
Als ik thuis bij mijn ouders ben, eet ik ongezonder, weinig fruit enz. omdat ik dan een heel ander ritme heb. Mijn huisgenoten eten meestal wel gezond, maar toch meer kant en klaar en vaker een pizza of iets anders in de magnetron. |
![]() |
|
![]() |
Ik woon nog thuis, dus mn ouders koken nog lekker voor me. Eet dus niet bepaald ongezond....
Ik ken wel een paar vriendinnen die op kamers die best wel ongezond eten. Eentje eet zowat bijna elke dag buiten (tsja..sommige mensen hebben gewoon geluk dat ze zulke rijke ouders hebben) en ze leeft echt zowat op chocolaatjes. In haar kamer tref je echt een paar dozen met chocolaatjes, snoep en koekjes ![]() Een ander vriendin, nou ja niet dat ze niet ongezond eet maar zij leeft alleen maar van salade ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Ja, gezien het aantal vitaminepilletjes dat in trek is bij studenten, vrees ik t ergste
![]() Ikzelf probeer wel gezond te eten, maar dat lukt niet iedere dag. :/ Ik eet ook meestal wanneer ik honger heb en dus soms 6 keer op een dag en soms gewoon 3 keer. Ligt er ook maar aan hoeveel ik per keer eet ![]() Probeer wel iedere dag wat fruit te eten en groente. Probleem bij mij is echter dat ik een echte brood-eter ben ![]() ![]()
|
als ik alleen eet heb ik nog wel eens de neiging me er gemakkelijk vanaf te maken.. pizza/kant-en-klaar maaltijd, als het maar snel klaar is.
maar als ik met vrienden/studiegenootjes eet maken we meestal toch wel een vrij uitgebreide maaltijd.. iig veel groentes erbij maar volgens mij eet ik thuis slechter dan als ik op me kamer ben |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vind dat sommige mensen nogal cliché denken over 'het studentenleven'. het is gewoon even verscheiden als andere levens. (vb: ik kook meestal elke dag iets vers en mn onderbuur eet bijna alleen 'tuna-sandwich', smaken verschillen)
|
![]() |
Bij ons thuis (7 man) wordt ook bijna iedere dag fatsoenlijk gekookt. Af en toe een keer broodjes shoarma ofzo, maar ook wel agv (aardappels/vlees/groente) bijv. Natuurlijk ook wel pasta, rijst, ovengerechten enz, maar bijna altijd wel met verse groenten enz.
In het weekend vaak wat minder, maar valt mee. Dit weekend is er nog maar één andere huisgenoot thuis, maar gisteren een lekkere quiche van Johma gegeten, en vandaag gebakken aardappeltjes/entrecôte/spinaza à la crème. Was aardig wat moeite voor twee personen, maar tijdens het eten blijkt toch maar weer dat het zich loont als je wat tijd aan het koken besteed ![]()
|
![]() |
|
|